Bmc:n CDA alfaan

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
RockinTetsi
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2007, 22:49
Paikkakunta: Nokia

Bmc:n CDA alfaan

Viesti Kirjoittaja RockinTetsi »

Käytin autoa huollossa Nokian Team f40 ja aloin kysellä alfan viritys mahdollisuuksista halvimmasta päästä. Siellä suositeltiin simonsin tehoputkistoa ja/ tai BMC CDA ilmanotto järjestelmää. Sanoivat että jo pelkällä CDA:lla saisi n.6 hv lisää tehoa. Setä kertoi ajaneensa aikoinaan 5 vuotta kilpaa 156:lla ja kehui, että tuntevat nuo alfat läpikotaisin.

Onko kellään kokemuksia tuosta CDA:sta? Olisin halukas kuulemaan, onko tehoa tosiaan tullut lisää jo pelkällä tuolla.

Ajatukseni oli että asentaisin tuon CDA:N ja myöhemmin sitten putkiston.

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

CDA - "Child Detection Agency", elokuvasta Monsterit :-D

Skyhorsella oli tuollainen viritys 147:ssa
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=885&highlight=cda
Viimeksi muokannut HR, 09 Marras 2007, 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Mulla on tuollainen BMCn DIA setti kiinni, josta on kuva albumissa. Äänet on aika mukavat ja tehoakin lähtee enemmän kuin vakiosysteemillä jo pelkällä p.dynolla todettuna. Sen huomaa parhaiten suurilla kaasuläpän avauksilla.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
SP
Viestit: 958
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

Re: Bmc:n CDA alfaan

Viesti Kirjoittaja SP »

RockinTetsi kirjoitti:Käytin autoa huollossa Nokian Team f40 ja aloin kysellä alfan viritys mahdollisuuksista halvimmasta päästä. Siellä suositeltiin simonsin tehoputkistoa ja/ tai BMC CDA ilmanotto järjestelmää. Sanoivat että jo pelkällä CDA:lla saisi n.6 hv lisää tehoa. Setä kertoi ajaneensa aikoinaan 5 vuotta kilpaa 156:lla ja kehui, että tuntevat nuo alfat läpikotaisin.

Onko kellään kokemuksia tuosta CDA:sta? Olisin halukas kuulemaan, onko tehoa tosiaan tullut lisää jo pelkällä tuolla.

Ajatukseni oli että asentaisin tuon CDA:N ja myöhemmin sitten putkiston.
jos päätät hankkia CDA putsarin,niin älä anna sedän asentaa sitä......

Avatar
RockinTetsi
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2007, 22:49
Paikkakunta: Nokia

Re: Bmc:n CDA alfaan

Viesti Kirjoittaja RockinTetsi »

SP kirjoitti:jos päätät hankkia CDA putsarin,niin älä anna sedän asentaa sitä......
miksi?

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Ei kannata pelkästään asentaa tuota parhaan hyödyn saat kun parannat monta muutakin asia kerralla. Henkitystä parantamalla sisään ja ulos ja uusi ohjelma eculle. Eli tarkoitan putkistoa ja ilmanoton muutoksia sekä nokkia ja re-mappia eculle, niin kyllä on ihan eri auto kuin vakio.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Bmc:n CDA alfaan

Viesti Kirjoittaja 24valve »

SP kirjoitti:
RockinTetsi kirjoitti:Käytin autoa huollossa Nokian Team f40 ja aloin kysellä alfan viritys mahdollisuuksista halvimmasta päästä. Siellä suositeltiin simonsin tehoputkistoa ja/ tai BMC CDA ilmanotto järjestelmää. Sanoivat että jo pelkällä CDA:lla saisi n.6 hv lisää tehoa. Setä kertoi ajaneensa aikoinaan 5 vuotta kilpaa 156:lla ja kehui, että tuntevat nuo alfat läpikotaisin.

Onko kellään kokemuksia tuosta CDA:sta? Olisin halukas kuulemaan, onko tehoa tosiaan tullut lisää jo pelkällä tuolla.

