1.8 vs 2.0

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
jarvay
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

1.8 vs 2.0

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Autokuume iskenyt ja vastakkain olis 156:t joissa toisessa 1.8 ja toisessa 2.0, 1.8 kyllä vuoden uudempi ja hieman halvempi. Elikkäs onkos noissa suuresti eroa tehoissa tai "luotettavuudessa"? Tuntuu kaikilta menneen tuo ilmi, nii mistäs tietää onko tuo ilmi sitten kunnossa?
Ostakee muuten tuo mun 33:n ;)

Pepperoni
Viestit: 928
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Lue vaikka tuosta ensi-innostukseen jotakin, tosin tuossa JTS toisena vaihtoehtona, kenties tarkoitit 2-litraista TS-konetta.

Olennaisin ero noin kustannusmielessä on se, että pienemmässä ei ole tasapainoakseleita, joten hihnahuolto on halvempi.

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

1.8, 2.0 TS ja 2.0 JTS on kaikki luonteeltaan aika erilaisia moottoreita. 1.8 on halvin pitää mm huollot tulee hieman halvemmaksi. Kaikkia noita on tulut kokeiluta ja 2.0 TS:stä pidin eniten.

Avatar
Pasi
Viestit: 6787
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

1.8 en ole kuin koeajanut kerran monta vuotta sitten... ei se minusta tuntunut 2.0 JTS:ään verrattuna mitenkään laiskalta. Tosin aika saattaa kultaistaa muistot :shock:
Ei alfat enää maistu :(

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

2 litraa muodossa tai toisessa :lol:

Jos jakari pysyy kädessä, ja löydät suht' koht' vähän rullatun JTS;n niin kyllä se on ihan nami peli. mitä vikoja mun autossa on ollu ei ole ollu moottorista kiinni, samat olisi saattannut tulla TS moottoriin.

Kuinka uudesta autosta tässä puhutaan, JTS korvasi TS;n...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Joskus vuonna 1999 1.8 TS kiihtyi jonkun brittiläisen autolehden vertailussa muutaman kymmenyksen nopeampaan 0-60 mph kuin 2.0 TS - asuin tuolloin UKssa ja tuoreena 156 2.0 TSsän omistajana tuli luettua kaikki mahdollinen aiheesta. 0-100 mph taas 2.0 oli nopeampi. Muistaakseni 1.8ssa on vähä tiheämpi perävälitys kuin 2.0 TSssä mikä osaltaan selittää tuota ja tehoero oikeasti pienempi kuin paperilla. 2.0 TS on vääntävämpi kyllä. Ja JTS taas vääntävämpi kuin kumpikaan TS, mutta ääänet ei yhtä kivat ja ei tunnu tehokkaammalta (vaikka oliskin).

Jos boselift-mallista kyse itse ottaisin 1.8 TSsän ennen JTSsää. Jos taas vanhempi malli ottaisin 2.0 TSsän.

Makuja on monia :-).
MP

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

Tessuista ehdottomasti 1.8. Tehoeroa ei juuri ole, mutta muuten 1.8 on paljon edullisempi. Ennen kuin ostin tuon 1.8:n kävin ajamassa paria 2.0:aa tessua, enkä huomannut mitään sellaista eroa suorituskyvyssä joka puoltaisi 2 litraisen hankintaa...

Avatar
hagger16
Viestit: 3080
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Eihän 1.8:ssa ole muuta eroa, kuin ettei siinä ole tasapainoakseleita ja kyseistä hihnaa. Ei se taida tehdä huoltoa vielä "paljon edullisemmaksi"... :wink: Ja mikäli kyseinen rinkula muodostuu kynnyskysymykseksi, niin sen voi aina jättää poiskin. Ei siitä sen enempää. Aiheesta löytyy jo monta hihn...ketjua.

