Kuopion suunnan huolto

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
mako

Kuopion suunnan huolto

Viesti Kirjoittaja mako »

Hei, muutamien välivuosien jälkeen tuli perheeseen kesällä käytetty Alfa (156 v6, 2002). Missä kuopiolaiset olette huollattaneet Alfat. Jakohihnan vaihtopaikkaa olen etsimässä järkihinnalla.

Jakke
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...

Re: Kuopion suunnan huolto

Viesti Kirjoittaja Jakke »

mako kirjoitti:Hei, muutamien välivuosien jälkeen tuli perheeseen kesällä käytetty Alfa (156 v6, 2002). Missä kuopiolaiset olette huollattaneet Alfat. Jakohihnan vaihtopaikkaa olen etsimässä järkihinnalla.
Omani olen huoltanut itse tai teettänyt kaverilla, mutta Rastaantien Teboilin omistaja kertoi, että heillä on muutama huollon vakioasiakas, jolla on 156. Joten siellä on ainakin jonkin verran kokemusta.
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Giallo Pozzuoli

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

Kolmisopen autohuolto & Räisänen, noilla ei mene sormi suuhun Alfojen kanssa (hihnanvaihdot onnistuu) ja voi muutenkin suositella omien kokemusten perusteella. Kummassakin olen hihnan kertaalleen vaihdattanut kohtuuhintaan. Jarrurempan, öljynvaihdon yms välihuollon olen joskus teettänyt myös ad-varaosan huollossa, ihan ok myös se.

harde
Car(s): Giulia Veloce 2.0T 2022 ja 11 ex Alfaa

Viesti Kirjoittaja harde »

Savon Autokorjaamo Oy Poijutie 10. Toivasella yli 30 v kokemus Italian autoista, ainakin Autosomman korjaamopäällikkönä myös Alfoista..

mako

Re: Kuopion suunnan huolto

Viesti Kirjoittaja mako »

mako kirjoitti:Hei, muutamien välivuosien jälkeen tuli perheeseen kesällä käytetty Alfa (156 v6, 2002). Missä kuopiolaiset olette huollattaneet Alfat. Jakohihnan vaihtopaikkaa olen etsimässä järkihinnalla.
Kiitos vinkeistä. Pirauttelen huomenna ja yritän saada hihnavaihdolle ajan. Kilometrit ei ole täynnä, mutta aika alkaa olla. Kokemusta on Alfan hihnan katkeamisesta vaikkei vaihtovälikilometrit täynnä olleetkaan.

Vastaa Viestiin