Giulietta 940

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Aquatica
Viestit: 15002
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

aaiitee kirjoitti:
02 Heinä 2021, 00:48
OK, kiitos tiedosta! Täytyy testata sopivassa tilanteessa, kun on vähän pitempi matka kyseessä.
Ja sit sekoilin heti.

Eli tosiaan oikeasta viiksestä nappia painelemalla, näyttäisi tulevan heti A-tripin keskikulutuksen jälkeen Current Consumption.

Tässä taitaa olla myös se, että keskinäytön infoksi voi laittaa Date infon tahi Radion kanavan, joka saattaa vaikuttaa jatkuvan kulutuksen näkymisen järjestyspaikkaan - mutta mulla se näkyy aina. Ja onneksi tuo myös muistaa asetuksen, eli jättää ruutuun sikäli kun on laitettu siihen kerran.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Näytti kulutus olleen nurkka-ajossa(40km/h keskinopeus) 7,8l/100km.
Ihan hyvä lukema minun mielestäni.

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

Itselläni 6,5 l keskinopeudella 54 km/h

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Tuohan on todella hyvä. :)

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Peruin varmaan 5. kerran e-villeltä "Android 7.1" autosoittimen. Kumma kun eivät ole reagoineet mitenkään perumiseen. Se on jonkinlainen kopio Radical R-D211:stä.
Takuu vain 1 vuosi, nimetön outo laite, luvattiin toimitus 4-6vk. Outo kötöstys kaikkiaan. Ei oikein minun mieleeni tuo e-ville, olen aiemmin vuosia sitten jotain ostanut.
Hain Autostudiosta Radicalin 2-din laitteen, oli viimeinen varastossa. Postiin oli tullut Latviasta kehys Radicaliin, hain sen ja ostin myös Autostudiosta peruutuskameran. Sain asennusajan asentajaltani 7.7.21. Nyt on koko paketti kasassa...
Saa nähdä olenko tyytyväinen tuohon Radicaliin, kohtahan se selviää.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15002
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Mulla ainakin heittää aika pahasti tuo kulutusmittari realismista.

7.4l/100km @ 75km/h keskinopeus ja mitattu kulutus lähemmäs 8.2l/100km tankkauksista.
Mittarivirhettä on, n. 6% mikä kyllä äkkiseltään vaikuttais just about siltä heitolta, mitä on sitten kulutusmittarissakin...

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 1560
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Tesla Model 3

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Aquatica kirjoitti:
02 Heinä 2021, 22:52
Mulla ainakin heittää aika pahasti tuo kulutusmittari realismista.

7.4l/100km @ 75km/h keskinopeus ja mitattu kulutus lähemmäs 8.2l/100km tankkauksista.
Mittarivirhettä on, n. 6% mikä kyllä äkkiseltään vaikuttais just about siltä heitolta, mitä on sitten kulutusmittarissakin...
Nopeusmittarin virhehän vaikuttaisi matkamittariin, ja samaa matkaa käytät sinä ja auto keskikulutuksen laskennassa. Eli virheiden pitäisi supistua pois.

Minullakin Giulietta näytti n. 0.5 litraa vähemmän tietokoneella kuin tankilla. ( 7 vs. 7.5).

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Onkos joku muu teistä asentanut/asennuttanut Giuliettaan multimedialaitetta? Näyttää olevan ongelmana nuo usb-liittimet, jotka ovat tuon 2-dinin takana ja pitäisi saada liitokset eteen. En halua mitään rumia johdon päässä olevia pistokkeita roikkumaan.
Tuota siistiä valmiina olevaa aux/usb-rasiaa ei kuulemma saa käyttöön. Onko olemassa jotain siistiä boxia noille kolmelle usb:lle, johon sasisi kykettyä usb-pistokkeet?

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Terve,
vähän ongelmia. Nuo Osramin ledipolttimot eivät käykään Giuliettaani. Asentaja/t totesivat, että joku jousi on niin kapea, että ei käy polttimoon. Pitäisi olla polttimot, joissa adapteri on irroitettavissa. Poltin laitetaan ensin paikoilleen ja sitten adapteri.
Antoivat ohjeeksi, että Aditasta varmaan löytyy sopiva poltinmalli. Kuulemma kannattaisi sitoa asennuksen kauppaan.
Soitin Aditaan, kerroin asian, asennusaika on elokuussa, asentaja lomalla. Polttimot kuulemma ovat Philipsin.
Että tällainen tapaus...
Voi olla vähän vaikeaa palautus saksaan nykyisissä sopimattomissa polttimoissa.