Joskus 1.8:n omistaja totesi omaani koeajaessa, että vääntöä voi olla hiukan enemmän. Olen kyllä ollut autoon / moottoriin ihan tyytyväinen.
Oleellisinta lienee löytää hyvä auto. Sillä ei sitten ole niin paljon väliä, onko se 1.8 TS tai 2.0 TS.

Ja ettei V6-miesten tarvitse vaivautua kirjoittamaan ketjuun, niin totean heidän puolestaan:
Osta V6! :mrgreen:
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Viittasin hankintahintaan

Avatar
hagger16
Viestit: 3080
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Hankintahinnassakaan ei juuri eroja ole. 156:ssa moottorikokoa enemmän taitaa vaikuttaa kunto, kilometrit ja varustelu hintaan.

Myönnettäköön, että jostain syystä 3.2 litraisella moottorilla varustetut 156:t ovat omassa hintaluokassaan. :wink:
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

No en niin tarkkaan ole seurannut, mutta silloin tällöin kun on tullut vilastua, ja kun itse moista ostin, niin kyllä samalla rahalla saa huomattavasti pienemmillä kilometreillä olevan 1,8:n kuin 2 litrasen....

Avatar
Pasi
Viestit: 6787
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

hagger16 kirjoitti: Ja ettei V6-miesten tarvitse vaivautua kirjoittamaan ketjuun, niin totean heidän puolestaan:
Osta V6! :mrgreen:
Kiitos...!

Meinasin jo tuohon ekaan viestiini kirjoittaa tuon :D
Ei alfat enää maistu :(

Avatar
jarvay
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Juu itsekkin kallistumassa tuohon 1.8, kyseessä siis 2001 vm ja 2.0 olisi 2000. V6 ei tule kysymykseen:)

Avatar
beetta julia
Viestit: 422
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja beetta julia »

Onhan 2.0l vähän enemän ollu uutena.
Keskittyisin kyllä muihin asioihin kuin koneen kokoon.
Jos mahdollista, soita edelliselle omistajalle, kysele vikoja ja millaista ajoa.
Huomio hihnan vaihto, onko kytkin uusittu, entäs tukivarsia/puslia.
Tärkeää on myös, kumpiko tuntuu parenmalta (ajettavuus, väri).
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11382
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022
Paikkakunta: Lago d'Erba

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Itse pitäisin melkein kymmenen vuotta vanhan auton hankinnassa tärkeimpänä sitä että peli on siisti ja ehjä. Juomalasillisen ero iskutilavuudessa ei ihmeitä tee, ei myöskään vuoden ero rekisteröintipäivämäärässä.

156:n näkyy saavan kokolailla huonoon kuntoon vaikka neljässäkin vuodessa...
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jarvay
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Nyt ei ymmärrä.. kävin tuossa testaan nuo kummatkin tai oikeastaan montakin tuollaista, niin onko se ihan normaalia että 2000 vuoden auton helmat on puhkiruosnut ja pohjassa useita reiänalkuja? Useammassa näin oli. Ja toiseksi olisin tuon 2.0:n kepittänyt omalla 33:lla mennen tullen ja 1.8 koneisella lopetin 15 sekuntiin laskemisen kun yritin sataseen kiihdytellä, ehkä lähemmäs parikymmentä sekuntia meni. Tuntuu tuo oma 33:n hyvinki ruoteettomalta ja tehokkaalta näiden jälkeen. Onkos kaikissa näin?

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Kyllähän 156 ruostuu jos ei suojaa. Itse suojasin ostaessa autoni, joka oli silloin 6v, silloin ruostetta oli vasta etupuskurin kannattimissa ja takaluukun pohjatulpassa. Murheenkryyni on takaoven alla oleva helman pystysauma, kaksi peltiä päällekkäin ja ruostuu niiden välistä. Pohja on aivan samanlainen kuin jo Fiat Tipossa ja ruostuu ajan myötä samoin kuin helmat.

