Tervehdys
Katsastusmies oli tänään nyrpeähkö ja takaiskarit menee vaihtoon.
Mistähän semmoiset saisi kustannustehokkaasti ja nopeasti hommattua?
Alfa on vm. 2001 TS 2.0 147
Kiitos.
A
Mistä takaiskarit 147:aan?
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
No semmoiset minä ainakin alle survoin, tiedä sitten onko vaimennuksessa alunperin jotain eroa, mutta hyvin toimii. Ja netissä useampikin paikka myy samaa iskaria sekä 147:aan että 156:een.Alfukka kirjoitti:Käyvätkö nuo 156:n iskarit siis 147:aan? Meinaan vaan kun motonetin listauksen mukaan ei kävisi.
Korjaamo on jo varattu, osat vaan uupuu.