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ Tilasitko ne Nightbreaker ledit Amazonista? Niiden pitäisi kyllä käydä paikoilleen ilman adaptereita. Polttimon kaulaosa irrotetaan ja asetetaan umpioon kiinni jousella. Tämän jälkeen itse polttimo työnnetään kaulasta läpi ja liitin kiinni

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 11:41
^ Tilasitko ne Nightbreaker ledit Amazonista? Niiden pitäisi kyllä käydä paikoilleen ilman adaptereita. Polttimon kaulaosa irrotetaan ja asetetaan umpioon kiinni jousella. Tämän jälkeen itse polttimo työnnetään kaulasta läpi ja liitin kiinni
Amazonista tilasin. Huoltsikan mekaanikko/mekaanikot sanoivat, että adapteria ei voi irroittaa. Adapteri on kiinni polttimossa valmiina.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 12:56
Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 11:41
^ Tilasitko ne Nightbreaker ledit Amazonista? Niiden pitäisi kyllä käydä paikoilleen ilman adaptereita. Polttimon kaulaosa irrotetaan ja asetetaan umpioon kiinni jousella. Tämän jälkeen itse polttimo työnnetään kaulasta läpi ja liitin kiinni
Amazonista tilasin. Huoltsikan mekaanikko/mekaanikot sanoivat, että adapteria ei voi irroittaa. Adapteri on kiinni polttimossa valmiina. Sitten ehdottivat tuota Aditaa...

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 12:56
Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 11:41
^ Tilasitko ne Nightbreaker ledit Amazonista? Niiden pitäisi kyllä käydä paikoilleen ilman adaptereita. Polttimon kaulaosa irrotetaan ja asetetaan umpioon kiinni jousella. Tämän jälkeen itse polttimo työnnetään kaulasta läpi ja liitin kiinni
Amazonista tilasin. Huoltsikan mekaanikko/mekaanikot sanoivat, että adapteria ei voi irroittaa. Adapteri on kiinni polttimossa valmiina.
Liekö kesämekaanikot hommissa? Se lähtee kyllä irti polttimosta kiertämällä ja nostamalla. Hieman voi olla tiukemmassa kuin kiinalaisissa halppispolttimoissa, mutta ihan irrotettavaksi tarkoitettu. Eihän tuota voisi muuten edes asentaa

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 13:17
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 12:56
Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 11:41
^ Tilasitko ne Nightbreaker ledit Amazonista? Niiden pitäisi kyllä käydä paikoilleen ilman adaptereita. Polttimon kaulaosa irrotetaan ja asetetaan umpioon kiinni jousella. Tämän jälkeen itse polttimo työnnetään kaulasta läpi ja liitin kiinni
Amazonista tilasin. Huoltsikan mekaanikko/mekaanikot sanoivat, että adapteria ei voi irroittaa. Adapteri on kiinni polttimossa valmiina.
Liekö kesämekaanikot hommissa? Se lähtee kyllä irti polttimosta kiertämällä ja nostamalla. Hieman voi olla tiukemmassa kuin kiinalaisissa halppispolttimoissa, mutta ihan irrotettavaksi tarkoitettu. Eihän tuota voisi muuten edes asentaa
Olivat molemmat vakituisia. Totesivat juuri sen, ettei voi asentaa, kun adapteri ei ole irroitettavissa. En ole itse yrittänyt irroittaa, luotin, että ammattimiehet tietävät...
Yäytyy ehkä itse yrittää tuon adapterin irroitusta ja jos irtoaa, niin täytyy suunnistaa uudelleen huoltsikalle. Kiitos mielenkiinnosta!

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 14:48
Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 13:17
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 12:56

Amazonista tilasin. Huoltsikan mekaanikko/mekaanikot sanoivat, että adapteria ei voi irroittaa. Adapteri on kiinni polttimossa valmiina.
Liekö kesämekaanikot hommissa? Se lähtee kyllä irti polttimosta kiertämällä ja nostamalla. Hieman voi olla tiukemmassa kuin kiinalaisissa halppispolttimoissa, mutta ihan irrotettavaksi tarkoitettu. Eihän tuota voisi muuten edes asentaa
Olivat molemmat vakituisia. Totesivat juuri sen, ettei voi asentaa, kun adapteri ei ole irroitettavissa. En ole itse yrittänyt irroittaa, luotin, että ammattimiehet tietävät...
Yäytyy varmaankin itse yrittää tuon adapterin irroitusta ja jos irtoaa, niin täytyy suunnistaa uudelleen huoltsikalle. Kiitos mielenkiinnosta!

