Jäähdytysjärjestelmän huuhtelu??
Valvoja: Moderators
- _L_T_V_
- Viestit: 378
- Liittynyt: 09 Heinä 2008, 17:47
- Car(s): Fiat Linea T-jet, 156 V6
ex Lancia Kappa, 164 V6, 156 V6, 156 TS Sele, 156 JTS - Paikkakunta: Pirkkala
Jäähdytysjärjestelmän huuhtelu??
kertokaas joku joka tietää että mikä olisi paras aine jäähdytysjärjestelmän puhdistukseen?
-
gYdEbUh
- Viestit: 2560
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): M-B Clk 200 -05. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Älä lue jos haluat tieteellisen vastauksen! Mutta omassa ainakin Myllyn ylikuumentaminen on saanut ruosteveden liikkeelle muttei kansipahvi ole mennyt
Noh, eiköhän nuo liikkeen puhdistuspurkit ole kaikki aika samalla tasolla, huuhtelu kannattaa tehdä vähintään kahdesti.
Noh, eiköhän nuo liikkeen puhdistuspurkit ole kaikki aika samalla tasolla, huuhtelu kannattaa tehdä vähintään kahdesti.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti: