166 2.5v6 öljyn vaihtoon jelppiä

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
alfa164
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)

166 2.5v6 öljyn vaihtoon jelppiä

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo,kevät linnut laulaa jo :) ja tarttisi tohon 166:seen vähän perehtyä ja vaihdella nesteet,kun kuitenkin viron pojalta jäänyt tekemättä :silent:
Onko sama avain eli 12mm-kuusio?onko öljy propussa tiivistettä,jos on niin minkä kokoinen?huomenna olisi vapaata ja aattelin öljyt vaihdella.
Mitäs raatilaiset tietää tuosta sportronicista?Mitäs öljyä nielee,onko tikkua,suodatinta ja vaihtoväli kiinnostaisi?Kuuluuko itse vaihtaa,vai joutuuko viemään paremmille tekijöille :) ? Autolla ajettu 190tkm,ja käyttöohje kirja salmen toisella puolella.

fahlsjy
Car(s): Ei Alfaa tällä hetkellä...
Mini Cooper Electric Maximise/XL
Jaguar XKRR convertible

Viesti Kirjoittaja fahlsjy »

En ole varma onko 166 2,5 sama oljypohja kun 156 2,5 mutta siihen sopii kupari tai alumiiniprikka sisähalkaisija 22mm/ulkohalkaisija 27mm. Tuollaisia olen käyttänyt,toivottavasti mittasin oikean prikan... Itsellä kun on kuparisia lajitelma tuolla tallissa mutta ainoat alumiiniprikat oli tuon kokoisia ja olen ainakin muistini mukaan hankkinut ne juuri tuohon 2.5 V6:n öljyproppuun. Alkuperäinen on käsittääkseni alumiinia.
Ja jos oikein muistan niin ei ole kuusikololla tuo tulppa.

Vastaa Viestiin