Avatar
tritonus
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Huhti 2011, 14:50
Car(s): ex-Giulietta -10 (170hv jtdm2)
Giulietta -11 (170hv multiair)
Fiat 127 1.2 16v

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja tritonus »

Kokeilin haullakin kun muistelen tätä asiaa täällä puidun, mutta en nyt löytänyt hakemaani.

Siis, Giuliettasta alkaa antautua vaihdekepin asentotunnistin. Uusi osa löytyi marmorilta mielestäni aivan kelvolliseen hintaan, mutta tuo vaihtohomma.
Löysin intterwebsistä kuvallisen ohjeen, jossa yläpuolelta lähinnä irrotetaan liitin ja loppuhomma tehdään alapuolelta lämpösuojat yms. irrottaen. Ei mitään amerikkaa, jos vaan kädet mahtuu.

Onko jollakin vaihtohommasta oman käden kokemusta ja jakaa jotain kuumaa vinkkiä korjauksen suorittamiseksi?

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 14:48
Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 13:17
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 12:56

Amazonista tilasin. Huoltsikan mekaanikko/mekaanikot sanoivat, että adapteria ei voi irroittaa. Adapteri on kiinni polttimossa valmiina.
Liekö kesämekaanikot hommissa? Se lähtee kyllä irti polttimosta kiertämällä ja nostamalla. Hieman voi olla tiukemmassa kuin kiinalaisissa halppispolttimoissa, mutta ihan irrotettavaksi tarkoitettu. Eihän tuota voisi muuten edes asentaa
Olivat molemmat vakituisia. Totesivat juuri sen, ettei voi asentaa, kun adapteri ei ole irroitettavissa. En ole itse yrittänyt irroittaa, luotin, että ammattimiehet tietävät...
Yäytyy varmaankin itse yrittää tuon adapterin irroitusta ja jos irtoaa, niin täytyy suunnistaa uudelleen huoltsikalle. Kiitos mielenkiinnosta!
Noniin. Kyllähän tuo kiertämällä irtosi kahteen osaan. Ajoin huoltsikalle ja sanoin asentajalle, että on yksi asia. Näytin kuinka poltin ositetaan ja sittenhän homma sujui. Taisi vaan olla asentajilla kuula kuumana tällaisella helteellä, että eivät hiffanneet ottaa miesten otteita heti käyttöön polttimen kanssa. Siis eivät tajunneet, että osat oli laitettu valmiiksi kiinni, mutta tarvitsivat purkua ennen asennusta. Sattuuhan noita. :)
Asentajakin tuumi, että oppiihan sitä uutta!

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 15:50
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 14:48
Romeo y Julieta kirjoitti:
13 Heinä 2021, 13:17

Liekö kesämekaanikot hommissa? Se lähtee kyllä irti polttimosta kiertämällä ja nostamalla. Hieman voi olla tiukemmassa kuin kiinalaisissa halppispolttimoissa, mutta ihan irrotettavaksi tarkoitettu. Eihän tuota voisi muuten edes asentaa
Olivat molemmat vakituisia. Totesivat juuri sen, ettei voi asentaa, kun adapteri ei ole irroitettavissa. En ole itse yrittänyt irroittaa, luotin, että ammattimiehet tietävät...
Yäytyy varmaankin itse yrittää tuon adapterin irroitusta ja jos irtoaa, niin täytyy suunnistaa uudelleen huoltsikalle. Kiitos mielenkiinnosta!
Noniin. Kyllähän tuo kiertämällä irtosi kahteen osaan. Ajoin huoltsikalle ja sanoin asentajalle, että on yksi asia. Näytin kuinka poltin ositetaan ja sittenhän homma sujui. Taisi vaan olla asentajilla kuula kuumana tällaisella helteellä, että eivät hiffanneet ottaa miesten otteita heti käyttöön polttimon kanssa. Siis eivät tajunneet, että osat oli laitettu valmiiksi kiinni, mutta tarvitsivat purkua ennen asennusta. Sattuuhan noita. :)
Asentajakin tuumi, että oppiihan sitä uutta!

