kampiakselin stefan vuoto 164ts/kampiakselin lukitus?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

kampiakselin stefan vuoto 164ts/kampiakselin lukitus?

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo,emännällä jäi matka aamulla kesken,kun 164 hyytyi tielle.
Äsken tuli katsottua konetta,niin toinen hihnoista poikki ja toinenkin ottanut osumaa,lisäksi on se johto poikki joka menee sinne hihnapyörän alapäähän,onko kyseessä siis ykk-anturi?(anturi siis sijaitsee edestä päin vasemmalla) kone siis 2.0ts

Edit:muutin otsikkoa
Viimeksi muokannut alfa164, 19 Touko 2011, 18:31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Taitaa tuo tosiaan kulkea YKK tai nokka-akseli anturien nimillä. Sitä toista vauhtipyörästä signaalin ottavaa anturia usein kutsutaan nimellä rpm-anturi. Jos tuo on sama TS kone kun esim 156ssa ja 166ssa, minulla on uusi tuollainen anturi ylimääräisenä hyllyssä (ilmoitus myydään palstalla). Tosin taitaa olla muutakin remonttia tiedossa jos jakohihna poikki tai hypännyt jako enemmän kuin pari hammasta pieleen. Ja katkenneen johdonhan pystyy korjaamaan kolvilla ja kutistussukalla.

Avatar
Snake
Viestit: 128
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 13:40
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Snake »

Onnex 164 ts on oikea ketjumoottori :)
Itel on mitta ihan täys 16V TS:ää, kävi jo mieles et laittais 156:een 8V TS koneen, mut hurja homma kun kiinnittyy koppaan ihan eri tavalla...

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Onkos tuossa sitten kyse katkenneista apulaitteiden hihnoista?

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^jep.

Eiköhän tuon virallinen nimi ole kampiakselin asentoanturi, ja jos on johto poikki tai anturi rikki niin kone ei käy.

Eli uutta anturia kehiin.

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Ja tuo minun anturini ei siinä tapauksessa passaa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Jep. Täysin eri moottori.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Jepa,jee.Tosiaan tuo johto poikki ihan liittimen juuresta.Vaikea sanoa,mikä tapahtuma ketjun aloittanut.Hihnan paloja oli joka pyörän väli täynnä,onneksi ne sai suht helposti pois.
Jos jollain porin seudulla ehjä anturi,niin yv:llä tavoittaa,pikkuisen kiirus :?

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Mites noi kolvaukset.Liittimessä on kelt,musta,ja joku muu :)
johdossa sen sijaan noi samat kelt ja musta,ja lisäksi 2ohutta mustaa,ja sitten samanlainen joka esim antennissa,sellainen joka on paljaana.
Jos väliaikaiseksi saisi kolvattua kasaan :roll:
Koitan kuvan ottaa tänään

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Oliskohan siinä jonkinlainen häiriösuoja. Voihan sitä yrittää kolvata enshätään.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo,kolvaus onnistui,ja hihnat tuli vaihdettua.
Syykin selvisi,kampiakselissa klappia,ja vuotaa öljyä :evil:
Onko veemäinen homma?

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kampiakselilla klappia :shock: Ettei kuitenkin olisi vaan hihnapyörä löysässä?

Jos on kampurassa klappia on sillon runkolaakerit rikki, ja sen kyllä huomaisi auton käynnistä.

foster
Viestit: 19
Liittynyt: 07 Huhti 2011, 23:53
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja foster »

runkolaakerit rikki, ja sen kyllä huomaisi auton käynnistä.[/quote]


mites tuo käytännössä ilmenis käynnistä.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Jos runkolaakerit on niin kuluneet , että on väljää niin pitää varmasti kyllä niin pahan kolinan,ettei sellasella kukaan uskalla ajaa. Toisekseen jos siellä olis klappia niin ei olis öljynpaineistakaan ollut tietoa aikoihin. Eli luultavasti se pyörä on vaan löysällä. Jos ei niin helpoin varmaan alkaa metsästämään vaihtomottia.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Epezi kirjoitti:Kampiakselilla klappia :shock: Ettei kuitenkin olisi vaan hihnapyörä löysässä?

Jos on kampurassa klappia on sillon runkolaakerit rikki, ja sen kyllä huomaisi auton käynnistä.
Pitää vielä koittaa kiristystä,öljyä tosin kusee oikein urakalla sieltä pyörän takaa.Eli vaatii koneen purun joka tapauksessa?

