116 GTV:n etupään madallus?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Enzo
Viestit: 866
Liittynyt: 04 Loka 2009, 12:43
Paikkakunta: Hamina

116 GTV:n etupään madallus?

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Miten tapahtuu -84 GTV:n etupään madaltaminen?

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Alatukivarsi irti vääntösauvasta ja vääntösauva rungosta, Vääntösauvaa pyörittämällä saman poorimäärän molemmista päistä saa madallettua 2mm/poori.

Poorien jako on siis eri, toisessa päässä +1kpl pooreja.

Tulikohan sekavasti?

Avatar
Enzo
Viestit: 866
Liittynyt: 04 Loka 2009, 12:43
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Enzo »

tuota...juu :crazyeyes:

ice0018
Viestit: 267
Liittynyt: 05 Syys 2005, 07:46
Car(s): Volvo P130, Peugeot 206 GT #2288, MB E290
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja ice0018 »

Ja merkkaa ne boorit, joista lähdit kääntämään. Helpottaa laskemista, KUN menee laskut päässä sekaisin.

Avatar
Enzo
Viestit: 866
Liittynyt: 04 Loka 2009, 12:43
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Enzo »

täytyy tunnustaa että vielä menee yli hilseen....eli vääntövarsi irti ja
sitä pelkkää vartta siis pyöritetään kun se on irti booreistaan edessä ja takana. alatukivarsi saa olla koko ajan samassa asennossa ja vartta käännetään esim.5 booria ja tökätään takaisin?

ice0018
Viestit: 267
Liittynyt: 05 Syys 2005, 07:46
Car(s): Volvo P130, Peugeot 206 GT #2288, MB E290
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja ice0018 »

Enzo kirjoitti:täytyy tunnustaa että vielä menee yli hilseen....eli vääntövarsi irti ja
sitä pelkkää vartta siis pyöritetään kun se on irti booreistaan edessä ja takana. alatukivarsi saa olla koko ajan samassa asennossa ja vartta käännetään esim.5 booria ja tökätään takaisin?
Juurikin näin.

Vastaa Viestiin