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 15:50
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 15:50
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 14:48

Olivat molemmat vakituisia. Totesivat juuri sen, ettei voi asentaa, kun adapteri ei ole irroitettavissa. En ole itse yrittänyt irroittaa, luotin, että ammattimiehet tietävät...
Täytyy varmaankin itse yrittää tuon adapterin irroitusta ja jos irtoaa, niin täytyy suunnistaa uudelleen huoltsikalle. Kiitos mielenkiinnosta!
Noniin. Kyllähän tuo kiertämällä irtosi kahteen osaan. Ajoin huoltsikalle ja sanoin asentajalle, että on yksi asia. Näytin kuinka poltin ositetaan ja sittenhän homma sujui. Taisi vaan olla asentajilla kuula kuumana tällaisella helteellä, että eivät hiffanneet ottaa miesten otteita heti käyttöön polttimon kanssa. Siis eivät tajunneet, että osat oli laitettu valmiiksi kiinni, mutta tarvitsivat purkua ennen asennusta. Sattuuhan noita. :)
Asentajakin tuumi, että oppiihan sitä uutta!

Greymaniac
Viestit: 25
Liittynyt: 31 Tammi 2018, 10:35
Car(s): 2012 Giulietta MA170
Paikkakunta: Uuleopori

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Greymaniac »

:agrue:
tritonus kirjoitti:
13 Heinä 2021, 15:11
Kokeilin haullakin kun muistelen tätä asiaa täällä puidun, mutta en nyt löytänyt hakemaani.

Siis, Giuliettasta alkaa antautua vaihdekepin asentotunnistin. Uusi osa löytyi marmorilta mielestäni aivan kelvolliseen hintaan, mutta tuo vaihtohomma.
Löysin intterwebsistä kuvallisen ohjeen, jossa yläpuolelta lähinnä irrotetaan liitin ja loppuhomma tehdään alapuolelta lämpösuojat yms. irrottaen. Ei mitään amerikkaa, jos vaan kädet mahtuu.

Onko jollakin vaihtohommasta oman käden kokemusta ja jakaa jotain kuumaa vinkkiä korjauksen suorittamiseksi?
Vaihdosta ei oman käden kokemusta, vaihdon suoritti Oulun JR-autocenter toissa kesänä. Vaati opettamisen ohjelmointi laitteella, jota JR ei saanut tehtyä (joten ajoittain toistuva vikakoodi muuttui pysyväksi). Wetterillä korjattiin muutenkin perseellään ollut asennus ja opetettiin auto uudelle tunnistimelle.

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

^ Yläkautta tosiaan liitin irti.

Alhaalta pakoputken lämpösuoja irti. Muutamalla ruuvilla ja paino prikalla kiinni, osa ruuveista pitää vaihekeppikokonaisuutta paikoillaan joten se irtoaa myös samalla. Vaihdekepin alla on muovinen kansi jonka irroittamisen jälkeen anturi tulee näkyviin. Marmorilla oltiin sitä mieltä että pakoputki pitää irroittaa tieltä pois, mutta en nähnyt tätä tarpeelliseksi.

Anturissa on sokka lukitus jota en irroittanut kun vasta anturin ollessa paikoillaan. käsittääkseni vaihde pitää olla vapaalla. Minulle ei tullut mitään ongelmia ohjelmoinnin kanssa. Uusi anturi vain paikoilleen ja homma toimi. En muista nollasinko vikakoodia, mutta ainakaan mitään uuden anturin ohjelmointia ei tarvinnut tehdä.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
Keltsi
Viestit: 1834
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 15:50
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 15:50
aaiitee kirjoitti:
13 Heinä 2021, 14:48

Olivat molemmat vakituisia. Totesivat juuri sen, ettei voi asentaa, kun adapteri ei ole irroitettavissa. En ole itse yrittänyt irroittaa, luotin, että ammattimiehet tietävät...
Yäytyy varmaankin itse yrittää tuon adapterin irroitusta ja jos irtoaa, niin täytyy suunnistaa uudelleen huoltsikalle. Kiitos mielenkiinnosta!
Noniin. Kyllähän tuo kiertämällä irtosi kahteen osaan. Ajoin huoltsikalle ja sanoin asentajalle, että on yksi asia. Näytin kuinka poltin ositetaan ja sittenhän homma sujui. Taisi vaan olla asentajilla kuula kuumana tällaisella helteellä, että eivät hiffanneet ottaa miesten otteita heti käyttöön polttimon kanssa. Siis eivät tajunneet, että osat oli laitettu valmiiksi kiinni, mutta tarvitsivat purkua ennen asennusta. Sattuuhan noita. :)
Asentajakin tuumi, että oppiihan sitä uutta!
Eiköhän asia tule selväksi yhdelläkin postauksesta ko. asiasta :shock: Menee hyvä topicci turhan sekavaksi, jos pitää kolmeen kertaan postata sama asia...
"No smoke => no power => no hope"

