Otsikon mukainen ongelma. Luulin että polttimon vaihdolla mennään. Ihmettelin kun vikavalo ei palanut kojelaudassa, mut pistin Luigin piikkiin "ehkä se ei pala ajovalojen kohdalla" Nyt kun miettii tarkemmin niin on se ennen palanut. palanutta sulaketta en löytänyt koko taulusta kun varmuudeksi syynäsin muutkin kuin ohjeessa mainitun. releen vaihdoin toisen kanssa ristiin, ei auttanut sekään. vähän piuhoja yritin heilutella ja nitkutella onnella. Sitten alkoi sataa ja olla pimeää, enkä oikein tiedä mitä tuolta muutenkaan enää tarkistelisi. Olisi kiva saada kuntoon kun on yksi pidempi reissu heitettävä pimeän aikaan ennen kuin saan tuon ammattilaisen syyniin.
Mulla Lanzassa sivuvilkku oli pimeä kun vilkun kiinnitysliitin oli jotenkin rikki. Nyt on sama ongelma etuvilkulla, polttimon pidike hapettunut sisältä rikki. On muuten mukavaa koittaa saada varaosaa.
Ei ole muuta ehdotusta kuin tuo polttimon kanta / liitin johon edellinen kirjoittaja jo viittasi. En tosin ole kuullut että näissä olisi ollut ongelmaa 156:ssa, mutta bokserialfaan totuin uusimaan noita "silloin tällöin".
Mutta tuosta vikavalosta sen verran että ajovalo ei sitä sytytä, etuvaloista ainoastan parkkivalo tekee sen. Ellei sitten ole vuosimallien välillä eroja, mutta olen melko varma että olen tämän jopa auton ohjekirjasta joskus lukenut. Mutta tuosta valosta ei todennäköisesti voi tehdä mitään päätelmää tässä tapauksessa.