Alfa 159 2,2 JTS Vehicle protection
Valvoja: Moderators
-
Julli
- Viestit: 269
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 19:15
- Car(s): Alfa Spider 2000 Veloce -77
Tesla Model 3 - Paikkakunta: Turku
Alfa 159 2,2 JTS Vehicle protection
Kun laitoin avaimen paikalleen yrittääkseni käynnistää auton, tuli ajotietokoneen näytölle ilmoitus "Vehicle protection system is not available".
Ihan sanatarkasti en muista ilmoitusta, mutta tuollainen se suurinpiirtein oli.
Auto oli täysin kuollut, ei startannut, ei edes pyörittänyt eikä virtaa tullut. Piippasi vaan tuota ilmoitusta. Eikä menneet ikkunatkaan kiinni.
Otin akun irti hetkeksi, mutta se ei vaikuttanut. Suljin ovetkin, mutta ei mitään vaikutusta.
No, hinuri vei Deltaan ja kun auto oli viikonlopun yli viettänyt siellä oikeassa ilmapiirissä, se lähti maanantaina välittömästi käyntiin. Eikä tapahtumasta ollut jäänyt mitään virhekoodia.
Onko Alfassa jotain tapaa tehdä täydellinen buutti?
Onko muille käynyt vastaavasti?
Kilsoja on nyt 122tkm-
Ihan sanatarkasti en muista ilmoitusta, mutta tuollainen se suurinpiirtein oli.
Auto oli täysin kuollut, ei startannut, ei edes pyörittänyt eikä virtaa tullut. Piippasi vaan tuota ilmoitusta. Eikä menneet ikkunatkaan kiinni.
Otin akun irti hetkeksi, mutta se ei vaikuttanut. Suljin ovetkin, mutta ei mitään vaikutusta.
No, hinuri vei Deltaan ja kun auto oli viikonlopun yli viettänyt siellä oikeassa ilmapiirissä, se lähti maanantaina välittömästi käyntiin. Eikä tapahtumasta ollut jäänyt mitään virhekoodia.
Onko Alfassa jotain tapaa tehdä täydellinen buutti?
Onko muille käynyt vastaavasti?
Kilsoja on nyt 122tkm-
Muistan lukeneeni ohjekirjasta asiaan liittyen, että mahdollisesti avaimen lataus on ollut liian alhainen, siksi ei järjestelmä ole lukenut avainta. Ovat pajalla varmaan ladanneet avaimen ja neppaileet lopun ajan. Helppo sen jälkeen esiintyä sankarina.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Eikös se lataannu kun avain on paikoillaan ja auto käynnissä. Sama systeemi bemarilla.KauGoH kirjoitti:Omassa -06 mallissa oli ainakin vaihdettava paristo.DaViega kirjoitti:Eikö noissa ole ihan perinteisiä pattereita?
Että sitä vaan, millä tuota pystyy lataamaan?
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
En tiedä uudemmista, mutta ainakin näissä alkupään malleissa avain on paristolla.
Tuota samaa herjaa tuli jonkun verran katseltua alkuun, mutta muutaman DA:n hoitokäynnin jälkeen hävinnyt tyystin. Tiedä sitten johtuiko pakkasista? Tässä se teki niin, että herja syttyi ajon aikana ja saattoi olla pidemmän aikaa päällä. Ei haitannut ajoa.
Tekstin ilmestymisen jälkeen tauluun jäi näkymään tuollainen kuvake:
https://lh4.googleusercontent.com/_NiJL ... oitus1.JPG
Tuota samaa herjaa tuli jonkun verran katseltua alkuun, mutta muutaman DA:n hoitokäynnin jälkeen hävinnyt tyystin. Tiedä sitten johtuiko pakkasista? Tässä se teki niin, että herja syttyi ajon aikana ja saattoi olla pidemmän aikaa päällä. Ei haitannut ajoa.
Tekstin ilmestymisen jälkeen tauluun jäi näkymään tuollainen kuvake:
https://lh4.googleusercontent.com/_NiJL ... oitus1.JPG
^Mun muistikuvat asiasta perustuvat valottuneeseen valokuvamuistiin ohjekirjasta. Joten voit olla oikeassa. Bemarissa ainakin oli ongelma, että jos pakkasilla jäit esim. huoltsikalla jotain säätämään ja avain virtalukossa, ei meinannu lähteä käyntiin, koska siinä lataus "purkaantui" jos virta oli pois päältä ja avain kiinni.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.