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Oisko kampuranstefa pullahtanu?

rasvanäppi
Viestit: 491
Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52

ykk anturi

Viesti Kirjoittaja rasvanäppi »

Tuleeko se öljy sieltä kampiakselin hihnapyörän takaa? Sen korjaaminen ei vaadi moottorin moottorin purkua. Hihnapyörä vain irti ja stefa irti, ja uusi tilalle. Mitä tarkoitat kampiakselin klapilla? Siis pitkittäis välystä? Muuta välystä et voi tietää kuin purkamalla öljypohja pois. Mutta jos päittäisvälystä on liikaa kielii se että moottorin laakeritkin on loppu. Se pitäisi kyllä huomata öljyn paineista. Ketjujakopää koneissa öljyn paine pitäisi olla kuumana tyhjäkäynnillä vähintään 0,5 kg. Toinen vaihtoehto on, että toiset ihmiset pitävät liikenevaloissa kokoajan kytkinpoljinta painettuna pohjaan, jolloin kampiakselin päittäisvälys laakerit kuluvat, josta aiheutuu kampiakselin klappi.

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Hihnapyörä irti vaan ja uusi tiiviste taakse, vaikein asia on jo takana jos hihnapyörän mutteri on löysällä...
Liitteet
IMG_0931800.jpg
IMG_0931800.jpg (104 KiB) Katsottu 4825 kertaa
IMG_0932800.jpg
IMG_0932800.jpg (61.19 KiB) Katsottu 4825 kertaa

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Re: ykk anturi

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

rasvanäppi kirjoitti:Tuleeko se öljy sieltä kampiakselin hihnapyörän takaa? Sen korjaaminen ei vaadi moottorin moottorin purkua. Hihnapyörä vain irti ja stefa irti, ja uusi tilalle. Mitä tarkoitat kampiakselin klapilla?
Joo,sieltä se kovasti näyttää tulevan.klapilla meinasin hihnapyörän heittoa(näkee kun hihna pyörii)ja se selittäisi hihnojen katkeamiset,mutta en tiiä :)
Koneella tosiaan vasta 330tkm ajettu,ja öljypaineet kunnossa

Minkäs kokoinen tuo mutteri muuten on?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11235
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jollen ihan väärin muista niin mutteri on 36-millinen. Tosin ronklaamisesta on aikaa yli kymmenen vuotta joten muistikuvat on vähän niin ja näin.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Tiige
Viestit: 2849
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

On se 36mm. Stefasta se varmaan vuotaa (talvella huohotin päässyt jäätymään?) ja sen vaihto on helppo jos kampuran pultin saa auki.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
pasinoffi
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 12:09
Car(s): 164 TS-89
164 TS-94
Giulietta TC-82
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja pasinoffi »

heittokellolla näkee vänkääkö varmasti kampura

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Ok,kiitoksia kaikille.Pitää hommata 36mm-hylsy.Onko ihan oik kätinen kierre?.Mites muuten toi pyörä on kiinni?Voiko itse pyörässä olla vikaa?
Auto tosiaan kotipuolessa,jos illalla kävisi katsomassa tilannetta.
Kivaa olisi tietää mikä reaktion aiheuitti.Aluksi rahisi kuulemma,emäntä luuli kiveksi :) Sitten syttyi akun kuva,ja voltti mittari tippui nollaan,eikä vastannut enää kaasuun,mutta tyhjäkäyntiä kävi nätisti,ja avaimesta sammutettu.Ykk-anturi ilmeisesti otti kipeetä uudelleen startatessa,koska kone ei enää startannut.Hihnojen pätkiä oli koneessa,ja lisäksi öljyläikkä auton alla.Koneessa oli edelleen öljyä riittävästi.Eniten askaruttaa miksi toi stefa korkkasi,ja tavallaan hyvä,että hihnat napsahti poikki,koska muuten olisi valunut kuiviin.
Hihnan paloja revin eilen joka pyörän välistä,ja illalla vaihdoin uudet hihnat,ja kolvasin ykk-anturin.Kone pärähti heti tulille,ja kävi ok.Öljyä tosin valutti simona

rasvanäppi
Viestit: 491
Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52

164 kampiakselin stefan vuoto

Viesti Kirjoittaja rasvanäppi »

Voi siinä kampiakselin hihnapyörän kaulassa olla jo niin syvät kulumat että ei välttämättä uusikaan stefa kauan pidä. Sen voi korjata sorvaamalla kaulasta millin pari pois, ja hela lokctitella prässäämällä kiinni. Sorvarille helppo juttu.

Avatar
pasinoffi
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 12:09
Car(s): 164 TS-89
164 TS-94
Giulietta TC-82
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja pasinoffi »

Rullia silmäillen että ei ole laakerit rikki ja voihan siinä hihnapyörässä olla vaikka tuo vulkanointi rikki!

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

^Nelkussa on ihan yksiosainen hihnapyörä, ei mitään gummeja välissä

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo,huomenna pääsee korjailemaan.Ilmeisesti pulttipyssyllä pitäisi mutteri mukavasti aueta?Miten toi pyörä on kiinni?tarvitaanko ulosvetäjää?

