Kone vaihtuu uuteen ja joutuu vähän ostamaan uutta osaa.
Saschin kytkinpaketti tarttui mukaan varaosaliikkeestä ja startti meni tilaukseen.
Termostaatti tuotti ylitsepääsemätöntä ongelmaa.
Ensin etsittiin kissojen ja koirien kanssa miltä valmistajalta/toimittajalta niitä löytyisi ja viimein kun löytyi niin siellä oli kaksi kappaletta erilaisia tähän 156 2.5 V6:n ... osaako kukaan valaista asiaa?
156 V6 osien hankintaa
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
156 V6 osien hankintaa
Ostin taas Alfan 
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti: