164 Mystiset sähkö viat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Ese
Car(s): 156 2.5 V6 sw
Exät: 164 Q4 ja 33 1.5 4x4

164 Mystiset sähkö viat

Viesti Kirjoittaja Ese »

Moro vaan taas kaikille. Nyt olisi taas asiantuntioille tarvetta, mikähän mahtaa vaivata kun tuossa viikon loppuna menin remontoimaan vaihteeks pirsiiä vaihtelin siinä öljyt ja jakopään hihnan ja sit vähän niitä rullia jne. Remontin ajaksi olen tottunut ottamaan akun navat irti että ei käy haavereita. Niin siinä olin hommat saannu valmiiks ja löin navat takasi ja kokeilin startata niin auto starttaa mutta ei vaan lähde käyntiin. Bensa tuoksuu starttauksen jälkeen putkessa joten bensan saanti ei kiikasta. Epäilisin sytytyksen uupumista mutta mistä aloittaa tutkimaan vikaa? Aikasempia sähkö höröjä on ollut tälläisiä että puhallin lakannut toimimasta yht äkkiä ja sen sivussa syttynyt abs varotus valo. Meni pari päivää kun odottelin että rupeaisin vikaa tutkimaan mutta tulikin pakko lähtö autolla joten starttasin ja abs valo oli poissa sekä puhallin lähti vörkkimään, viimesin vika oli tämän remontin yhteydessä kun menin romnttiin niin nelivedon varoitus valo sytty ajon aikana mutta sitten tämän remontin jälkeen valo oli taas poissa. Mutta tilalle tuli tuo että auto starttaa mutta ei lähde käytiin. Sen verran olen jo kolunnut että releet ja sulakkeet lävitse ja Boxien kunto/liittimet tarkistettu. Ulkoisesti sekä ilman mittauksia.
Ese vaan

Vastaa Viestiin