Ajatukseni oli että asentaisin tuon CDA:N ja myöhemmin sitten putkiston.
jos päätät hankkia CDA putsarin,niin älä anna sedän asentaa sitä......
:mrgreen: :mrgreen:

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Mitenkäs suurin osa raadista aikoinaan sano:"vaparin virittäminen täysin järjetöntä".. :lol: itse olen ihan toista mieltä.... Esim.peruslohko v8:siin 200hv ja vieläpä melko pienillä muutoksilla..(5,7 chevy corvette).
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Silvio kirjoitti:Mitenkäs suurin osa raadista aikoinaan sano:"vaparin virittäminen täysin järjetöntä".. :lol: itse olen ihan toista mieltä.... Esim.peruslohko v8:siin 200hv ja vieläpä melko pienillä muutoksilla..(5,7 chevy corvette).
Aikamoinen yleistys...
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
RockinTetsi
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2007, 22:49
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja RockinTetsi »

Dobber kirjoitti:Ei kannata pelkästään asentaa tuota parhaan hyödyn saat kun parannat monta muutakin asia kerralla. Henkitystä parantamalla sisään ja ulos ja uusi ohjelma eculle. Eli tarkoitan putkistoa ja ilmanoton muutoksia sekä nokkia ja re-mappia eculle, niin kyllä on ihan eri auto kuin vakio.
Joo jos raha olisi ilmaista ja sitä kasvaisi puussa niin varmasti olisin jo putkiston, nokat ja lastun hommannut. Sillä siitä CDA:sta kyselin koska sanoivat,että jo sillä saa lisätehoa. jo pelkkä putkisto maksaa 650-1500e eikä sitä rahnua liikaa ole joten siksi hieman tarkensin asiaa.Eli, onko tuosta itsessään mitään hyötyä vai vaatiko tuon putkistonkin?

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Kuten joku tuossa aiemmin mainitsikin niin koko hengitys kannattaa laittaa. ilmanotosta free kattiin...n. 15-20hv:n korotuksia näillä eväillä on tietääkseni jo aika monillakin..Ja on vielä varsin kohtuuhintasta.Käsittääkseni vakiokattia käyttämällä ei tehonlisäys juuri onnistu..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tekisipä mieleni väittää, että tuo imuilman puoli ei ole se ensimmäinen joka ahdistaa, vaan ennemmin pakopuoli, eli alkuvaiheessa lähtisin vaihtamaan vapaammin virtaavaa kattia ja putkiston loppuosaa ja vasta sen jälkeen imupuolta. En oikein jaksa uskoa, että tuo CDA pelkästään saa ihmeitä aikaan, ei se kuitenkaan mikään turbo ole. Setä vaan on kova myymään tuota CDA:ta. Mullekin koitti monesti kaupata, mutta en ostanut...Niin ja mitä tuohon asiantuntemukseen tulee, niin mahtaako ko. pajalla olla sedän lisäksi enää muita jäljellä 156 kilpa aikakaudelta.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Ja varsinkin jos rahaa haluaa säästää,niin kohdentaa hankinnan putkiston osalta kattiin,muulla putkistolla ei ole läheskään niin suurta vaikutusta...Takapönttökin vaikuttaa ilmeisesti vain ääniin,joita kunnollisella imutulolla v6:ssa piisaa muutenkin... :wink:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Katti on ilmanmuuta pahin hengenahdistaja, mutta käsittääkseni 156:n takapönttökin jonkin verran ahdistaa.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Kyllä se jonkunverran haittaa,itekkin oon sen heivaamista harkinnu,mutta korvaavan pöntön pitäs olla suht.hiljanen,ja niitä ei oikein taho löytyä.. :?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Katin jälkeiset muutokset, eivät ainakaan mun perseeseen saanut muutosta tuntumaan tehojen suhteen. Katista taaksepäin ei siis ole orggis putken palaakaan. Että kyl veikkaan, että se mahdollisten tehojen lisäys kohde on siinä pakosarjan ja katin välimaastossa jos pakopuolesta puhutaan.
Viimeksi muokannut dimmu, 10 Marras 2007, 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Ainakaan tessussa ei rosterinen Superpsrintin iso ovaali isommin nostanut ääntä. Kisakatti sitten rähjäsi senkin edestä.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Rosteriputki=äänenlisäys. Eli dimmua komppaan siinä että kattiin ne tehot pysähtyy.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Ei muutaku koko putki vaan pois :mrgreen:
Mahtavat melut lähtee: http://youtube.com/watch?v=kw5kCegHsyk
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Toinen vaihtoehto on tuo Simotan kitti jota oon sillon tällöin haaveillu, mutta en oo jaksanu ruveta kyselemään mistä saisi. http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=1 ... ght=simota
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Pessimistinen vastaus:

Muhkeat äänet= paljon tehoa?

