147 helman muovihärpäke
Valvoja: Moderators
- Jarkkolainen
- Viestit: 137
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 21:52
- Car(s): 33 1.7 I.E
147 helman muovihärpäke
Miten tämä kuvan muovihärpäke on kiinni? Pitäisi poistaa että saa maalia helmaan. http://aijaa.com/v.php?i=009198681176.jpg
OO=\*/=OO
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- Jarkkolainen
- Viestit: 137
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 21:52
- Car(s): 33 1.7 I.E
- RaceAlfa
- Viestit: 260
- Liittynyt: 28 Huhti 2010, 08:06
- Car(s): 147 GTA, 147 2.0TS -07, 147 JTDm -08, 147 2.0 kilpuriaihio, Lancia Delta Integrale 16V, Giulia Super -72, Giulietta -82, Alfa 90 2.0 -85, Alfa 90 Super -88, 164 TS -89, 75 2.0 -86
Kiinnitys
Se on kiinni kolmella ruuvilla. Nuo ruuvit on aika syvissä koloissa pohjassa, eli tarvitset 8 mm (muistaakseni) hylsyn ja noin 5 cm jatkon. Tuo muovi on aika paljon isompi kuin mitä sivulle näkyy..
Re: 147 helman muovihärpäke
Itsellä sama homma edessä. Pistä kuvia projektista ja lopputuloksesta + infoa tekniikasta jolla häivytit maalirajan, jos niin teet.Jarkkolainen kirjoitti:Miten tämä kuvan muovihärpäke on kiinni? Pitäisi poistaa että saa maalia helmaan. http://aijaa.com/v.php?i=009198681176.jpg
- Jarkkolainen
- Viestit: 137
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 21:52
- Car(s): 33 1.7 I.E