Ainakin virossa on halvemmat hinnat noin 50% mitä olen kuullut. Itsellä ei ole kokemusta ko. asiasta mutta sieltä saa kirjaankin takuun täyttävän leiman. jos sinne päin on lomalle menossa kannattaa kyllä harkita.
Olisko kenelläkään antaa hintaa nokkahihnan vaihdolle tuol Tallinnassa ja firman nimee joka niitä tekee? Voisi yhdistää huvin, hyödyn ja ryyppämisen samaan reissuun
Saab 9-5 2.0T Wagon -01
Saab 96 V4 Turbo -76
Ford Galaxie 500 Convertible -66
Itse käytin Auser Auton palveluita, mutta nyt kun kävin niiden nettisivuilla, niin ei ainakaan näyttänyt Alfa olevan enää edustettavana merkkinä, Fiat kylläkin.
Silloin taisi eräs niiden työntekijäkin olla tällä foorumilla.. Olikohan nimimerkkki Villu tai joku vastaava.
En muista muutakuin koko reissun yhteishinnan, koska se oli sama mihin Delta olis vaihtanut jakohihnan.
Ainakin Jtd:hn oli halvempi ja huomattavasti.
Tuo työn laatu taitaa olla ihan yhtä ammattimaista kuin suomessakin ja näkee sen jo korjaamon ulkoasusta että onko luotettavan tuntuinen tai asian osaavaa porukkaa. Itse kun olen sieltä kysellyt niin ihan asiantuntevasti ovat kertoneet mitä pitää vaihtaa ja paljonko maksaa osat työt ja kauanko kestää. en ole vaan saanut aikaiseksi viedä sinne auto. Puhuvat kyllä hyvä suomi siellä ainakin isomissa korjaamoissa. Eräs suomalainen numero palvelu löytää numerot sinne. kaikki tietää ko palvelun jos radiota kuuntelee.