On teillä tarkat persdynot jos huomaatte 6hv lisäyksen.

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Ääni = Voima :lol:
Tehdään noi viritykset niin, että tulokset tulee paperille ja lopetetaan se mutuilu siitä miten joku "setä" jossain suosittelee. Kyllä minäkin suosittelisin,jos siitä tulisi rahaa.
Eli mulle voi laittaa rahaa tulemaan ja suosittelen varmasti kaikkea mitä haluatte :mrgreen:

Avatar
RockinTetsi
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2007, 22:49
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja RockinTetsi »

AutonAlfa kirjoitti:Ääni = Voima :lol:
Tehdään noi viritykset niin, että tulokset tulee paperille ja lopetetaan se mutuilu siitä miten joku "setä" jossain suosittelee. Kyllä minäkin suosittelisin,jos siitä tulisi rahaa.
Eli mulle voi laittaa rahaa tulemaan ja suosittelen varmasti kaikkea mitä haluatte :mrgreen:
taatanan taatana :lol: !
Joo kylläpä se osa taitaapi jäädä viä hyllyyn ennenkuin on rahnua ostaa vähän muutakin kuin putsari.

siihen asti täytyy vakio alfalla tiputella onnettomat amis viritykset ja sekin käypi helposti :P

Avatar
csr
Viestit: 151
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 20:20
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja csr »

Siittä viritysputkisto tessuun, jotta saadan tehot EDES tehtaan ilmoittamalle tasolla 8)

Mitattu teho 146,9 hv
Uusilla vermeillä 155 hv.

http://www.supersprint.com/homeuk.htm

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

csr kirjoitti:Siittä viritysputkisto tessuun, jotta saadan tehot EDES tehtaan ilmoittamalle tasolla 8)

Mitattu teho 146,9 hv
Uusilla vermeillä 155 hv.

http://www.supersprint.com/homeuk.htm
"Verme" tarkoittaa tässä 8 lisäpollen kohdalla pelkkää
putkistoa -ko -kö? Miltäs saundaa tuon katin ja putken
kanssa?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Gasolina
Viestit: 4733
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Alfaownerissa rankkasivat joskus Supersprintin parhaaksi soundeiltaan.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Löysin vihdoin oulusta pajan,joka tekee kromiputkesta huohotin+ilmianturilla varustetun imuputken. Kysymys,millaisella työkalulla ootte saanu ton ilmilaipan irti?? Torx pää jossa on reikä keskellä... :? Ei ainakaan meikäläisen työkaluvarastosta löydy,normitorxeja kyllä on...Erikoisen näköiset ruuvit...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tuo väännin tunnetaan ainakin nimella tap torx. Parhaiten noita löytää varaosa marketeista (biltema, motonet ym.), mutta myös isommista rautakaupoista.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Kyllähän noita reikätorxeja löytyy esim. Bilteman valikoimista.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Ensimmäinen kerta kun moisiin törmää.... Huomenna pitäis olla aamusta osat irrallaan,joten aamusta kai biltemaan...ellei sitten jotain muuta hyväks havaittua patenttia tähän hätään....
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Ei se ruuvi ole torx, vaan joku ihmeellinen mihin ei tasan tarkkaan löydy biltemasta saatika tavaratalosta kärkeä.

Torxissa on 6 kulmaa ja tuossa ilmin ruuvissa 5:
KuvaKuva

Itse avasin tuon oudon ruuvin talttapäisellä meisselillä, Pitää vaan olla just oikean kokoinen pää ja vääntää tuota keskitapia vasten.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tuo reikätorx on tarkalleensanottuna torx tamperproof ja on 6-sakarainen kuten tavallinen torx-ruuvikin. Tuo 5-sakarainen ruuvi löytyy Ladan ilmistä, mutta Alfan orggiksessa on ihan normi torx tamperproof.

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

KJS kirjoitti:Tuo reikätorx on tarkalleensanottuna torx tamperproof ja on 6-sakarainen kuten tavallinen torx-ruuvikin. Tuo 5-sakarainen ruuvi löytyy Ladan ilmistä, mutta Alfan orggiksessa on ihan normi torx tamperproof.
Tuo 5 sakarainen ainakin löytyy minun originale boschin ilmistä, että ei ole mikään lada kyseessä.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tästä nyt on ihan turha tässä kinata kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä, mutta mulla oli orggiksessa tuo 6-sakarainen ja lada-ilmissä 5-sakarainen. Lada-ilmin 5-sakaraiseen ruuviin vedin rautasahan terällä viillon ja avasin isolla talttapäämeisselillä ja laitoin anturin kiinni vanhoilla 6-sakaraisilla, joihin löytyi avain. Niin ja lada-ilmi oli yhtälailla Bosch kuin Alfan orggiskin.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Pannaan huomenna kuvaa iso-apex yhdistettynä oulu-mallin kromiputkeen.. Nauretaan yhessä..? :-D
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

KJS kirjoitti:Tästä nyt on ihan turha tässä kinata kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä, mutta mulla oli orggiksessa tuo 6-sakarainen ja lada-ilmissä 5-sakarainen. Lada-ilmin 5-sakaraiseen ruuviin vedin rautasahan terällä viillon ja avasin isolla talttapäämeisselillä ja laitoin anturin kiinni vanhoilla 6-sakaraisilla, joihin löytyi avain.
Aivan, eli voimme vetää tästä johtopäätöksen, että noita ilmejä liikkuu molemmilla päillä, eli oli pää kumpi tahansa niin ei sekoiteta sitä 5 sakaraista torxiin, niinkuin jossakin threadissa.
KJS kirjoitti:
Niin ja lada-ilmi oli yhtälailla Bosch kuin Alfan orggiskin.
Niin on, mutta alfan orggis on alfan varaosanumerolla ja ladan ilmi ladan.
En tiedä sitten onko TS koneen ilmeissä just tuo 6 sakarainen sitte ja V6:s 5 sakarainen.
Tai sitte kaikki boschin nykyilmit on tuolla 5:llä sakaralla ja vanhat 6:lla.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Kaippa Bosch ostaa ruuvit mistä halvimmalla saa ja millä kannalla sattuu.

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Niinäpä niin olisihan minun pitänyt muistaa tämä "helvetinperkeleen"-ruuvi :silent:

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Onkos toi BMC:n setti öljyttävää mallia?
Jos niin eikös se ole silloin ilmin killeri...
:roll:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

2-vuotta on ollut öljyttävä Greeni kiinni eikä ilmin kanssa ongelmii...

Avatar
Tekijä
Viestit: 340
Liittynyt: 11 Syys 2006, 08:44
Paikkakunta: Haaga / Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tekijä »

2-vuotta on ollut öljyttävä Greeni kiinni eikä ilmin kanssa ongelmii...
Et katsos ole öljynnyt tarpeeksi hyvin :)

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

10t välein tulee pestyä... vakiolootassa kun ei niin likaannu...

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tommo kirjoitti:10t välein tulee pestyä
:lol:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Edelleenkään en usko että öljytävä vapari rikoo ilmin. Tietysti jos öljyä lotataan sinne kaatamalla, niin sehän sotkee ja rikkoo kaiken.

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

KJS kirjoitti:Edelleenkään en usko että öljytävä vapari rikoo ilmin.
Enkä minä, että ainakaan GTA:ta tehottomimmissa suodattimen ja/tai kotelon vaihto toisi lisää tehoa.

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »

Tulipa tänään pistettyä BMC Cda kiinni..
Tuli kyllä tautisen makeat imuäänet ja mielestäni alavääntö parani ja ylärekisterissä potku hieman kovempi :)..

Sain ton niiii-iiin edullisesti muukkoselta että oli pakko ostaa :D. Tyytyväinen kyllä!

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

Viesti Kirjoittaja pekkal »

Just tuo putki ja paremmin virtaava vimonen pönttö...V 6:sesta 205hv ja 240nm aika korkeella n.6800 rpm.llä,5 tonnin jälkeen äänet muuttuu...Tosi härskiksi...tosi mageeksi,ainaski minusta,ja ääntähän maailamaan sopii !!!!

Vastaa Viestiin