GTA jarrupalat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

GTA jarrupalat

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Mistä GTA jarrupaloja ostetaan? EBCltä löytyi nettikaupasta vaivaiseen 100 punnan hintaan? Uspartsilta? Vai viedään Deltalle palojen ja levyjen vaihtoon asevelihintaan?

Saako GTAn helposti pukeille? käsittääkseni tunkkaaminen onnistuu vain hallitunkilla. Onko ko. autossa erikseen korvake pukille ja hallitunkille, jos ei halua tehdä remppaa tunkin varassa?

Avatar
Gasolina
Viestit: 4733
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Paloja kannattaa varmaan kysyä Us-partsilta ja kai niitä jostain tarvikkeenakin saa. Eikö 166:ssa ja Gtv:ssä ole myös samat Brembot.

Olisko Gta pohjaltaan ihan sama kuin v6? Mulla ainakin on v6:ssa nostopisteet edessä, ja takana olen nostellut pitkittäis tukivarren etukorvasta. Kai niille pukeillekin paikat löytyy.

Onkohan Gta:ssa muuten varusteena tunkkia ja vararengasta, ellei niin nosto on sitten varmaan suunniteltu tehtäväksi niistä nostopisteistä.

Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Gasolina kirjoitti:Paloja kannattaa varmaan kysyä Us-partsilta ja kai niitä jostain tarvikkeenakin saa. Eikö 166:ssa ja Gtv:ssä ole myös samat Brembot.

Olisko Gta pohjaltaan ihan sama kuin v6? Mulla ainakin on v6:ssa nostopisteet edessä, ja takana olen nostellut pitkittäis tukivarren etukorvasta. Kai niille pukeillekin paikat löytyy.

Onkohan Gta:ssa muuten varusteena tunkkia ja vararengasta, ellei niin nosto on sitten varmaan suunniteltu tehtäväksi niistä nostopisteistä.
Deltassa sanoivat, että voi nostaa tunkilla kuten V6, että siellä olisi paikat.

Tiedän kyllä ko. tukipisteet ja olen käyttänyt niitä normi V6sessa siten, että nostan tunkilla ja laitan pukit ko. korvakkeisiin. Kyselin vaan, että voiko GTAta nostaa tunkilla ja laittaa pukit johonkin muualle, kuin tunkin varaamaan tilaan.

Ei varmaan vakiona ole tunkkia ja vararengasta.

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Ferodon kisapaloista löytyy GTV:hen sopivia, ja DS2500 toimii kadullakin. Noitahan myy varaosamaailmasta alkaen monet tarvikeliikkeet. Jos ihan vakiopalaa hakee niin saattaisi Ferodolta löytyä vakiopalatkin.

Avatar
Gasolina
Viestit: 4733
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

V-tyyli kirjoitti: Tiedän kyllä ko. tukipisteet ja olen käyttänyt niitä normi V6sessa siten, että nostan tunkilla ja laitan pukit ko. korvakkeisiin. Kyselin vaan, että voiko GTAta nostaa tunkilla ja laittaa pukit johonkin muualle, kuin tunkin varaamaan tilaan.
Etupäästä löytyy neljä nostopistettä, alkuperäistunkkia varten olevat mukaan lukien. Takana ei taida olla kuin ne orggistunkkia varten olevat.

Avatar
Portti
Viestit: 1168
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Tuomas K kirjoitti:Ferodon kisapaloista löytyy GTV:hen sopivia, ja DS2500 toimii kadullakin.
Kansainvälisillä GTA-foorumeilla tuntuvat nuo Ferodo DS2500-palat olevan kovin arvossaan.

Jotain paloja GTA:han löytyypi esim. Italo-Ersatzteilesta:

http://www.italo-ersatzteile.de/
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tuo DS2500 on hyvä pala. Katukäytössä ei huomaa mitään eroa, mutta radalla pito riittää vaikka jarrut lämpenisikin.

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Kokeilin omaani Jufin paloja eteen. Löytyy Muukkoselta aika edullisesti. Ainakaan normaalissa katukäytössä ei ko. paloista mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Eivät värjää vanteita mustiksi ja ovat hiljaiset. Radalla en vielä ole niitä testannut.

Mitenkäs noiden DS2500:n kiljumisominaisuudet? Joku valitellut eräissä P-autoissa melko äänekästä käytöstä.

Mulla oli aiemmin EBC:n Greenstuffit ja ne vinkuivat kadulla aivan seksuaalivähemmistönä kunnes ajoin rälläkällä kitkamateriaaliin reilut viisteet etu- ja takareunaan.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mulla alkuvaiheessa "varovaisemmissa" jarrutuksissa DS2500:set kiljui, mutta nyt kun ovat olleet jonkin aikaa alla, niin kiljuminenkin on loppunut, eli ilmeisesti pala ja levy kuluneet "toisilleen sopiviksi".

Avatar
Riccardo
Viestit: 526
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

24valve kirjoitti:Kokeilin omaani Jufin paloja eteen. Löytyy Muukkoselta aika edullisesti. Ainakaan normaalissa katukäytössä ei ko. paloista mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Eivät värjää vanteita mustiksi ja ovat hiljaiset. Radalla en vielä ole niitä testannut.

Mitenkäs noiden DS2500:n kiljumisominaisuudet? Joku valitellut eräissä P-autoissa melko äänekästä käytöstä.

Mulla oli aiemmin EBC:n Greenstuffit ja ne vinkuivat kadulla aivan seksuaalivähemmistönä kunnes ajoin rälläkällä kitkamateriaaliin reilut viisteet etu- ja takareunaan.
Itselläni pelkkää positiivista sanottavaa Jufin paloista. Olen käyttänyt pitkään noita kulkineissani, erittäin kulutuskestävätkin. Taisivat pärjätä taannoin TM:n jarrupalatestissäkin melko hyvin, erityisesti kulutuskestävyydeltään. 166:n takapalat maksoi muutama viikko sitten 24,80.

Avatar
HANU
Viestit: 1270
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Mulla oli GTA:ssa EBC:n red stuffit edessä ja vakiot takana.
Autokaupan ammattilainen

Vastaa Viestiin