156:ssa kolinaa vauhdin pudotessa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
roger

156:ssa kolinaa vauhdin pudotessa

Viesti Kirjoittaja roger »

Eli kun himmaa kaasua niin hetken aikaa kuuluu ihme kolinaa ja tärinän voi myös tuntea pedaalilta. Kovemmassa vauhdissa tiheämpää ja hitaammassa vauhdissa harvempi. Alkoi ihan yht'äkkiä kesken matkan.

Laku

Viesti Kirjoittaja Laku »

^renkaan paino , vetoakseli tai moottorin kumityyny? Jotain mikä on pyörien kanssa tekemisissä.
Pistäs vaihde vapaalle, kuuluuko vielä?
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

roger

Viesti Kirjoittaja roger »

Ongelma sevisi. "Vika" oli minussa. Renkaiden vaihdon jälkeen olin unohtanut jälkikiristyksen. Olin pulttipyssyllä iskenyt pultit kiinni, mutta unohtanut uudelleenkiristää pikku ajon jälkeen.

Antieko
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98

Viesti Kirjoittaja Antieko »

roger kirjoitti:Ongelma sevisi. "Vika" oli minussa. Renkaiden vaihdon jälkeen olin unohtanut jälkikiristyksen. Olin pulttipyssyllä iskenyt pultit kiinni, mutta unohtanut uudelleenkiristää pikku ajon jälkeen.
Unohdukset voivat joskus olla ikäviä. Onneksi sulla asia selvisi pahemmitta seurauksitta. Itse ajoin pakoputkirempan jälkeen 15 km satasen tietä niin, että vasen takapyörä oli vain sormikireydellä. Siinä ajaessa tuli mieleen, että milloinhan sitä momenttiavainta käytettiin, josta jossain välissä oli puhe? Pysäkillä asia selvisi. Kiristys oli unohtunut! Arvaa kylmäsikö jotain paikkaa?

Vastaa Viestiin