166 diesel

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Macinaggio
Viestit: 127
Liittynyt: 05 Maalis 2009, 13:42
Car(s): 2000 GTV 1974
Paikkakunta: Espoo

166 diesel

Viesti Kirjoittaja Macinaggio »

Jonkin aikaa on tullut seuratuksi tätä foorumia tarkoituksena selvittää mihin on joutumassa kun aikoo hankkia face lift 166 dieselin. Kuva alkaa selkiytymään kun yhdistelee 2.4 JTD:n moottoriongelmat 166:sen omiin tyyppivikoihin, mutta jokin noissa italialaisissa ja erityisesti 166:ssa silti viehättää. Kiinnostaisi vielä tietää joko holaar on saanut vapinan pois moottorista ja jos on niin mikä oli vikana? Kaikki muut viat tuntuvat aika selväpiirteisiltä ja ennustettavilta, ainakin Theman omistajan näkökulmasta.

Avatar
holaar
Viestit: 49
Liittynyt: 01 Tammi 2005, 21:35
Car(s): 159 SW JTDm 2.4 QTronic
ex: 155TS, kappa SW, 166JTD
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja holaar »

Tervehdys, vapinan/tärinän syy paikallistettu, vetarin sisäpäät :shock: Kaksoismassavauhtipyörä voisi olla myös kyseessä mikäli manuaali laatikko. Uudet osat saadaan alkuviikosta ja asennuksen jälkeen tiedetään lisää :)

Macinaggio
Viestit: 127
Liittynyt: 05 Maalis 2009, 13:42
Car(s): 2000 GTV 1974
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Macinaggio »

holaar kirjoitti:Tervehdys, vapinan/tärinän syy paikallistettu, vetarin sisäpäät :shock: Kaksoismassavauhtipyörä voisi olla myös kyseessä mikäli manuaali laatikko. Uudet osat saadaan alkuviikosta ja asennuksen jälkeen tiedetään lisää :)
Kiitos infosta. Toivottavasti vika on nivelissä, niin korjauskustannukset jäänevät kohtuullisiksi, eikä osia uusita turhaan.

Avatar
JTD
Viestit: 584
Liittynyt: 26 Elo 2003, 06:30
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja JTD »

Sama vaiva on korjattu apukuskin sisemmän vetarin vaihdolla.
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6

Vastaa Viestiin