Stupid question (164)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Stupid question (164)

Viesti Kirjoittaja Profil »

Ohjekirja on hukassa ja kello pitäisi saada aikaan. Mikäs se kikka oli millä aikaa saa muutetuksi (keväällä vielä osasin...)

:?
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Kellon alla kolme nappia. Paina keskimmäinen pohjaan. Samaan aikaan vasemmanpuolimmaisella napilla säätyvät tunnit ja oikeanpuolimmaisella minuutit. Tämä ainakin ilmastoimattomassa versiossa.

Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Profil »

:( Yritetty on... voi paska...
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Mulla auttoi ku samalla nappeja (voimalla) liikutti,hankasi,sivuttain.Varsinkin tuntien siirtäminen minulla tuskaa. :?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hyvä otsikko :crazyeyes:

luigilitti
Viestit: 136
Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja luigilitti »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Mulla auttoi ku samalla nappeja (voimalla) liikutti,hankasi,sivuttain.Varsinkin tuntien siirtäminen minulla tuskaa. :?

:lol: näin se homma eteni,nyt ei kloku näy,spurkuhommia tiedossa.
täytynee ostella lämppärin merkkivaloja ja samalla fiksata kello , kun innostuu duuniin.
siasta kolmanteen: kenheltä saisi ostettua takalokarin kaaret.
azzurrosta tänään kyselin,en tullu hullua viisaammaksi :shock:

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Azzurrosta olen kysellyt nyt kolme kertaa tavaraa, ja joka kerralla vastaus on sama: pitkää jaarittelua, että ei ole hyllyssä, ja voisikohan tuota nyt tilata, ja ei sitä nyt tiedä, mutta kyllä tää on semmonen osa että, sinänsä voisi tilata, mutta aikaa kun menee, ja toisaalta ei näitä oikein, se sellasta tuo Italiasta tilaaminen, jos nyt kerrot varaosanumeron, mutta ei nyt siltikään, soitappa Delta-Autoon.

Ja kyseessähän on ollut 33:n takatukivarsi, jarrusatula ja joku muu yhtä erikoisharvinainen osa, jota nyt en muista.

Olenkin siirtynyt tilaamaan tavaraa Muukkoselta ja Delta-Autosta tilanteesta riippuen.

Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Profil »

:P Mulla on kello taas ajassaan: ekana päivänä sain liikkumaan kahdeksan tuntia ja toisena loput 15! Sai kyllä hinkata niitä nappeja kokoajan kun seisoi liikennevaloissa tms... Lievää kosketusvikaa vai nk. "ominaisuus". Toivottavasti ei tarvitse ihan heti säätää uudelleen.
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

luigilitti
Viestit: 136
Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja luigilitti »

2TS kirjoitti:Azzurrosta olen kysellyt nyt kolme kertaa tavaraa, ja joka kerralla vastaus on sama: pitkää jaarittelua, että ei ole hyllyssä, ja voisikohan tuota nyt tilata, ja ei sitä nyt tiedä, mutta kyllä tää on semmonen osa että, sinänsä voisi tilata, mutta aikaa kun menee, ja toisaalta ei näitä oikein, se sellasta tuo Italiasta tilaaminen, jos nyt kerrot varaosanumeron, mutta ei nyt siltikään, soitappa Delta-Autoon.

Ja kyseessähän on ollut 33:n takatukivarsi, jarrusatula ja joku muu yhtä erikoisharvinainen osa, jota nyt en muista.

Olenkin siirtynyt tilaamaan tavaraa Muukkoselta ja Delta-Autosta tilanteesta riippuen.
Azzurrohan vaihtoi omistajaa,ajaakohan "uus"isäntä firman alas,kun
tänään oli myyjän jutut aika vaisuja.

Pepperoni
Viestit: 925
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

luigilitti kirjoitti: Azzurrohan vaihtoi omistajaa,ajaakohan "uus"isäntä firman alas,kun
tänään oli myyjän jutut aika vaisuja.


Aika vaisuja on jutut olleet keväästä lähtien, ei parhaallakaan tahdolla pysty havaitsemaan ainakaan toiminnan kehittämistä, vaikka uusi "isäntä" sellaisesta alkuun kovasti uhosi. Puhelimessa aina jaarittelua eestaas, "on mulla täällä jotain osia mutta emmätiiä sopiiko ne tohon malliin", tai sitten on niin harvinainen osa ettei kannata pitää varastossa eikä edes tilata kun siihen menee niin paljon aikaa... huhheijaa. Edes sytytystulppia ei löydy kuin parin kuukauden toimitusajalla "jos tilataan, muttemmätiiä millon me niitä tilataan". Tällä menolla firma kyllä ajetaan alas ihan isännän tahtomattakin.

Sori, näyttää menevän vähän off-topic tämä keskustelu :roll:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11229
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

luigilitti kirjoitti:Azzurrohan vaihtoi omistajaa,ajaakohan "uus"isäntä firman alas,kun tänään oli myyjän jutut aika vaisuja.
Juu, se uusi omistaja on aika erikoinen heppu. Päällimmäisenä on jäänyt mieleen, että kaverin on jotenkin pakko olla paikalla. Kuinkahan kauan putiikki pysyy pystyssä?

No, jos tuo kaatuu niin luulisi jonkun aloittavan uuden Alfa-osien maahantuonnin PK-seudulla. Ei kai tuo nyt kovin huono bisnes voi olla, autokanta on täällä kuitenkin kohtuullinen ja Deltan hinnoittelupolitiikka ajaa varsinkin vanhemmilla autoilla ajavien osahankinnat muualle. Sitä paitsi piirit ovat niin pienet, ettei tarvita edes sen kummempaa markkinointia.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Nelli
Viestit: 906
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Jos osia kaipaa, ja pääkaupunkiseudulla pyörii niin (aika moni sen kyllä tietää Auto Milano on myös ihan hyvä paikka. Myyvät tosin orkkis osia, eli ei ihan niitä halvimpia mutta on se ainakin halvempi kuin Delta-auto.
Kyllä se sama kosketusvika taitaa olla kaikissa 164 kelloissa, luulen. Faijalla molemmissa, sekä TS:ssä että nykysessä 3 litrasessa on ihan sama homma.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11229
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Nelli kirjoitti:Kyllä se sama kosketusvika taitaa olla kaikissa 164 kelloissa, luulen. Faijalla molemmissa, sekä TS:ssä että nykysessä 3 litrasessa on ihan sama homma.
Ei sentään ihan kaikissa, omassa V6:ssa sen paremmin kuin faijain TS:ssäkään ei ole ollut ongelmia (kellon kanssa).
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin