Viisaita kysymyksiä 155:stä

Alfoista

Valvoja: Moderators

Mk3
Viestit: 144
Liittynyt: 15 Marras 2003, 07:13

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Mk3 »

Puntossa rikkinäinen lambda tekee samaa
ePER
Fiat Punto GT
Fiat Stilo 95

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Kyllä se alkoi uudella delphin lambaadalla toimimaan tai valo ei ainakaan enää syty.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

^
Hyvä että ratkesi noinkin helposti.

Olikos 155:ssa niin että virtalukon patruunan/rattilukon saa ehjänä irti avaimen kanssa vetäisemällä?
Alfa Romeo 155 V6 1992

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Sielä alapuolella taitaa olla yksi tappi mitä pitää myös painaa samalla, jotta lähtee irti. En nyt muista missä kohtaa se painettava tappi on, mutta kyllä se katsomalla löytyy.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Jep, siellä on tosiaan sellainen läystäke, joka pitää pienellä meisselillä painaa sisään ja samalla (avain MAR asennossa) vetää lukkoa ulospäin. Eikös se rattilukko ole siinä varsinaisen avainpesän ympärillä olevassa holkissa/patruunassa. Meinaa olla tämä termistö taas vähän hakusessa:)
Alfa Romeo 155 V6 1992

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Virtalukon patruuna (avainpesä ja sen ympärillä oleva holkki) vaihdettu. Nyt pysyy avain auton käydessäkin paikoillaan, MUTTA edelleen on rattilukko hakusessa. Ei lukitu vaikka kuinka rattia heiluttelee avaimen ollessa pois virtalukosta. Miten helvetissä se toimii?

Oli muuten kohtuullisen horo tuo virtalukko. Teetin auton ostaessa siihen uudet avaimet, mutta silti ihmeellisen löysä se oli. Kun sain lukkopatruunan irti, niin sieltähän lenteli ne pienet jouset pitkin auton ja tallin lattiaa. Todennäköisesti auton olisi saanut siis käytiin vaikka ruuvimeisselillä. Eipä tullut kokeiltua. Nyt mennään kahdella avaimella, mutta kevään mittaan pitää uusia samalle sarjalle myös ovien lukot ja kontin lukko yms. Onneksi oli uusi sarja valmiiksi jemmassa.

Edit: Ratkaisu:
Tämmöinen alu-näppylä siellä jumitteli. Oli kohtuullisen jämäkässä möhnässä.
Kuva

Ratissa on vastaavasti uria, joihin näppylä voi lukittua.
Kuva
Alfa Romeo 155 V6 1992

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

Kysymys kuuluu, että saako 155 V6:sta suht piellä vaivalla koneen nokalta pois?

A Bart
Viestit: 1848
Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Janne kirjoitti:Virtalukon patruuna (avainpesä ja sen ympärillä oleva holkki) vaihdettu. Nyt pysyy avain auton käydessäkin paikoillaan, MUTTA edelleen on rattilukko hakusessa. Ei lukitu vaikka kuinka rattia heiluttelee avaimen ollessa pois virtalukosta. Miten helvetissä se toimii?

Oli muuten kohtuullisen horo tuo virtalukko. Teetin auton ostaessa siihen uudet avaimet, mutta silti ihmeellisen löysä se oli. Kun sain lukkopatruunan irti, niin sieltähän lenteli ne pienet jouset pitkin auton ja tallin lattiaa. Todennäköisesti auton olisi saanut siis käytiin vaikka ruuvimeisselillä. Eipä tullut kokeiltua. Nyt mennään kahdella avaimella, mutta kevään mittaan pitää uusia samalle sarjalle myös ovien lukot ja kontin lukko yms. Onneksi oli uusi sarja valmiiksi jemmassa.

