Mito QV saapui yllätyksen kera
Valvoja: Moderators
Mito QV saapui yllätyksen kera
Tänään koitti onnen päivät kun pääsi vihdoin hakemaan autokeskukselta
pois kuleksimasta uusi Mito QV! Tilausta tehdessä päädyttiin hangon
antimiin koska vajaa 2 viikon jonotusaika houkutteli huomattavasti
enemmän kuin 3kk.
Hangossa oli sopivasti tarjolla oikean väristä (musta, ei etna) ja 18"
vanteilla. Lisäksi autossa oli pack comfort tms. sekä automaagi ilmastointi.
Ilman näitä oltaisi selvitty ja tilalle oltais mielummin otettu xenonit, mutta
eipä noita varusteita lähdetä muuttelemaan kun auto oli jo hangossa.
Noh, tänään kun päästiin autoa ihmettelemään niin sai kerätä leukaa
lattialta kun huomattiin että autossa OLI xenonit ja tämän LISÄKSI
punaiset jarrusatulat (lisävaruste) sekä musta sisäkatto (lisävaruste).
Myyjän mukaan vika on tapahtunut tehtaan päässä koska missään ei ole
mainintaa moisista varusteista heidän rekisterissä tämän auton osalta.
Eli aika käsittämätön tuuri kävi!
Olisi kuitenkin pari kysymystä.
Onko mitään tietoa sisäänajosta? myyjän totesi että hanoja vaan.
Penkinlämmittimen kytkimet ovat ristissä. Tämä on ilmeisesti aika yleinen
ominaisuus (Suomi?)mitossa mitä nyt foorumia on tullu selattua?
xenonit hakee paikkaansa kun valot iskee päälle kuten pitääkin, mutta
eivät kuitenkaan jää tälle tasolle vaan ajon aikana sahaavat satunnaisesti
ylös ja alas. Myös esim. liikennevaloissa seistessä valot liikkuvat pari
pykälää ees taas. Jos radio on pois päältä niin kuulee selvästi kun valojen
moottorin arpoo paikkaansa. Auton valikosta löytyy headlight sensorille
asteikko 1-3 mutta eipä se muuttanu mitään. Ymmärrän jos nykyxenonit
liikkuvat livenä auton alustan mukaan, mutta nämä lyhdyt ovat kyllä ihan
överi-innokkaita. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
etu-umpioissa, etusumuvaloissa sekä toisessa takavalossa oli koko illan
kruisailun aikana kosteutta. Normaalia?
Mitä lukkomuttereita suosittelette? Onko alfalla omaa sarjaa? Myyjä ei
ainakaan tienny..
Tämä on allekirjoittajan ensimmäinen alffa ja vaikka tossa nyt muutama
pikkuseikka onkin niin kyllä hymyssä suin tuli ajeltua koko illan.
talvivanteet pitäisi tulla autokeskukselta loppuviikosta ja kyllä harmittaa
laittaa alle jotkut 17" kingkongvanteet kun nyt näki nuo 18" QV vanteet
livenä - älyttömän hyvännäköiset.
pois kuleksimasta uusi Mito QV! Tilausta tehdessä päädyttiin hangon
antimiin koska vajaa 2 viikon jonotusaika houkutteli huomattavasti
enemmän kuin 3kk.
Hangossa oli sopivasti tarjolla oikean väristä (musta, ei etna) ja 18"
vanteilla. Lisäksi autossa oli pack comfort tms. sekä automaagi ilmastointi.
Ilman näitä oltaisi selvitty ja tilalle oltais mielummin otettu xenonit, mutta
eipä noita varusteita lähdetä muuttelemaan kun auto oli jo hangossa.
Noh, tänään kun päästiin autoa ihmettelemään niin sai kerätä leukaa
lattialta kun huomattiin että autossa OLI xenonit ja tämän LISÄKSI
punaiset jarrusatulat (lisävaruste) sekä musta sisäkatto (lisävaruste).
Myyjän mukaan vika on tapahtunut tehtaan päässä koska missään ei ole
mainintaa moisista varusteista heidän rekisterissä tämän auton osalta.
Eli aika käsittämätön tuuri kävi!
Olisi kuitenkin pari kysymystä.
Onko mitään tietoa sisäänajosta? myyjän totesi että hanoja vaan.
Penkinlämmittimen kytkimet ovat ristissä. Tämä on ilmeisesti aika yleinen
ominaisuus (Suomi?)mitossa mitä nyt foorumia on tullu selattua?
xenonit hakee paikkaansa kun valot iskee päälle kuten pitääkin, mutta
eivät kuitenkaan jää tälle tasolle vaan ajon aikana sahaavat satunnaisesti
ylös ja alas. Myös esim. liikennevaloissa seistessä valot liikkuvat pari
pykälää ees taas. Jos radio on pois päältä niin kuulee selvästi kun valojen
moottorin arpoo paikkaansa. Auton valikosta löytyy headlight sensorille
asteikko 1-3 mutta eipä se muuttanu mitään. Ymmärrän jos nykyxenonit
liikkuvat livenä auton alustan mukaan, mutta nämä lyhdyt ovat kyllä ihan
överi-innokkaita. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
etu-umpioissa, etusumuvaloissa sekä toisessa takavalossa oli koko illan
kruisailun aikana kosteutta. Normaalia?
Mitä lukkomuttereita suosittelette? Onko alfalla omaa sarjaa? Myyjä ei
ainakaan tienny..
Tämä on allekirjoittajan ensimmäinen alffa ja vaikka tossa nyt muutama
pikkuseikka onkin niin kyllä hymyssä suin tuli ajeltua koko illan.
talvivanteet pitäisi tulla autokeskukselta loppuviikosta ja kyllä harmittaa
laittaa alle jotkut 17" kingkongvanteet kun nyt näki nuo 18" QV vanteet
livenä - älyttömän hyvännäköiset.
Tänään löytyi syy takavalon kosteuteen.. eli noin puoli desiä nestettä siellä
umpion sisällä näyttäisi olevan. Auto pestiin ennen luovutusta joten ilmeisesti
siitä tullut?
Joutunee soittaa autokeskukseen..
Lisäksi toi start & stop valittaa vähän väliä että unavailable, ei siinä mitään
mutta kun se ilmoitus peittää myös sen parkkitutkan graaffisen näkymän..
umpion sisällä näyttäisi olevan. Auto pestiin ennen luovutusta joten ilmeisesti
siitä tullut?
Joutunee soittaa autokeskukseen..
Lisäksi toi start & stop valittaa vähän väliä että unavailable, ei siinä mitään
mutta kun se ilmoitus peittää myös sen parkkitutkan graaffisen näkymän..
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4143
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Onnittelut uudesta upeasta Alfasta
Muuten en osaa auttaa mutta takavalojen vesi ongelma on aika yleistä monissa autoissa. Siellähän on yleensä tiiviste joka kiertää ympäri estäen veden pääsyn umpioon. Jos tiiviste on yläreunasta viallinen tai huonosti paikoillaan niin vesi menee sieltä tietysti sisään muttei pääse alhaalta pois. Myös pesu liian rajulla paineella sieltä valojen reunoista voi pakottaa vettä sisään ja tiiviste pitää sen siellä. Ei muuta kuin tyhjennys ja takaisin paikoilleen.
Kannattaahan nuo "pienetkin" ongelmat hoitaa kuntoon autokeskuksen kanssa. Ei ne uuteen autoon kuulu. Maukkaita kilometrejä!
T: Kojootti
Muuten en osaa auttaa mutta takavalojen vesi ongelma on aika yleistä monissa autoissa. Siellähän on yleensä tiiviste joka kiertää ympäri estäen veden pääsyn umpioon. Jos tiiviste on yläreunasta viallinen tai huonosti paikoillaan niin vesi menee sieltä tietysti sisään muttei pääse alhaalta pois. Myös pesu liian rajulla paineella sieltä valojen reunoista voi pakottaa vettä sisään ja tiiviste pitää sen siellä. Ei muuta kuin tyhjennys ja takaisin paikoilleen.
Kannattaahan nuo "pienetkin" ongelmat hoitaa kuntoon autokeskuksen kanssa. Ei ne uuteen autoon kuulu. Maukkaita kilometrejä!
T: Kojootti
Ayrton Senna da Silva forever
-
- Viestit: 96
- Liittynyt: 30 Loka 2009, 18:48
- Car(s): Giulia Veloce 2.2 jTDM, ex. Giulietta 2.0 jTDM, ex. MiTo 1.6 jTDM
- Paikkakunta: Kuukkajärvi 62.500766;25.438650
Re: Mito QV saapui yllätyksen kera
Onneksi olkoon ja oikeastaan tuplasti kun sait kaupanpäällisiksi noin mukavasti lisävarusteita. Italialainen osaa yllättää mukavastikin.
Toi "Headlight sensor" asetus säätää ajovalojen automaagista sytytystä säätelevän sensorin herkkyyttä, ei tason säätöä. Itse olen huomannut saman ilmiön liikennevaloissa seisoessa, myös muissa autoissa kuin Mitossani. Mielestäni esimerkiksi Ocuissa tuon saman ilmiön huomaa selvästi tien päälläkin. Trollina voi heittää, että _minun_ mielipiteeni on, että isoin osa häikäisevillä ajovaloilla varustetuista tiellä liikkujista ovat noita xenon valoilla varustettuja Octavioita.
Hmm... Mulla lienee viallinen yksilö kun istuinlämmittimen kytkimet ovat kytketty oikein päin Tosin ovat niin hankalassa paikassa kyynärnojan alla, että olen antanut ahterin palella...Kinli kirjoitti:
Penkinlämmittimen kytkimet ovat ristissä. Tämä on ilmeisesti aika yleinen
ominaisuus (Suomi?)mitossa mitä nyt foorumia on tullu selattua?
xenonit hakee paikkaansa kun valot iskee päälle kuten pitääkin, mutta
eivät kuitenkaan jää tälle tasolle vaan ajon aikana sahaavat satunnaisesti
ylös ja alas. Myös esim. liikennevaloissa seistessä valot liikkuvat pari
pykälää ees taas. Jos radio on pois päältä niin kuulee selvästi kun valojen
moottorin arpoo paikkaansa. Auton valikosta löytyy headlight sensorille
asteikko 1-3 mutta eipä se muuttanu mitään. Ymmärrän jos nykyxenonit
liikkuvat livenä auton alustan mukaan, mutta nämä lyhdyt ovat kyllä ihan
överi-innokkaita. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Toi "Headlight sensor" asetus säätää ajovalojen automaagista sytytystä säätelevän sensorin herkkyyttä, ei tason säätöä. Itse olen huomannut saman ilmiön liikennevaloissa seisoessa, myös muissa autoissa kuin Mitossani. Mielestäni esimerkiksi Ocuissa tuon saman ilmiön huomaa selvästi tien päälläkin. Trollina voi heittää, että _minun_ mielipiteeni on, että isoin osa häikäisevillä ajovaloilla varustetuista tiellä liikkujista ovat noita xenon valoilla varustettuja Octavioita.
Parkkitutkan graaffisen näkymän peittyminen on softassa oleva suunnitteluvirhe. Jos ihmiset valittavat tarpeeksi siitä voi tulla päivitystä.Kinli kirjoitti:Lisäksi toi start & stop valittaa vähän väliä että unavailable, ei siinä mitään
mutta kun se ilmoitus peittää myös sen parkkitutkan graaffisen näkymän..
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11268
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Toleranssit uudessa koneessa on huomattavan pieniä, ottaa pari tonnia ennekuin liikuvat osat "asettuu" paikoilleen ja toleranssit väljenee "terveelliselle" tasolle.
Välttäisin ensimmäiset parituhatta kilometriä pitkää kovaa rasitusta, alkuun voi olla että auto syö aika reilusti öljyä ja kuumenee vähän herkemmin.
(tosin suomen oloissa ainakaan näillä keleillä ei autoa pääse pahemmin rasittamaan, ellet sitten ykkösellä vinguta kierrokset pohjassa paria sataa kilometriä).
Välttäisin ensimmäiset parituhatta kilometriä pitkää kovaa rasitusta, alkuun voi olla että auto syö aika reilusti öljyä ja kuumenee vähän herkemmin.
(tosin suomen oloissa ainakaan näillä keleillä ei autoa pääse pahemmin rasittamaan, ellet sitten ykkösellä vinguta kierrokset pohjassa paria sataa kilometriä).
No sisäänajosta on monenlaisia näkemyksiä. Olikos se pari kolme vuotta sitten kun VM:ssä oli hyvä juttu asiasta. Siinä oli mainittu miten muutamasta Type-R:stä oli tehot mitattu myöhemmin - parhaat antoi "ohjelman" mukaan sisäänajettu, toiseksi paras oli vanha esittelyauto...
Niitä öljyäkuluttavia koneitahan saadaan aikaan kun sisäänajo ajetaan 60-luvun opeilla rasitusta välttäen...
Kannattaa tosiaan lukea se juttu - siinä oli asiat hyvin perusteltuina.
Niitä öljyäkuluttavia koneitahan saadaan aikaan kun sisäänajo ajetaan 60-luvun opeilla rasitusta välttäen...
Kannattaa tosiaan lukea se juttu - siinä oli asiat hyvin perusteltuina.
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Näis koneistajana pakko hymähtää,uudessa koneessa osien sovite vaikka +-0,02mm ja hetken päästä +-2mmpjotrthegreat kirjoitti:Toleranssit uudessa koneessa on huomattavan pieniä, ottaa pari tonnia ennekuin liikuvat osat "asettuu" paikoilleen ja toleranssit väljenee "terveelliselle" tasolle.
Ei herneitä,mutta toleranssi tarkoittaa minkä mitan/painon/yms sisällä arvot pitää olla,se ei siis muutu
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
lienen kompastunut omaan nokkeluuteeni.fahlsjy kirjoitti:Miten toleranssi väljenee autolla ajaessa??Toleranssit uudessa koneessa on huomattavan pieniä, ottaa pari tonnia ennekuin liikuvat osat "asettuu" paikoilleen ja toleranssit väljenee "terveelliselle" tasolle.
Suomeksi siis, uuden koneen osat on karvan verran liian "tiukat" ja kuluvat/asettuvat hiukan ensimmäisten ajotuhansien aikana...
Vein Miton tänään Autokeskukselle huoltoon. Toivottavasti saavat kuntoon.
Pisteet autokeskukselle nopeasta toiminnasta. Soitin huoltoon josta sain ajan
2 viikon päästä. Hetken päästä myyjä kuitenkin soitti ja pyysi tuomaan auton
heti seuraavana päivänä. Saatiin vielä sijaisauto huollon ajaksi. Ei ole
kokemuksia autokeskuksesta mutta ihan positiiviset fiilikset tähän asti.
Pisteet autokeskukselle nopeasta toiminnasta. Soitin huoltoon josta sain ajan
2 viikon päästä. Hetken päästä myyjä kuitenkin soitti ja pyysi tuomaan auton
heti seuraavana päivänä. Saatiin vielä sijaisauto huollon ajaksi. Ei ole
kokemuksia autokeskuksesta mutta ihan positiiviset fiilikset tähän asti.
On ilmeisesti päivitys jo tullutkin? Ainakin Englannin Alfauser forumilla tämmöistä sanoivat. Noh, tuostahan pääsee painamalla siinä ratin vasemmalla puolella (ei siis itse ratissa) olevaa isoa esc-painiketta, ja tutkan kuvan tulee takasin. Hieman on kyllä ärsyttävä tuo 'unavailable' ilmoitus juuri tuossa kohtaa...MiToQv kirjoitti:Parkkitutkan graaffisen näkymän peittyminen on softassa oleva suunnitteluvirhe. Jos ihmiset valittavat tarpeeksi siitä voi tulla päivitystä.Kinli kirjoitti:Lisäksi toi start & stop valittaa vähän väliä että unavailable, ei siinä mitään
mutta kun se ilmoitus peittää myös sen parkkitutkan graaffisen näkymän..
Onnittelut kuitenkin uudesta Mitosta täältäkin.
