Elikkäs ollut se 156:n veilä hakusessa ja olis yks ehdokas taas tarjolla. ainut että se kolisee etupäästä monttuihin ajettaessa. Leiman oli juuri saanut mutta meinannut että jostain ylhäältä kolisee?? Iskarin yläpää, kallistuksen vakain? Tai onkos tuosta rakenteestä edes mitään kuvaa, kun ei ole nyt nosturille oikeen mahdollisuutta.
Ylätukivarret tai koiranluut ovat ne yleisin syypää näihin kolinoihin. Hyvin yleistä että nämä menevät eikä niiden vaihtaminen loppupeleissä hirveitä maksa (riippuen tietysti tekeekö itse tai missä teetättää).
Ylätukivarret ja koiranluut vaihto 160 ja osat motonetista jotain 170 kun itse viimeksi teetin Hollolan Alfa pajalla Autohuolto Express servicessä. Pojilla oli siinä työn alla Ferrari Testarossa samaan aikaan