Jos 2.0 ja 1.8 eivät kunnolla kiihdy todennäköisesti ilmissä on vikaa. Kyllä 156 2.0:n pitää olla nopeampi kuin 33 1.7 eikä 1.8:kaan jalkoihin jää.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

evilpet kirjoitti:Tessuista ehdottomasti 1.8. Tehoeroa ei juuri ole, mutta muuten 1.8 on paljon edullisempi. Ennen kuin ostin tuon 1.8:n kävin ajamassa paria 2.0:aa tessua, enkä huomannut mitään sellaista eroa suorituskyvyssä joka puoltaisi 2 litraisen hankintaa...
Yhdellä kaverilla oli 1.8TS 156 ja ei se ohi ainakaan tullut kun kiihdytettiin 0 - 160-180km/h .

Ja mulla on 8-v vielä !

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

jarvay kirjoitti:Nyt ei ymmärrä.. kävin tuossa testaan nuo kummatkin tai oikeastaan montakin tuollaista, niin onko se ihan normaalia että 2000 vuoden auton helmat on puhkiruosnut ja pohjassa useita reiänalkuja? Useammassa näin oli. Ja toiseksi olisin tuon 2.0:n kepittänyt omalla 33:lla mennen tullen ja 1.8 koneisella lopetin 15 sekuntiin laskemisen kun yritin sataseen kiihdytellä, ehkä lähemmäs parikymmentä sekuntia meni. Tuntuu tuo oma 33:n hyvinki ruoteettomalta ja tehokkaalta näiden jälkeen. Onkos kaikissa näin?
No kiihtyy se kakslitranen alle 9 sekunnin kuiteski 0-100, jos on kunnossa. 1.8 ssa ei isoa eroa ole jos on kunnossa, mutta 100 paremmalla puolella on jonkun verta eroa. Helmat ruostuu, jos ei ajoissa korjaa ku kivet hakkaa maalit pois. Omasta -03sta maalautin just helmat ja kynnyskotelot ja ne on maalattu ainakin kerran aiemmin.
MP

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Ei se kivisuihku sitä helmaa ruostuta vaan se ruoste tulee sieltä kahden pellin välistä.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
mutt
Viestit: 5953
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Kivisuihku hakkaa maalin rikki ja kosteus ja suola pääsee peltien väliin. Siitä se sitten lähtee. Vetäkää jotain sikaflexiä tai muuta massaa (ei silikonia!) siihen päälle, ennenkuin ehtii alkaa lahoamaan, kestää vähän pidempään kulutusta.

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Jarama kirjoitti:Ei se kivisuihku sitä helmaa ruostuta vaan se ruoste tulee sieltä kahden pellin välistä.
No mulla ainakin ruostuttaa. Ensin lähtee maali, sitten sinkki ja sitten tulee ruoste. Jostain syystä mulla nuo helmasaumat taas ei oo ollu ruosteessa juurikaan. Nyt helmaan on vedetty kiveniskumassa (hiekkapuhalluksen ja pohjamaalauksen jälkeen), joka on ylimaalattu auton väriin (+ kohtalaisen isot ja rumatki roiskeläpät :-D )
MP

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Aikanaan maalasin helmasaumat ja vedin kiveniskuteipit päälle. Seuraavana keväänä otin teipit pois ja oli alta ruosteessa, silti kiveniskuteipeissä oli vielä kaikki maali jonka olin niihin ruiskuttanut :crazyeyes:

Nyt olen yrittänyt laittaa sinne kahden pellin väliin kotelosuoja-ainetta ja sauman putsannut, laittanut dinitrolin tiivistemassan päälle ja maalannut. En kyllä ymmärrä miksi se sauma on tuollaiseksi rakennettu, helman alla on vielä sellainen isompi kolo mihin ruoste tykkää tarttua?
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

ostin roiskeläpät, samalla kerralla maalailin vähän korjauskynällä, kun alko näkyä pohjamaali.

Nyt ei vieläkään näy kulumisen merkkejä tuossa pystysaumassa. Läpät tosin meni normaalia alemmaksi tietoisesti, vähän raapii kun on täyskuorma, mutta kyllä se sitten suojaakin.

