Alfoista
Valvoja: Moderators
AlfaTom
Viestit: 2876 Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995 Fiat Punto 1.2 60 2000
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja AlfaTom » 09 Huhti 2010, 10:24
Onko foorumilla kokemusperäistä ja faktatietoa tuon koneen kestävyydestä? Mitenkähän noin 200tkm ajettu kone pelittää ja milloin on tavallisesti ensimmäinen peruskorjaus?
Alfa164Super3.0A Fiat Punto 1,2
La vita è
JTD
Viestit: 585 Liittynyt: 26 Elo 2003, 06:30
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja JTD » 09 Huhti 2010, 10:49
OSTA!
Mamman GT:llä vasta 135 tkm ajettu...
Stelvio JTD, 159 2.0 JTDm x 2, GT JTD, 156 2.5 V6
AlfaTom
Viestit: 2876 Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995 Fiat Punto 1.2 60 2000
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja AlfaTom » 09 Huhti 2010, 11:26
Tällaista löytyi ulkomaan foorumeilta:
The pipe split on the intercooler for the turbo
Common problem on the 1.9 JTD, the pipe is not up to the job, mine went at 42,000 miles
Eli onko tuo yleinenkin vika niinkuin väitetään?
Alfa164Super3.0A Fiat Punto 1,2
La vita è
Rolle
Site Admin
Viestit: 7800 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + Explorer EV
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 09 Huhti 2010, 11:30
Joku letku pamahtaa, ei kai kovin vakavaa?
mattijus
Viestit: 5330 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 09 Huhti 2010, 11:31
Kaipa teoriassa ahtimen kierrokset voisi rynnätä ja rikkoa jotain. Ei liene kovin todennäköistä.
Tuskin tuo Fiatin moottorikaan mikään poikkeus on, eli ei kilometrit tapa vaan se, miten ne siihen kertyy.