Mistä?
33:n pitäs saada 87,4 mm (eli ylikoon).
Vakiokokojakaan ei tunnu ihan joka putiikissa olevan kaupan. Harkinnassa myös jotain vähän OEM osaa parempaa tavaraa, vaikka ei tarvitsekkaan olla mitään kisa vermeitä.
Mäntiä 33:een
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Mäntiä 33:een
Ostin taas Alfan 