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Tänään sain Giuliettani takaisin Radical ja peruutuskamera asennettuna. Peruutuskamera tuntuu pelittävän hyvin ja radion ääni on yhtä nautittava kuin orkkiskin oli-hienoa. Musiikin kuuntelulta voi odottaa paljon.
En juuri muuta ole tehnyt laitteella kuin laitoin kellon ajan oikeaksi. Näytön resoluutio on riittävä eikä mitään outoja heijastuksia ole.
Nyt näkee kellon ajankin todella suurena yhdellä vilkaisulla.
Lauantaina laitetaan sitten muut asetukset kuntoon ja testaan tarkemmin. Laite näyttää aivan kuin olisi asennettu tehtaalla, istuu hienosti kojetauluun.Hienoa, että Alfaan löytyy noita asennuskehikoita, juuri siksi pidänkin Alfoista-löytyy modausosia.

Tuo pysähdysautomatiikka tosin pysäyttää kuuntelun hetkeksi, kun lähtee liikennevaloista ja joka kerta. Täytyy katsoa voiko tuolle tehdä jotain.
Viimeksi muokannut aaiitee, 15 Heinä 2021, 20:04. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Eiköhän asia tule selväksi yhdelläkin postauksesta ko. asiasta :shock: Menee hyvä topicci turhan sekavaksi, jos pitää kolmeen kertaan postata sama asia...
[/quote]
Sorry. En tiedä miten tuollainen vahinko tuli, ei ollut mitään korostusta, oli joku keskeytys kirjoittaessa.
:oops: Hyvä, että ilmoitit, kiitos.
Viimeksi muokannut aaiitee, 14 Heinä 2021, 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Poistettu.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Poistettu.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Poistettu.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Kun nyt toin esiin tuossa Radicalissa tuon äänen pätkimisen tuon s&s yhteydessä, niin kysyisin miten tuon s&s:n saa poistettua käytöstä v.2017 mallin Giuliettasta? v.2011 mallissahan oli oma kytkin siihen, mutta v.2017 mallissahan ei ole. Saisi helpoimmin tuon äänen pätkimisen poistettua, enkä muutenkaan pidä tuosta s&s:tä.

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ Eikös tuossa faceliftissäkin ole nappula start/stopille? Taitaa olla vaihdekepin edessä DNA-kytkimen vieressä

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Romeo y Julieta kirjoitti:
15 Heinä 2021, 20:08
^ Eikös tuossa faceliftissäkin ole nappula start/stopille? Taitaa olla vaihdekepin edessä DNA-kytkimen vieressä
Kiitos vinkistä täytyypä etsiä. Tuo on sellainen paikka, että varmaan ei löydy ellei nimenomaan tuolta osaa etsiä. En muista käsikirjassa tuollaista tietoa olevan, voin olla väärässäkin...

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ Parkkitutkan painike myös samassa paikassa

Lumlum
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Elo 2017, 21:33
Car(s): Giulietta MA M6 '17
Spider TS '03

Lancia k Busso '99
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Lumlum »

Romeo y Julieta kirjoitti:
15 Heinä 2021, 20:08
^ Eikös tuossa faceliftissäkin ole nappula start/stopille? Taitaa olla vaihdekepin edessä DNA-kytkimen vieressä
Juuri näin. Kaiken lisäksi muistavaa mallia, eli ei aktivoidu uudestaan seuraavan käynnistyksen yhteydessä.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Tuohan kuullostaa hyvältä! :)

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Romeo y Julieta kirjoitti:
15 Heinä 2021, 22:19
^ Parkkitutkan painike myös samassa paikassa
Mitäh? Onko siinäkin päälle/pois kytkentä?

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ On, ainakin niissä malleissa joissa on tutka myös edessä. Pelkästään takatutkalla varustetuissa ei välttämättä ole, kun tutka on päällä ainoastaa kun peruutusvaihde on kytketty

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

s&s nappi löytyi. Täytyy testata toimintaa, kun seuraavaksi lähden ajoon.

Lupasin yhden kaverin ajaa Alfaani, kun kovasti halusi tutustua, ei ollut ennen ajanut Alfaa.

Kaveri pistikin kovan koeajon lähikaduilla, testasi oikein tosissaan auton ajo-ominaisuuksia. Varsinkin risteyksissä ajoi vauhdikkaasti, hyvin tuntui Alfa pysyvän asvaltin pinnassa kiinni. Minun oli puututtava ajoon- sanoin, että vähempikin vauhti riittää, alkoi jo ihan oikeasti pelottaa, että ollaan pian tieltä ulkona. Vauhtihan tuntuu pelkääjän paikalla aina hurjemmalta.
Hyvin tuntuu kiihtyvän auto, kun painaa ihan oikeasti kaasua. Onneksi ei näkynyt poliiseja, kaveri olisi saanut oikein kunnon sakot...
Hän kyllä katsoi, että muita autoja ei ole lähellä, eikä kevyttä liikennettä myöskään, ei se mitään päätöntä kaahaamista ollut.

