Giulietta 940
Valvoja: Moderators
Giulietta 940
alotetaas kokonaan uus topikki uudelle mallille:
eli viralliset kuvat ja tietoa löytyy jo Alfan pressisivulta
http://www.alfaromeopress.com/index.php?lng=2" onclick="window.open(this.href);return false;
ulkomuoto aika ok imo, ei mitään järisyttävän kaunista mutta aivan kelpo muotoilu.
Moottorit:
1.4TB - 120 hv
1.4TB MultiAir - 170 hv
1.6 JTDM - 105 hv and 2.0 JTDM - 170 hv
1750 TBi - 235 hv
eli viralliset kuvat ja tietoa löytyy jo Alfan pressisivulta
http://www.alfaromeopress.com/index.php?lng=2" onclick="window.open(this.href);return false;
ulkomuoto aika ok imo, ei mitään järisyttävän kaunista mutta aivan kelpo muotoilu.
Moottorit:
1.4TB - 120 hv
1.4TB MultiAir - 170 hv
1.6 JTDM - 105 hv and 2.0 JTDM - 170 hv
1750 TBi - 235 hv
Viimeksi muokannut V6, 05 Maalis 2011, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- tsav
- Viestit: 674
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Miksi ei istuisi olihan sama nimi käytössä jo 50-luvulla. Tosin suomipika lausuu tuon niinkun kirjoitetaan.Raimo Miettinen kirjoitti:Miten tuo nimi istuu härmäläiseen suuhun? No, ainakin tietää mistä maasta auto on kotoisin.
Kauas on tultu muodoissa niistä Giuliettan alkuperäisistä, joita esim. oma Alfani edustaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11381
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 2535
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Sirppivanteet on todella hienot, mutta vähän ärsyttää se ettei jakseta valaa vanteita kahdella muotilla, eli niin että sirpit on symmetriset autossa, jolloin myös niiden idea olisi kunnolla toteutettu, eli ohjata ilmaa jarruille. Mersu SLR:ssä on symmetriset sirppivanteet eli sirpit kauhoo aina ylhäältä sisään. Tässä Alfassa sillä ei toki ole muuta merkitystä kun epäsymmetrisyys.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Giulietta 2010
Nyt vasta huomasin katsella tarkemmin noita diesel-koneita. Minkähän takia 1.6 JTDM on vain 105 hv? Eikös se ole Mitossakin jo 120hv? Tuntuu hassulta, että isompaan autoon tulisi sama moottori pienemmillä tehoilla. Onko kukaan muuten laittanut vielä Aroon kyselyä Giulietasta? Täytyy viimeistään ensi kesänä tehdä liikkeitä tämän talouden autokannan suhteen, niin sikäli kiinnostaa milloin se olisi Suomessa saatavilla. Joku Alfahan se tuleva tietysti olisi mutta mikä?V6 kirjoitti:Moottorit:
1.4TB - 120 HP
1.4TB MultiAir - 170 HP
1.6 JTDM - 105 HP and 2.0 JTDM - 170 HP
1750 TBi - 235 HP
Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi saavutusta, että kahtena peräkkäisenä keväänä on autokuume sammutettu. Ensi vuonna antaa vaan virran viedä..
EDIT: siis autokuume tukahdutettu ostamatta autoa.
Viimeksi muokannut liekki, 03 Joulu 2009, 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11381
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Re: Giulietta 2010
SZ.liekki kirjoitti: Joku Alfahan se tuleva tietysti olisi mutta mikä?
mitkä kasvojenkohotukset? tämähän on täysin uusi auto uudella c-evo pohjalevyllä.
