Tässä on melkoinen pähkinä purettavaksi alfa miehille ja miksei naisillekin
Ainutlaatuinen sähkövika 33:ssa/VIKA POISTETTU
Valvoja: Moderators
-
TestarosaFinland
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Ainutlaatuinen sähkövika 33:ssa/VIKA POISTETTU
Terve kaikki foorumissa osallistujat pitkästä ajasta
Kuten osa teistä tietää olen muuttanut ulkomaille(Pietariin) ja 33 on jäänyt kotiin. Palaneeni kotiin lomalle minua odotti melko ikävä yllätys
Eli asiaan:Kun olen lähtenyt niin 33 on toiminut kuin uusi, siitä lähtien isäni on käynnistänyt sen kerran viikkossa ja ajanut sillä pari metria, jotta mitään ei jumiutuisi.Kaikki oli kunnossa kunnes...se ei lähtenyt enää käyntiin ja ei, se ei ole näin yksinkertaista :?Se tappaa akkuja
Kun yritetään käynistää sen niin kuullu TAK TAK ja akku räjähtää eli siitä tulee aivan käyttökelvoton-sitä ei voi enää ladattaa, se on aivan kuollut!ja näin on tapahtunut kaks kertaa. Minulle neuvotiin että tarkistaisin startiin johtavat johdot, että ehkä joku johto on irti, niin sähkö lyö startin läpi ja tuhoa akun. Olet tarkistanut sen, mutta en ainakaan huomannut mitään epätavallista. Mitä voi olla?voisin toki laittaa tämän viestin "alfan sähköviat", mutta tämä vika lyö kuitenkin pohjat
Autakaa hyvät ihmiset kohtalo kaverille 
Viimeksi muokannut TestarosaFinland, 04 Tammi 2008, 00:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing beats cubic inch
-
TestarosaFinland
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Asia ratkennut!
Tosin korkeilla kustanuksilla-1.90€
Alkuperäinen akun klemmari on löystänyt pahasti ja jotenkin lyönyt sähköt läpi. Olen ajatellut että aloitetaan halvimmasta ja yksinkertaisista asiasta. Klemmari vaihdettu ja lähti käyntiin kuin aina eli kyllä toimii
Nyt saa siirtää "alfan mystiset sähköviat" osioon 
Nothing beats cubic inch