Avatar
Pele
Viestit: 2206
Liittynyt: 12 Maalis 2007, 12:53
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Pele »

Onko suosituksia mikä firma korjaisi kaukosäätö avaimia?
Giuliettan avaimen patteri menee nykyään noin viikossa tyhjäksi.
Ennen saattoi kestää 1-2 kk.
Kaikki napit toimii hyvin ja ongelmitta sen aikaa kun virtaa riittää.
Kotikonstein olen tehnyt puhdistukset mitä nyt pystyy tekemään.
Pariston merkillä ei tunnu olevan merkitystä tässä kohtaa.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Tuo 1-2kk on aivan liian lyhyt aika sekin. Sain omassa autossani aivan uuden avaimen ja se paristo kesti 5-6v.
En tiedä missä noita korjataan, voi olla ettei missään.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Tänään laitettiin Radicaliin navi ja puhelin toimimaan(lue poika laittoi).
Päivityksen jälkeen huomasin, että Google mapsissa on virtuaalinen tienviitta risteyksissä. Näytön vasempaan yläkulmaan tulee tienviitta selkeällä fontilla. Onpa hieno ominaisuus! Puheohjaus on selkeällä ääntämyksellä ja riitävällä äänen tasolla.
Ei voi kuvitella parempaa...
Musiikki on hyvänlaatuista, ei ainakaan kuulu huonommin kuin orkkisradiosta, joka sekin on huippuluokkaa.
Nyt on kyllä markkinoilla hyvä ja halpa laite. Radical istuu merkkikohtaisessa kehyksessään aivan kuin alkuperäinen laite.
Upea ilmestys kokonaisuudessaan visuaalisesti.
S&s toimintanappi on off-asennossa ja pysyykin näillä näkymin, ei ole enää äänen pätkimistä.

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ Onko autossasi muuten Bosen äänentoisto?

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Romeo y Julieta kirjoitti:
18 Heinä 2021, 13:58
^ Onko autossasi muuten Bosen äänentoisto?
http://www.autoalanverkkopalvelu.fi/jul ... ovarit.pdf
Vastaus löytyy varustelistan lopusta. Vaikka ei ole Bosea, niin hyvin on rakennettu äänentoisto. Aikanaan kun ostin uutena 2-ov. Stilon , niin siinäkin oli hyvä äänentoisto. Eipä vaatinut tuunausta.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15002
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Tuo varustelulista on hyvin mielenkiintoinen.

Tuon perusteella mun autoa ei pitäisi olla 8)

Auto ei voi olla Giulietta, koska puolinahkapenkit ei ole saatavilla, kuten ei myöskään tumma sisäkatto (molemmat löytyy).
Auto ei voi lla Super, koska ei ole korinvärisiä sivupeilejä, jotka on vakiona. Mulla on hopeat.
Auto ei voilla Veloce, koska siinä ei ole saatavilla sporttialustaa. Ja en nyt vieläkään muista, oliko mulla myös tummat ajovalojen pohjat :lol:
Lisäksi Veloceen ei ole ollut saatavilla takatutkaa ainakaan yksinään, mikä taas löytyy tehtaan jäljiltä omastani.

Eli mun Giulietta ei ole mitään sellaista, mitä vois olla. Tai sitten tuo on tosiaan uudempien vuosimallien lista? Siihen purisi myös tuokin, että Rosso Competizione on värivaihtoehtona.

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Aquatica kirjoitti:
18 Heinä 2021, 17:30
Tuo varustelulista on hyvin mielenkiintoinen.

Tuon perusteella mun autoa ei pitäisi olla 8)

Auto ei voi olla Giulietta, koska puolinahkapenkit ei ole saatavilla, kuten ei myöskään tumma sisäkatto (molemmat löytyy).
Auto ei voi lla Super, koska ei ole korinvärisiä sivupeilejä, jotka on vakiona. Mulla on hopeat.
Auto ei voilla Veloce, koska siinä ei ole saatavilla sporttialustaa. Ja en nyt vieläkään muista, oliko mulla myös tummat ajovalojen pohjat :lol:
Lisäksi Veloceen ei ole ollut saatavilla takatutkaa ainakaan yksinään, mikä taas löytyy tehtaan jäljiltä omastani.

