156 2.0 TS:n tehoa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

156 2.0 TS:n tehoa

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Turbottaminen ei nyt alkuun tule kysymykseen.

Putkistot, chippi, kannen muokkaus ja nokat voisivat tulla? Mistä moisia voisi tiedustella?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

pjotrthegreat
Viestit: 828
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Eiköhän se ole viisaampi kysellä autokaupasta isommalla koneella olevaa alffaa.

Noilla viriosien hinnalla maksat sen välirahan ja saat tehokkaamman pelin alle.

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Juu, ei mitään V6 möhkökeulaa ole vailla
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

156:n kannen viilaus taitaa olla kohtalaisen turhaa, virtauksethan tuossa on hyvinkin pitkälti optimaaliset jo tehtaalta tullessa.

Imu- ja pakopuolelle uutta kilkettä, nokka-akseleita on saatavilla erilaisia. Kevyempää vauhtipyörää. Näitä löytyy Autodeltan valikoimista:

http://www.autodeltashop.com/index.php? ... =4a&page=1

Yritän etsiä, mistä tuli vastaan modattu imis, jolla oli myös imupuolen virtausta parantava vaikutus

Edit:
Tällainen heebeli löytyi, kokemusta moisen tusaamisesta ei kuitenkaan ole tiedossa.

http://www.demon-tweeks.co.uk/Performan ... 1305/21172

pjotrthegreat
Viestit: 828
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Itselläni on ollut lähinnä sellainen ajatus että jos laittaisi tuollaiset 30-40% virtaavammat suuttimet, madaltaisi kantta sopivasti ja alkaisi ajaa E85:lla.
"bensakin" olis halvempaa, tosin sitä tietty menis enemmän. Ilmeisesti jotkut parilitraisen turbosaabin suuttimet käy ilman isompia modifiointeja, ainakin joku brittifoorumilla oli sellaiset laittanut. Noita ruiskusuuttimia kun saattaa saada muutamalla kympillä sen neljä ja mitä se sitten se kannen madallus maksaa. Tällainen virittäminen olis ainakin halvimmasta päästä, jos vehkeet kestää.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Käytä tessu muokattavana T.Muukkosella. Sieltä saat tarvittavat osat autoosi ja asennuksen. Minulla on laitettu tessuun virinokat, ECU remap, vapaavirtausuodatin ja putkisto vaihdettu katin jälkeen ragazzonin tuotteisiin, mutta jos ei riitä, niin kevyempi kampiakselin hihnapyörä ja ehkä myös kevyenpi vauhtipyörä + pakosarja + katit supersprintin tuotteisiin. Myös imusarja tai läppärunkoihin löytyy viripalikkaa. Noihin voi hurahtaa melkoisesti euroja, mutta jos ei ole rahasta kiinni, niin mahdollisimman paljon kerralla tietysti.

Tässä muutama linkki:
Teho-ohjelma:
http://www.tmuukkonen.fi/shop/index.php ... 79&lang=fi

Läppärunko:
http://www.tmuukkonen.fi/shop/index.php ... 79&lang=fi

Vapaavirtaussuodatin:
http://www.gazzellaracing.com/product.p ... 959&page=1

Virinokat:
http://www.gazzellaracing.com/product.p ... 960&page=1

Hihnapyörä:
http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm


Putkistoa ja katit:
http://www.supersprint.com/en/prod-173- ... ___04.aspx
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Dobber kirjoitti:Minulla on laitettu tessuun virinokat, ECU remap, vapaavirtausuodatin ja putkisto vaihdettu katin jälkeen ragazzonin tuotteisiin
Paljonko tuli hintaa lisähevosvoimille (euroa per koni)?

Olen törmännyt sellaiseenkin Tessu viritykseen jossa läppärunko vaihdetaan isompaan imupuolen virtausten parantamiseksi. Ilmeisesti joku paja jossakin jyrsii vakiorunkoon isomman reiän ja asentaa siihen isomman läpän.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Jotakuinkin 100€/hv. 20hv lisää, joka tuli maksamaan 2000€. Itse asentelin putkisto-osat ja vapaavirtausuodattimen.

Kannattaa samalla kertaa teettää jakopäänremppa+vesipumppu+apulaite puolenroippeet. Tulee melko lailla halvemmaksi kuin pelkkien lisäosien asentaminen ja ohjelmien asentaminen.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Ja, jos haluaa kierrosherkkyyttä lisää kannattaa asentaa hihnarempan yhteydessä, se kevyempi hih.pyörän murikka. Se ei maksa mahdottomia esim. täältä tilattuna ilman toimituskuluja 440$ (NS) = 270€/kpl. Vastaavuus kaasun aivan toista kuin vakio murikalla.

Linkki murikkaan:

http://www.thomsonmotors.net/shop/Compe ... +Alfa.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Alfieri
Viestit: 638
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

Itsekin joskus ajatuksella leikkinnenä: mitäpä, jos seuraavan jakohihnanvaihdon yhteydessä esim. tuollainen

http://alfastumper.dk/oscommerce_st/cat ... ts_id=1042

...
Mitenkähän radikaalisti luonne muuttuisi suht maltillisesti ärhäkämmillä nokilla? Rupeaisiko rasittamaan arkiajossa?

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

No joo, ei tämä mitään leikkiä ole, ainakaan tässä minun tessun tapauksessa, mutta kaikkea, ei voi saada ilmaitteeksi. Jokainen itse puntaroi, onko jossakin asiassa mitään järkeä vai ei, mutta halvalla ei saa vaparista tehoja irti, mutta jos 20-30hv lisäteho riittää jotakuinkin kohtuullisilla kustannauksilla, on se varmaankin vielä ihan siedettävä kustannusmenoerä. Rata-ajossa tämä on merkitsevä etu, jos kyseessä on saman tasoiset kuskit ja V6 kuskeille, se tietää tiukkaa kisaa.

Huom! Laita myös alusta kuntoon, niin pärjäät radalla.
Viimeksi muokannut Dobber, 03 Elo 2011, 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Katso mun projekti kansio:

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=8444&highlight=

Huom! Ei ole kuvia, kun ei tullut itse tehtyä kuten virittäjien keskuudessa se on yleensä tapana.
Viimeksi muokannut Dobber, 03 Elo 2011, 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Niin joo, ei noista vimpuloista ole ollut haittaa normi käytössä. Hyvin pelittää joten suosittelen! Katsastuksissa ei ole tullut hylkäyksiä sen takia, jos yleensäkkään minkään takia.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Täältä löytyisi juttuja siitä kevyemmästä kamp.aks.hihnapyörästä (apulaite) ulkomaan palstoilta:

http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ience.html

http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... 2-0-a.html

Hihna pitää olla normi hihnaa lyhyempi 27mm.

Olisko halukkaita tilaajia murikalle, jos tekisi kimppatilauksen tai pyytäisi ensin tarjouksen useammasta tuotteesta?
Viimeksi muokannut Dobber, 04 Elo 2011, 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Kannattaa muuten tuon kevyen hihnapyörän tapauksessa huomata että osa lisääntyneestä suorituskyvystä tulee siitä, että laturi, ilmastoinnin kompura ja ohjaustehostimen pumppu pyörivät hitaammin pyörän pienemmän halkaisijan takia. Eli niiden pyörittäminen vie vähemmän tehoa moottorista. Laturin pienempi teho saattaa tulla esille talvella tyhjenevän akun muodossa. Ilmastoinnin pienemmästä tehosta ei suomen olosuhteissa varmaankaan tule onglemaa :) Vaikutuksesta ohjaustuntumaan vaikea sanoa mitään kokeilematta.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Kannattaa muuten tuon kevyen hihnapyörän tapauksessa huomata että osa lisääntyneestä suorituskyvystä tulee siitä, että laturi, ilmastoinnin kompura ja ohjaustehostimen pumppu pyörivät hitaammin pyörän pienemmän halkaisijan takia. Eli niiden pyörittäminen vie vähemmän tehoa moottorista. Laturin pienempi teho saattaa tulla esille talvella tyhjenevän akun muodossa. Ilmastoinnin pienemmästä tehosta ei suomen olosuhteissa varmaankaan tule onglemaa Vaikutuksesta ohjaustuntumaan vaikea sanoa mitään kokeilematta.
Jep, niinhän noilla ulkomaanfoorumeillakin niistä oli maininta, mutta kuinka paljon se sitten vaikuttaa ja, kun suomessa on nämä kovat pakkastalvetkin riesana. Hmm :roll: Kyllähän toi olisi kokeilunarvoinen juttu. Ja, miksi sitä halkaisijaa on pitänyt liikaa pienentää, mutta varmaankaan painoa ei olisi saanut pudotettua riittävästi, että sillä olisi vaikutusta asiaan.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Tässähän on kyseessä pyörivän kappaleen hitausmomentista. Sen suuruus on massan etäisyys akselista toiseen potenssiin kertaa massa. Eli kappaleen halkaisijan pienentämisellä on huomattavasti suurempi vaikutus hitausmomenttiin kuin sen keventämisellä. Näin ollen pelkällä keventämisellä ei helposti pääse samaan tulokseen kuin keventämällä ja halkaisijaa pienentämällä. Tässä on sitten päädytty hyödyntämään molempia ja saatu kaupanpäälliseksi apulaitteiden pienempi tehontarve.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Taisi lössähtää helppo tehon/väännön lisääminen sitten lähtökuoppiinsa. No, ei vielä luovuteta vaan selvitellään ja pohditaan asiaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Kyllä tuolla varmasti auto piristävä vaikutus on. Jos vain ilmastointi, ohjaustehostin ja laturi toimivat riittävän hyvin noilla pienentyneillä kierroksilla niin viritys voidaan tuomita toimivaksi.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Mitä minun englannin kielen taidoilla ymmärsin ulkomaan foorumilta, niin siellä kyllä mainittiin, että eivät käyttäjät olleet huomanneet heikentävää vaikutusta juuri noissa asioissa ainakaan visuaalisilla aisteilla ja jokin mittauksiin perustuen, että sen perusteella tulee luottamusta.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Laitoin kyselyn menemään singaporeen.