Ei taida pääsät mistään ruiskuttamaan kotelosuojaa sinne sauman tienoille?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Raotin meisselillä hieman sitä päällimmäistä peltiä, mutta ei sitä koteloainetta sinne paljoakaan mennyt tai ainakin paljon tuli pois heti.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Kynnyskotelon alareunassa on kumitulppia. Sieltä (takimmaisen) kautta voi (ainakin yrittää) ruiskuttaa ruostesuojaa kotelon sisään ja ulos valumisesta päätellen sitä menee sinne saumaankin.
MP

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Mutta niistä tulpista menee vain sinne helmaan ainetta ja itse helmassa ei ole saumoja. Helman päällä on tämä toinen pelti ja näiden välissä se ruoste on. Omani on suojattu liikkeessä kokonaan ja helma on täynnä koteloainetta, mutta näiden kahden pellin väliin ei ole mitään laitettu, paitsi mitä itse yrittänyt.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Suojautin edellisen 156sen liikkeessä ja sieltä valu se suoja-aine just takasaumasta ulos joka kohdasta - luulin, että suojaus oli tehty vain niiden alatulppien kautta - olikohan sitteki eri kautta. Lokasuojan kautta?
MP

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Tuo on mielenkiintoista, tosiaan jostain takaluukun puolelta lokarin sisään jos saisi ainetta voisi se mennä tuonne.
Olen takaa irroittanut ne kangassuojat ja sen takana on yksi iso tulppa, mutta siitäkin näkyy vain itse helma sisältä.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Sisälolarit ne irrotti joka tapauksessa ja reikiä ei porattu - tarkennuksena. Jossain autopeltikorjaamolla varmaan tietäisivät kans - onkohan foorumilla peltiseppiä?
MP

Avatar
jarvay
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Ee tuu mittää.. muutaman käyny taas testaamassa, mutta tahtoo jotain pientä vikaa olla kaikissa, ja tuo teho homma vieläkin epäilyttää.. Ei oikeen tuo 2.0 TS:n 155 hv tunnu missään. Onkos noi 2.4 TD:t ärhäkämpii?.. pitänee sellainen etsiä ja käydä kokeilee... Saa tarjota 156:sta Oulun likeltä:)

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Osta V6. Voit käydä vaikka multa kokeileen - on kunnossa (ostan sitte bemun :lol: )
Viimeksi muokannut MP, 01 Loka 2009, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MP

Avatar
jarvay
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

se vie sitten bensaa..

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Ei se silti kalliimmaksi tuu välttämättä.
MP

Avatar
jarvay
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Kyllä mahtaa tulla, tulee kuitenkin noita kilometrejä sen verran, että olisi järkevämpi diisselillä ajella, yrittänyt vaan epätoivoisesti pysytellä bensassa :?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11382
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022
Paikkakunta: Lago d'Erba

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

jarvay kirjoitti:Onkos noi 2.4 TD:t ärhäkämpii?
O. Mulla oli peräkkäin GTV 1.8 TS ja 156 2.4 JTD ja kierroksia käyttämällä tapahtui suunnilleen saman verran (suunnilleen sama tehopainosuhde) mutta käytännön ajotilanteissa naku pyyhkii Sparkilla lattiaa. Sillä oli yhtä lailla kivaa lähteä kaupungissa valoista kuin konetien alussa polkaista väli 80-120 viitosella.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

jarvay kirjoitti:Ei oikeen tuo 2.0 TS:n 155 hv tunnu missään.
Lastu

Cold air intake

Peltisarja

+ragazzon keskiputki vaimentimella+ragazzon rosteri takapönttö

Tommoset pulttaat kiinni ni ainakin voiman kuulee :D

Avatar
Monza
Viestit: 1003
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis 530e xDrive.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

jarvay kirjoitti:se vie sitten bensaa..
Näissä vaparikoneissa kulku on suoraan verrannollinen polttoainelaskuun.

Vastaa Viestiin