Avatar
Tiige
Viestit: 2849
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Ihan käsin se lähtee mutterin avauksen jälkeen. Mutterimopollla aukeaa, tai sitten startilla(kannattaa tukea avain hyvin ja varmistaa ettei auto vaan kännisty samalla).
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo,mutterimopolla lähti nopsasti auki mutteri.Stefa vaan on kiinni pirun tiukasti :? tarviikohan jonkinlaisen ulosvetäjän?
Lisäksi näyttää pahalta,että heikalta tuli vielä väärä stefa.stefan koko 35x50x10 onkohan oikea?

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Mutterimopo taitaa olla toinen nimi pulttipyssylle?

Sen stefan irroittamista saattaa helpottaa kun naputtelee sitä ryttyyn sopivalla tuurnalla tai meisselillä varoen tekemästä naarmuja koneen lohkoon ja kampuraan. Toinen kikka on lyödä ohut tasakärkinen meisseli tai joku muu sopiva vipu stefan otsapinnasta läpi (taas varoen naarmuttamasta mitään) ja sitten kampeamalla stefaa ulos vivulla joka tukeutuu tuohon reikään.

rasvanäppi
Viestit: 491
Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52

164 kampiakselin stefa

Viesti Kirjoittaja rasvanäppi »

Toinen kikka millä stefa irtoaa on ruuvaamalla siihen peltiruuvi, ja siitä kampeamalla stefa irti.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo,vanha stefa lähti irti,mutta uusi oli liian pieni,pitää ma kilauttaa heikalle.
Mihin momenttiin mutteri kiristetään?Kannattaa varmaan ruuvilukitetta käyttää,niin mutuun kuin stefan tiivistämiseen

rasvanäppi
Viestit: 491
Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52

164 kampiakselin stefa.

Viesti Kirjoittaja rasvanäppi »

Jos sait mutterin auki pulttikoneella, niin laita se takas pulttikoneella. Siinä on aika tiheä kierre, niin että se pysyy kyllä kiinni. Jos laitat lukitetta niin seuraava joka sitä yrittää auki kiroaa sut ylimpään he......n

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Vaikea sanoa,oliko mutteri löysällä :roll: Noita tiiviste liimoja on monenlaisia,en nyt sellaista meinaa laittaa,jota joutuu lämmittämään jotta aukeaa.
Momenttia kaipailen yhä,vai mihen momentttiin tuollainen iso pulttipyssy oikein kiristää?

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

olisko 20kg

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

joo 220-250nm tiesi muukkonen.Nyt momenttiavain lainassa,mites saadaan lukittua,ettei kone pyöri?

Avatar
mattijus
Viestit: 5260
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

alfa164 kirjoitti:joo 220-250nm tiesi muukkonen.Nyt momenttiavain lainassa,mites saadaan lukittua,ettei kone pyöri?
Iso vaihde päälle ja kaveri seisomaan jarrulle
VMP

rasvanäppi
Viestit: 491
Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52

164 kampiakselin lukitus.

Viesti Kirjoittaja rasvanäppi »

Jos sulla on käytössä iso pulttikone 3/4" vääntimellä, niin kyllä pysyy kiinni. Itse laitoin 75:sen kampiakselin pultin 1/2" koneella, on pysynyt kiinni. Ei tarvitse kampiakselia lukita.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

mattijus kirjoitti:
alfa164 kirjoitti:joo 220-250nm tiesi muukkonen.Nyt momenttiavain lainassa,mites saadaan lukittua,ettei kone pyöri?
Iso vaihde päälle ja kaveri seisomaan jarrulle
Joo,jarruputki päätti antaa takaa periksi :)

Avatar
mattijus
Viestit: 5260
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

alfa164 kirjoitti: Joo,jarruputki päätti antaa takaa periksi :)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hyvä ettei tien päällä
VMP

Avatar
Aquatica
Viestit: 15040
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Jarruputki anto periks? Oikeasti? Noh, sittehän se on hyvä, jos aattelee... Mietis, jos olis liikenteessä paukahtanut. Olishan se hiukkasen ilkeempää :P

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

niimpä.momenttiin saatiin kumminkin,ja muuten tuntuu pelavan nyt.no tulipa uutta hommaa :)

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Ja,nyt pelittää taas vanha kunnon satakuuslankku.
Ja muuten,tuo stefa on erilainen "jakajamattomassa" mallissa kuin vanhemmassa ts:ssä,onkohan koneessa muutakin eroa sisuskaluissa.
OT:on muuten ajossa tämä väli facelifti vaan parempi,versus vanhempi malli :roll:
Ja edelleen OT:Valuosien laatukin on kuin eri planeetalta,kuten:venttilikopan kansi,ja moottorin yläkiinnitys kannatin

Vastaa Viestiin