Oon kans lukenu tosta päivityksestä. Ilmoitin siitä huoltotiskillä joten saaVerbaali kirjoitti:On ilmeisesti päivitys jo tullutkin? Ainakin Englannin Alfauser forumilla tämmöistä sanoivat. Noh, tuostahan pääsee painamalla siinä ratin vasemmalla puolella (ei siis itse ratissa) olevaa isoa esc-painiketta, ja tutkan kuvan tulee takasin. Hieman on kyllä ärsyttävä tuo 'unavailable' ilmoitus juuri tuossa kohtaa...
Onnittelut kuitenkin uudesta Mitosta täältäkin.
nähdä miten käy. Äsken soittivat että menee huomiseen. Höh. Joutuu ajelee
Nissan Quashqai+2lla siihen asti. Eivät löytäneet mitään isompaa sijaisautoo.
Sain tänään miton takaisin.
Takavaloumpio uusittiin, xenonit kalibroitiin (toimivat kuulemma ihan
normaalisti eli humppaaminen saa jatkua), kaikki umpiot kuivattiin,
penkinlämmittimien kytkimet laitettiin oikeaan järjestykseen ja start &
stop järjestelmä päivitettiin.
Lopputulos ihan ok. Ihmetyttää vaan et miten pitkäkestoiset noi xenonien
säätömoottorit on jos ne jatkuvasti säätää valoja ajon aikana?
Mutta näillä mennään. So far so good. Näköjään autokeskus osaa päivittää
tuon start & stopin (joka nyt pikaisen testin jälkeen toimii kuten pitääkin)
joten se kannattaa teettää jos sama vika vaivaa.
Jatkoa ajatellen, onko kellään kokemuksia lastuista tai alustoista QVseen?
noi 18" pallot tuottaa pientä traktorifiilistä. Ei pahaa, mutta pieni pudotus
vois toimia jos ei muuten pilaa DNA-systeemiä tai ajo-ominaisuuksia.
Entä onko mitoon saatavilla jostain virallista korjausmanuaalia?
Takavaloumpio uusittiin, xenonit kalibroitiin (toimivat kuulemma ihan
normaalisti eli humppaaminen saa jatkua), kaikki umpiot kuivattiin,
penkinlämmittimien kytkimet laitettiin oikeaan järjestykseen ja start &
stop järjestelmä päivitettiin.
Lopputulos ihan ok. Ihmetyttää vaan et miten pitkäkestoiset noi xenonien
säätömoottorit on jos ne jatkuvasti säätää valoja ajon aikana?
Mutta näillä mennään. So far so good. Näköjään autokeskus osaa päivittää
tuon start & stopin (joka nyt pikaisen testin jälkeen toimii kuten pitääkin)
joten se kannattaa teettää jos sama vika vaivaa.
Jatkoa ajatellen, onko kellään kokemuksia lastuista tai alustoista QVseen?
noi 18" pallot tuottaa pientä traktorifiilistä. Ei pahaa, mutta pieni pudotus
vois toimia jos ei muuten pilaa DNA-systeemiä tai ajo-ominaisuuksia.
Entä onko mitoon saatavilla jostain virallista korjausmanuaalia?
-
- Viestit: 1295
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
ex Giulia Super 2.2 jtdm -16
ex 159 1.9 jtdm -10
ex 159sw 2.4 jtdm -07
ex 159 2.4 jtdm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98
No jos ne säätää paikallaankin niitä ylös alas ja siihen kiinnittää huomiota, niin ei ne silloin voi toimia oikein. Ei varmasti ole suunniteltu toimimaan noin. Eri asia sitten onko ne vaan sitten liian herkät, mutta kannattaa nyt kysellä vielä toimiiko ne muillakin noin.Kinli kirjoitti: Lopputulos ihan ok. Ihmetyttää vaan et miten pitkäkestoiset noi xenonien
säätömoottorit on jos ne jatkuvasti säätää valoja ajon aikana?
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
-Mario Andretti-
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
Ei Xenonien säätömoottorien kyllä jatkuvasti tartte ajovalojen korkeutta säädellä. Startissa säätyvät kohdilleen ja sitten myös sen jälkeen jos kuormaa lisätään riittävästi.
Itellä on 159:ssä Xenonit eikä ne ole kertaakaan 3 vuoden aikana itseään säätäneet ajon aikana (tai en ole ainakaan huomannu). Katoksessa kun auton starttaa, niin valokeila näyttää siltä, että ihan kuin auto avaisi silmät.