Eli mun Giulietta ei ole mitään sellaista, mitä vois olla. Tai sitten tuo on tosiaan uudempien vuosimallien lista? Siihen purisi myös tuokin, että Rosso Competizione on värivaihtoehtona.
Hah, olematon auto :?
Tuo kuvaa hyvin tuota sekavaa varustelua. Minulla taas on aika hyvin jiirissä tuo asia. Ihmettelen kuitenkin ainakin, että omassa autossani pitäisi olla led päivänvalot. Ei ollut, joten oli itse hommattava nuo ledit, että sai varustelistan mukaiseksi. Antavat ledit hyvin valkoista valoa, olen tyytyväinen. Paljonhan sinulla on ollut noita Alfoja. Itsellä on ollut italialaisia 5kpl, mutta vain 2 Alfaa, 3 Fiatia, joista Linea oli hävettävän huono turkkilainen tekele, ei mielellään muistele.

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ Kaikissa Giuliettoissa on led-päiväajovalot, ne neljä lediä pystyrivissä per umpio. Ajovalot on sitten varustelusta riippuen toteutettu joko halogeeneina tai xenoneina.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15002
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

aaiitee kirjoitti:
18 Heinä 2021, 20:13
Aquatica kirjoitti:
18 Heinä 2021, 17:30
Tuo varustelulista on hyvin mielenkiintoinen.

Tuon perusteella mun autoa ei pitäisi olla 8)

Auto ei voi olla Giulietta, koska puolinahkapenkit ei ole saatavilla, kuten ei myöskään tumma sisäkatto (molemmat löytyy).
Auto ei voi lla Super, koska ei ole korinvärisiä sivupeilejä, jotka on vakiona. Mulla on hopeat.
Auto ei voilla Veloce, koska siinä ei ole saatavilla sporttialustaa. Ja en nyt vieläkään muista, oliko mulla myös tummat ajovalojen pohjat :lol:
Lisäksi Veloceen ei ole ollut saatavilla takatutkaa ainakaan yksinään, mikä taas löytyy tehtaan jäljiltä omastani.

Eli mun Giulietta ei ole mitään sellaista, mitä vois olla. Tai sitten tuo on tosiaan uudempien vuosimallien lista? Siihen purisi myös tuokin, että Rosso Competizione on värivaihtoehtona.
Hah, olematon auto :?
Tuo kuvaa hyvin tuota sekavaa varustelua. Minulla taas on aika hyvin jiirissä tuo asia. Ihmettelen kuitenkin ainakin, että omassa autossani pitäisi olla led päivänvalot. Ei ollut, joten oli itse hommattava nuo ledit, että sai varustelistan mukaiseksi. Antavat ledit hyvin valkoista valoa, olen tyytyväinen. Paljonhan sinulla on ollut noita Alfoja. Itsellä on ollut italialaisia 5kpl, mutta vain 2 Alfaa.
Alfat:
xx.03.2010 - 2012 156 2.0TS '99 (puolison, mutta minä sillä ajoin). Lähti kiertoon, koska lahosi. Tilalle 207 pösö.
2012 - 2014 156 1.8TS '02 (oma). Vaihtui foorumilaisen 156 2.4JTD '01 kanssa ristiin.
Pääsiäinen? 2014 - 14.01.2017 156 2.4JTD '01 (oma). Oli hyvän aikaa, kunnes vaihtui MiToon.
14.01.2017 - 11.04.2017 '09 MiTo T-Jet. Ei ollut kauaa :D Takaovien puuttuminen oli aivan liikaa.
2017 - 2017 '06 159 2.4 JTDm. Ei ollut kauaa, koska vaikutti yksilöltä mikä piti lähteä kiertoon pian. Järjetön määrä "pikkujuttuja" ja outouksia.
10.10.2017 - 09.02.2019 '11 Giulietta 170 MA. Vaihtui nelikko-viisysiin..
09.02.2019 - 25.10.2020 '07 159 2.4 JTDm Q4. Vaihtui nykyiseen Giulietta MA TCT:hen.

So far selkeesti parhaat tapaukset olleet 156 2.4JTD 10v sekä 159 JTDm-koneelliset. Nyt tälläkin hetkellä unelmoin taas 159:stä, vaikka ne alkaa olla kaikki mätiä ja osia ei meinaa saada mistään järkevästi, esim. apurunkoja tai jarrusatuloita. Ajosuorite ei vielä riitä dieseliin, mutta mikäli näitä Mikkeli-reissuja alkaa tulla useampi kuukaudessa, on diisseli veroineen äkkiä edullisempi kuitenkin. Just nyt hintaero on tällä nykyisellä, verrattuna siihen että kulutus olisi sama yli 8l/100km, 140€ vähemmän rahaa olis mennyt dieseliin kuin bensaan. Ajomäärä 7500km. Tuo on 9kk ajomäärä, eli aika vähän tullut ajoa korona-vuonna mm...

