Siis joo... 33:ssa alkaa tulemaan eteen aika paljon noita neliskanttisia reikiä pellissä, johon on sitten laitettu sellainen neliönmallinen "mutteri" ohuella klipsillä kiinni... No arvatenkin joka ikinen klipsi pettää kun yrittää väkisin kammeta auki sitä ruostunutta pulttia...
Mietin tuota kasaamisvaihetta, että millä nämä ajan-hammasta kestämättömät klipsiviritykset voisi korvata?
Moneen kohtaan ei taatusti kasausvaiheessa pääse käsiksi toiselta puolelta että sinne saisi perinteisen mutterin....
Ideoita?
Pultit ja mutterit
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6787
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Pultit ja mutterit
Ei alfat enää maistu 

- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Niittimuttereita olen itse käyttänyt pellissä aina välillä. Saahan niitä korimuttereitakin (niitä klipsivirityksiä) uusia jos niikseen tulee. Ostinkohan B-kaupasta vai motonetistä tuon niittimutterisetin, joka sisälsi pihdit ja lajitelman muttereita.
Tuossa jotain ideoita:
http://www.wurthelektronik.fi/site/medi ... vyille.pdf
Tuossa jotain ideoita:
http://www.wurthelektronik.fi/site/medi ... vyille.pdf
Viimeksi muokannut Hepa, 15 Syys 2011, 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----