Onko kellään vinkkiä missä voisi ollas vika kun molemmat takaovien kaiuttimet ovat mykkiä, tai vasemmasta kuuluu pienen pientä sirinää.
Otin radion irti ja siellä kaikki piuhat päällisin puolin ok. Ja taas takaovissa ikkunat toimii eli kaikki piuhat ei "poikki". Ja siis testattu että radion fader säädetty vain taakse. Voiko olla itse laitteessa vai epäilys edelleen takaovien saranoiden viereessä olevissa liittimissä?
Bose ja ongelma takakaiuttimissa
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
Heitä se vanha riisku mäkeen ja hommaa kunnon soitin tilalle. Noihin saa sovitekehyksiä, piuhasarjoja ja rattiadaptereita monelta soitinvalmistajalta.
Ite vaihdoin viime kesänä 159:iin orkkiksen tilalle Pioneerin 2-din kokoisen navigaattorin - ja eron huomaan. Noi blaukkarin OEM-soittimet ovat syvältä.
Ite vaihdoin viime kesänä 159:iin orkkiksen tilalle Pioneerin 2-din kokoisen navigaattorin - ja eron huomaan. Noi blaukkarin OEM-soittimet ovat syvältä.