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Tuo Giulietta 2011 manual oli ostaessa osittain hieman pettymys. Minulla oli Fiat Bravo, jonka vaihdoin Giuliettaan. Bravossa oli parempi ajettavuus, Giulietta oli aika kankea ajettava. Samoin Bravossa oli tuo moottorin optimointi tehtynä. Autokauppias sanoi, että onhan se kiva kun tulee tehoa lisää. Ei tule sanoin minä...
Joku sai lahjaksi minulta hyvän varustelun luopumassani Alfassa, satsasin melkoisesti siihen. Kun perustekniikka oli kestävä, niin parantelin sitten muuten. Ajattelin, että pidän monta vuotta sitä, 6vuotta vain pidin.

Aivan uskomaton muutos tuosta 2011 vuoden 2017vuoden Giuliettaan, muutoinkin kuin pelkästään manuaalista siirtyminen automaattiin.
Vaikka auton ulkonäkö on melkein sama, niin ajettavuus on eri planeetoilta. Taisi välissä olla 2 faceliftiä, joissa tapahtui melkoisesti parannusta. Kaverini, joka ajoi tuon hurjan koe-ajon autollani totesi, että Alfan automaatti on aivan yhtä hyvä kuin Volkkarin loota, jota hän kutsui täydelliseksi automaatiksi.
Ilmeisesti Alfoissa on aika hyvä ruostesuojaus, koska alle kymmenen vuotiaissakaan autoissa ei ole tietääkseni ollut pahemmin ruosteongelmia. Tuo manuaalin lootan kenkkuilu oli aika ikävää. Aina ei tahtonut saada valoissa 1.vaihteelta 2.vaihteelle. Sen kanssa oli vain elettävä...
Kaverilla on 159 farkku, olin kerran kyydissä ja jotenkin sivistynyt oli auto. Luulin, että oli automaatti, kun niin tasaisesti kulki. Miellyttävältä autolta tuntui. Raskas tietysti, taitaa olla 1700kg, että ei mikään raketti, vaikka bensakone onkin.
En ihmettele, että pidät 159:stä.

Avatar
Romeo y Julieta
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Syys 2020, 21:31
Car(s): Giulietta MA 170 '13
Ex:
Giulietta MA 170 '11
Paikkakunta: Heinola

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Romeo y Julieta »

^ Jos Volkkarin (DSG?)loota on jonkun mielestä täydellinen automaatti, niin aiemmat kokemukset automaateista ovat varmaan jostain bensasyöpöstä 3-vaihteisesta mehumaijasta tai sitten robottilaatikosta :D

aaiitee
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
Car(s): Giulietta TCT super 2017
Giulietta MA 2011
Fiat Bravo
Fiat Linea
Fiat Stilo
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja aaiitee »

Romeo y Julieta kirjoitti:
18 Heinä 2021, 22:39
^ Jos Volkkarin (DSG?)loota on jonkun mielestä täydellinen automaatti, niin aiemmat kokemukset automaateista ovat varmaan jostain bensasyöpöstä 3-vaihteisesta mehumaijasta tai sitten robottilaatikosta :D
En tiedä, täytyypä kysellä.

Avatar
Pele
Viestit: 2206
Liittynyt: 12 Maalis 2007, 12:53
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Pele »

aaiitee kirjoitti:
18 Heinä 2021, 10:59
Tuo 1-2kk on aivan liian lyhyt aika sekin. Sain omassa autossani aivan uuden avaimen ja se paristo kesti 5-6v.
En tiedä missä noita korjataan, voi olla ettei missään.
Joo, ehdottomasti.
Alkuun tuo kestikin noin 5-6 vuotta, mutta sen jälkeen on alkanut syödä patteria kokoajan vain enemmän. :(
Täytyy koittaa keksiä jotain...

Avatar
Polforea
Viestit: 11125
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Onkos tuossa avaimetonta kulkua? Jos on, niin siinä on potentiaalista syypäätä, eikä vika silloin välttämättä ole avaimessa. Jos auto huutelee avainta, huutelee avain takaisin ja radiolähetin tuppaa haluamaan energiaa.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Vastaa Viestiin