Uusien V6-Alfojen hinnanerot Deltassa...

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
tzrp
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:56
Paikkakunta: Sipoo

Uusien V6-Alfojen hinnanerot Deltassa...

Viesti Kirjoittaja tzrp »

Selailinpa Deltan 159-hinnastoa ja siellä pisti silmään veekutosen Sportwagonin hinta: manuaalina 46990 ja automaattilootalla 59990. Eli vaihteistoilla on hinnaneroa 13 k€. Aika kallista...

Toinen outo asia Deltan hintapolitiikassa: Ennen autoveromuutosta Breran listahinta oli 65 k€. Sitten pudottivat hinnan loppuvuodeksi 57 k€:oon, mutta sillä varoituksella, että vuodenvaihteen jälkeen nousee 69 k€:oon. No eipä ole noussut. Katteetonta faktaa, saatana sentään.

Avatar
HACY
Viestit: 10
Liittynyt: 17 Marras 2007, 11:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja HACY »

Huomaathan, että noissa mainitsemissasi manuaali 159 V6 sportwagon ja V6 Breran kohdalla hinnastossa on sana "määräerä" Niillä on siis yksi tai muutama kappale kai vuoden 2007 puolella rekisteröityä autoa vanhalla verolla ja kun ne myydään pois niin sitten tulee ne uuden veron mukaiset hinnankorotukset.

.

Avatar
tzrp
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:56
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja tzrp »

Se varmaan siinä lienee, varastossa olevia malleja. Se vain ei käy ilmi Deltan hinnastoista, alfaromeo.fi-sivuilta kylläkin. Toisaalta, Deltahan haluaa myydä nuo pois ja siinä hyvä houkutin, kiva hinta. Jos nyt yli 50k€ on kiva hinta mistään autosta...

Juza
Viestit: 79
Liittynyt: 07 Kesä 2004, 01:32
Car(s): 986.2 Boxster
E39 528i
E46 M3
G07 X7
Paikkakunta: DC

Re: Uusien V6-Alfojen hinnanerot Deltassa...

Viesti Kirjoittaja Juza »

tzrp kirjoitti:Selailinpa Deltan 159-hinnastoa ja siellä pisti silmään veekutosen Sportwagonin hinta: manuaalina 46990 ja automaattilootalla 59990. Eli vaihteistoilla on hinnaneroa 13 k€. Aika kallista...

Toinen outo asia Deltan hintapolitiikassa: Ennen autoveromuutosta Breran listahinta oli 65 k€. Sitten pudottivat hinnan loppuvuodeksi 57 k€:oon, mutta sillä varoituksella, että vuodenvaihteen jälkeen nousee 69 k€:oon. No eipä ole noussut. Katteetonta faktaa, saatana sentään.
2 Breraa olisi vielä maassa vanhalla hintaa viimeisen tiedon mukaan, musta ja kullanvärinen. Ei muuta kun ostoksille :wink:

Vastaa Viestiin