Tietääkö joku, että onko imunokka-akselin irroitus välttämätöntä vai onko uusi variaattori mahdollista irroittaa ja asentaa nokka-akselin ollessa paikallaan variaattorin irroitustyökalun kanssa. Elikkä vääntää se auki nokan lukitustyökalua vastaan?
Variaattorin irroitus
Valvoja: Moderators
Variaattorin irroitus
Olen harkinnut uuden variaattorin asentamista 147 1,6ts:iin epämiellyttävän nakuttavan käyntiäänen takia.
Tietääkö joku, että onko imunokka-akselin irroitus välttämätöntä vai onko uusi variaattori mahdollista irroittaa ja asentaa nokka-akselin ollessa paikallaan variaattorin irroitustyökalun kanssa. Elikkä vääntää se auki nokan lukitustyökalua vastaan?
Tietääkö joku, että onko imunokka-akselin irroitus välttämätöntä vai onko uusi variaattori mahdollista irroittaa ja asentaa nokka-akselin ollessa paikallaan variaattorin irroitustyökalun kanssa. Elikkä vääntää se auki nokan lukitustyökalua vastaan?
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11380
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022
- Paikkakunta: Lago d'Erba
Tuskin kestää. Lukkopalat laitetaan laakeripukkien tilalle ja kiinnitetään pukkien kiinnityspulteilla, joita varten on alumiinikannessa jengat. Jengan saa korkkaamaan jo kiristämällä pultit liian tiukkaan, ja variaattorin irrotus vaatii kumminkin työkalua luokkaa putkitongit.
- Epäkelpokeräilijä -