"C-Evo’ is based on the Compact platform which debuted with the Fiat Stilo in 2001; mildly revised for its use underneath the Fiat Bravo in 2007, it was also stretched by 100mm to underpin the new Lancia Delta. Fiat has now spent upwards of 100 million euros re-engineering the platform into C-Evo,"
"C-Evo’ is based on the Compact platform which debuted with the Fiat Stilo in 2001; mildly revised for its use underneath the Fiat Bravo in 2007, it was also stretched by 100mm to underpin the new Lancia Delta. Fiat has now spent upwards of 100 million euros re-engineering the platform into C-Evo,"
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Kun jossain vaiheessa ei enää "tarvitse" järkifarkkua tai tarvitsee kaksi autoa, joista toinen voisi hyvinkin olla tuoreempi, niin tällä päästään melkosen lähelle, osuu omaan silmään melko maukkaasti.
Edellä mainittu tilanne tosin niin, että moiseen olisi myös varaa...
Edellä mainittu tilanne tosin niin, että moiseen olisi myös varaa...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Ehkä historiasta pidetään kiinni tällä kertaa - perinteet velvoittaa
http://www.youtube.com/watch?v=sXtu5BQq ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=sXtu5BQq ... re=related
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- AlfaTom
- Viestit: 2864
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Minunkin mielestä valkoinen väri sopii todella hyvin, jos tuo nyt on todellinen sävy eikä pelkkä studiovalojen vääristävä vaikutus. Olisiko helmiäisvalkoinen?MiNkO^^ kirjoitti:tämähän alfa näyttää varsin silmään pistävältä(positiivisesti)
kelpaisi ainakin minun parkkiruutuun
hirveesti en kyl panosta valkoiseen väriin mut tossa se tuntuu toimivan
Haaveillahan aina saa ja siihen pitääkin tyytyä.
Koeajo olisi jo veitsen kääntämistä haavassa
Mutta hyvältä näyttää Alfan tulevaisuus jos mallit on tämän näköisiä
Alfa164Super3.0A M-B Sprinter 313 Kawasaki ZRX1200S
La vita è
La vita è
hmm 159 maksaa 2.0jtd versiona sen 35000e oliskohan tämä giulietta
nyt sitten samoilla varusteilla 32000e ?
tosin kaipaisin nelivetoa
toi tomaattiloota jota suunnittelevat mitoonkin tulevaksi, oli suunniteltu 350nm väännöille, joten 1.4tjet koneet ja 1.6d sitten..
tuskin laittavat enää edes 2.0jtd koneeseen tota.
varmaan tuo 1.6jtd 105hv on ohjelmalla pienemmäksi tiputettu miton versiosta, mutta tosiaan ei käy järkeen, miksi näin päin.
ohjelmoinnilla noista on otettu 165hv/ 350nm ( väännöt rajattu )
2.0jtd versiosta otettu 200-210hv ohjelmalla
nyt sitten samoilla varusteilla 32000e ?
tosin kaipaisin nelivetoa
toi tomaattiloota jota suunnittelevat mitoonkin tulevaksi, oli suunniteltu 350nm väännöille, joten 1.4tjet koneet ja 1.6d sitten..
tuskin laittavat enää edes 2.0jtd koneeseen tota.
varmaan tuo 1.6jtd 105hv on ohjelmalla pienemmäksi tiputettu miton versiosta, mutta tosiaan ei käy järkeen, miksi näin päin.
ohjelmoinnilla noista on otettu 165hv/ 350nm ( väännöt rajattu )
2.0jtd versiosta otettu 200-210hv ohjelmalla
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11381
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11381
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Täysin samaa mieltä!Vittorio Jano kirjoitti:Näin muistelisin itsekin.
Hyvä idea laittaa tuo navigaattori mm. Volvon tyyliin tarvittaessa esiin nousevaksi. Esim. BMW:n kojetaulut ovat minun mielestäni menneet muotoilullisesti roimasti alaspäin niiden valtavien ruutujen ilmestyttyä siihen keskelle.
Juurikin uusien BMW-mallien kojelaudat on kauheen näkösiä kun siihen on keskelle tehty sellanen pahka tota näyttöä varten. Meilummin tollanen ylös nouseva jos se halutaan tonne ylös sijottaa. Voi se olla ergonomian kannalta ihan jees että se on suht ylhäällä. vrt esim 166 jossa se ics on aikas alhaalla.