Täältä löytyy myös ketju jossa käsitellään samaista asiaa:

http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=37137
Viimeksi muokannut Dobber, 04 Elo 2011, 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Kerro mitä vastaavat, ihan mielenkiintoinen palikka. :-D

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Ei ole vielä vastausta tullut joten laitoin kyselyn menemään myös New Zealandiin sinne Alfa pajalle.

http://www.thomsonmotors.net/shop/Compe ... +Alfa.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Sain tälläisen vastauksen Slovakialaiselta Alfa harrastajalta jolla on osa asennettu:

13k kms later, and all is fine. No signs of anythign unusual. Maybe but just maybe the A/C is not so strong at iddle when the car stands in traffic jam and is 30+ degrees outside, but its completely fine when driving.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
michael
Viestit: 704
Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja michael »

Luulen, että ilmastoinnin kompuran ottama teho ei pienene, vaan kasvaa jos sitä pyöritetään hitaammin kuin normaalisti.

Se kompura on nääs muuttuvatilavuuksinen juuri sen takia, että kompuran kierrosluku ei vaikuttaisi ilmastoinnin jäähdytystehoon...

pjotrthegreat
Viestit: 828
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Joo, ja laturikaan ei kokoajan lataa samalla teholla - osaa se säätää sitä latausta... Mutta jos auto on pätkäajossa tai muuten vaan vähäisellä ajolla, ei edes vakiolaturin antama teho riitä.


Kannattaa muuten käydä katsomassa onko kaasuvaijeri löysällä, itse sain aika nipun halpoja hevosia kun kiristin vaijerin oikeaan tiukkuuteen...

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Kyllähän noita sähköisiä kuin mekaanisia asioita saisi laskettua kaavojen avulla, mutta ei jaksa ruveta säätämään. Kaikkia mahdollisia mittoja ei ole tiedossa.
Kannattaa muuten käydä katsomassa onko kaasuvaijeri löysällä, itse sain aika nipun halpoja hevosia kun kiristin vaijerin oikeaan tiukkuuteen...
Tässä tessussa ei ole kaasuvaijeria. Tämä on CF3 malli jossa on sähköinen kaasupoljin.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

rhm
Viestit: 116
Liittynyt: 16 Heinä 2008, 10:11
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja rhm »

Minulta löytyisi joutilaana tuollaiseen lähes valmis kisakansi, jossa kireät nokat, PO säädettävät nokkapyörät, kovat nostajat yms. Tuolla kannella otettu n. 220 hv. Imupuolelle on vakio muokattu imusarja, isommat suuttimet ja suurennettu kaasuläppä. Kevennetty vauhtipyöräkin löytyy.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Eipä ole juurikaan kuulunut mitään hihnapyörästä muualta, mutta Uudesta Seelannista ottivat yhteyttä ja kertoivat, että toimii tässä tessussa. Hinta toimituskuluineen Suomeen olisi 472$ (Uuden Seelannin) eli 272,79€.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Dobber kirjoitti:Eipä ole juurikaan kuulunut mitään hihnapyörästä muualta, mutta Uudesta Seelannista ottivat yhteyttä ja kertoivat, että toimii tässä tessussa. Hinta toimituskuluineen Suomeen olisi 472$ (Uuden Seelannin) eli 272,79€.
Paljollakohan Tommy's Billet tekisi ihan täällä kotimaassa? On tehnyt mm. Heikalle Fiat TC koneen säädettävät nokkapyörät, joten tuon tyylistä tavaraa tuotannossa jo ennestään.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Paljollakohan Tommy's Billet tekisi ihan täällä kotimaassa? On tehnyt mm. Heikalle Fiat TC koneen säädettävät nokkapyörät, joten tuon tyylistä tavaraa tuotannossa jo ennestään.
Voi, olla että tulee liian kalliiksi teettää vain yksi kappale tai tilaajia pitää olla useampia sekä sitten, jonkun esim. t.muukkosen tai heikan pitäisi ottaa se listoille myyntiin. Silloin sillä olisi hintaan per kappale pudottava vaikutus.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Tämmöinen kapine on, jo tommisbilletsillä myynnissä Fiatiin:

http://www.tommisbillet.com/suomi/autot ... meset.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Jos, joku haluaa tilata Uudesta Seelannista hihnapyörän kannattaa laittaa viesti firman nettisivujen kautta. Eivät vastaile, jos suoraan kirjoittaa emailin omasta osoitteesta, koska varmaankin roskapostia tulee sieltä täältä joten yrittävät hallita sitä sillä tavalla.

Linkki:
http://www.thomsonmotors.net/Contact+Us.html



Maksutiedot:

If you wish to order please bank into our a/c in the name of
Maurice Thomson Motors Ltd, National bank A/c 527 Victoria Street,
Hamitlon, New Zealand a/c number 06 0441 0088669 00 $472.00
and advise your address in Finland for delivery.

Onnistuuko se noin helposti? Maksaminen nimittäin?
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Vastaa Viestiin