Ensinnäkin ohjauksesta... Onko -80 -luvun lopun Spiderissä tehostamaton simpukkamalli vai mikä? Ajelin näet tänään elämäni ensimmäistä kertaa ko. Spider-mallia ja siinä ohjaus oli kovasti raskaan tuntuinen ja lisäksi siinä oli klappiakin riittävästi. Tiellä kyllä pysyttiin, mutta kovin tarkaksi ohjausta ei voinut kehua. Toiseksi varaosista: Millainen on saatavuus? Toimittaako Heikka tai Muukkonen niitä?
Pikaisessa katsastuksessa ruostetta ja rapeutta löytyi eniten ja pahiten etulokasuojista ja pohjasta etupyörien takaa. Myös tuulilasin edusta kukki sieltä täältä. Mistä Spider tyypillisesti ruostuu?
Ko. yksilössä vaihde rutisi kakkoselle vaihdettaessa, jos ei ollut varovainen vaihtaessaan. Mistä tämä kertoo?
En teknisestä osastosta haulla löytänyt tietoa ns. perusvioista. Osaako joku spiderman kertoa niistä ja em. asioista jotain.