Tuli muutes tässä samalla kirjoittaessa mieleen, että kuinka hanakasti valojen korkeutta säädetään esim. kiihdyttäessä - vai säädetäänkö ollenkaan? Olisiko säätö riittävän nopeaa moiselle?
Itellä on 159:ssä Xenonit eikä ne ole kertaakaan 3 vuoden aikana itseään säätäneet ajon aikana (tai en ole ainakaan huomannu). Katoksessa kun auton starttaa, niin valokeila näyttää siltä, että ihan kuin auto avaisi silmät.
Tuli muutes tässä samalla kirjoittaessa mieleen, että kuinka hanakasti valojen korkeutta säädetään esim. kiihdyttäessä - vai säädetäänkö ollenkaan? Olisiko säätö riittävän nopeaa moiselle?
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 27 Marras 2006, 08:02
- Car(s): 147 GTA -03, 156 2.5 V6 SW -03, Maserati Quattroporte -06, DS7 Hybrid -20
- Paikkakunta: Jämsä
Kyllä säätää ajon aikana. Kiihdytyksessä laskee (eli pitää kantaman vakiona), ja jarrutuksissa nostaa.HopeinenQ kirjoitti:
Itellä on 159:ssä Xenonit eikä ne ole kertaakaan 3 vuoden aikana itseään säätäneet ajon aikana (tai en ole ainakaan huomannu).
Tuli muutes tässä samalla kirjoittaessa mieleen, että kuinka hanakasti valojen korkeutta säädetään esim. kiihdyttäessä - vai säädetäänkö ollenkaan?
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
Tuo on aikasta nerokas keksintö. Entisissä autoissa valokeilat ovat olleet kuusenlatvoissa kiihdyttäessä. Mutta paikallaan ollessa esim. valoissa seistessä niiden ei tulisi kaiketikaan liikkua?heme kirjoitti: Kyllä säätää ajon aikana. Kiihdytyksessä laskee (eli pitää kantaman vakiona), ja jarrutuksissa nostaa.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
pitäisi säätää nimenomaan auton kallistelun mukaan, liikenne valoissa ei kallistele... Pohjassa olevat anturit on varmana niin altiina suolalle, etten ihmettele jos sillä on syöpymää tms.
Vaikka ne säätömoottorit säätäisivät jatkuvasti, niin ei ne siitä rikki mene, jos joku on joskus kokeillut umpiota, josta on säätömoottori irti, niin sehän liikkuu ylös/alas melkein ajatuksen voimalla, säätömoottori ei missään kohtaa joudu niin koville että se siitä rikki menisi, ei siis hätiä mitiä
Vaikka ne säätömoottorit säätäisivät jatkuvasti, niin ei ne siitä rikki mene, jos joku on joskus kokeillut umpiota, josta on säätömoottori irti, niin sehän liikkuu ylös/alas melkein ajatuksen voimalla, säätömoottori ei missään kohtaa joudu niin koville että se siitä rikki menisi, ei siis hätiä mitiä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
-
- Viestit: 96
- Liittynyt: 30 Loka 2009, 18:48
- Car(s): Giulia Veloce 2.2 jTDM, ex. Giulietta 2.0 jTDM, ex. MiTo 1.6 jTDM
- Paikkakunta: Kuukkajärvi 62.500766;25.438650
Itse olen huomannut sen, että pienimmästäkin liikkeestä valot alkavat säätymään. Esim. liikennevaloihin pysähdyttäessä valot säätyvät koko ajan. Tuolloinkin esim. polttoaine loiskuu tankissa, kyydissä olijat liikkuvat jne.
Mutta jos on itsekseen, tulee valoihin tasaisella nopeudella ja jarruttaa varovaisesti sekä pidättää hengitystään auton pysyähdyttyä, niin valot eivät säädy... Siis ihan normaalit Xenonit, ei kannata huolehtia tuosta.
Mutta jos on itsekseen, tulee valoihin tasaisella nopeudella ja jarruttaa varovaisesti sekä pidättää hengitystään auton pysyähdyttyä, niin valot eivät säädy... Siis ihan normaalit Xenonit, ei kannata huolehtia tuosta.