Edit: Ratkaisu:
Tämmöinen alu-näppylä siellä jumitteli. Oli kohtuullisen jämäkässä möhnässä.
Kuva

Ratissa on vastaavasti uria, joihin näppylä voi lukittua.
Kuva
Kuvat ei muuten näy, kappan virtalukon justiinsa purkaneena voisi muistaa miten tuo rattilukko pelittää.
Sehän ei mene päälle jos avain on jossain muussa asennossan kuin off ja vetää avaimen pois sylinteristä.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

^
Juu, mikähän lie kuvissa vikana. Pitää kattella ku koneelle pääsee. Rattilukko alkoi kyllä toimia kun käytin ratin irti, putsasin ja laitoin ratin oikeeseen kireyteen.

Onko rautulla tehtaan huoltomanuaalia käytössä, siinä on varsin selkeät ohjeet kamiinan poistamiseen. Tiedä sitten onko työläs homma.
Alfa Romeo 155 V6 1992

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

^ Ei ole tehtaan manuaalia minulla. Tulin siihen tulokseen, että pitää ottaa kone pois.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Minäpä laitan sinulle huomenna viestiä.
Alfa Romeo 155 V6 1992

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

^ Kiitos jo etukäteen !
Täytyy se kytkinpaketti vaihtaa ja samalla tarkistaa stefa kampuran päästä, sekä öljypohjan tiiviste.
Samalla sitten startti ja laturikin huoltaa ym. pientä

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Jos purat keulan niin silloin on helppo tiputtaa kone vaihteistoineen rullakon päälle ja nostaa autoa kahdella tunkilla niin ylös, että voit vetää koneen alakautta pois. Mikäli pilarinosturi niin vielä helpompaa ja voihan sen nostaa yläkauttakin. Vetarit irti, letkut, johdot ja vahteistovaijerit irti ja sitten moottorituet.

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

^ Kuulostaa jo selvältä, mutta ilman nosturia täytyy pärjätä.

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

Mitä öljyä ootte laittanut 155:sen vetopyörästöön ja paljonko menee?
Mittatikun reijästäkö se laitetaan sisään, kun en muuta täyttötulppaa näe.
Ja vaihteistossa on varmaan oma öljy? Ainakin eri tyhjennystulppa on.

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja VMTD »

API GL-4 luokitus ja Tutela ZC 80/S on ohjekirjan suositus, mutta eihän tuota taida enää saada. Tilavuus 2 litraa.
Itse laitoin Petronasin Tutelaa, mutta tarkempaa tyyppiä en nyt muista, mutta voi sinne laittaa öljyä, mikä tuohon GL-4 luokkaan menee, useimmiten itsellä ollut Mobil.

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

Onko 155:ssa ollut ikinä takana sisälokasuojia?
Omassa ei ainakaan ole mitään muoveja edes jäljellä. Tänään otin takakylkipellit pois, niin aluspellitkin varsin huonoja.

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Eihän niissä ole, mutta TeroV. ainakin muotoili sinne sisälokarit.

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Tällä viikolla ihmettelin tuota toimimatonta kylmästöintiä. Otin uudestaan paisuntaventtiilin auki, ei tukossa ja vaihdoin uuden kuivaimen. Täytön jälkeen kompura lähtee käyntiin, mutta flekti ei hetken kuluttua käynnisty, toimii kyllä jäähdyttimen lämpöanturin niin käskiessä, elikä puhallin on kyllä kunnossa. Onko jostain vielä tukossa vai mikä voisi olla vikana? Onko kellään ehdotuksia vian etsintään.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

^
Oletko tarkistanut sulakkeet?

Minullakin on hieman kysymyksiä tuon oman auton kytkimen osalta. Toimii - ei luista ja pykälät menee hyvin päälle, mutta poljin on raskas painaa ja ihmeelinen. Vähän niinkuin kuiva, nariseva ja joutuu silleen harkitusti käyttämään. Tavallaan niinku säälittää polkea kun on niin työläs. Vuosi sitten vaihdettiin tehtaan uusi kytkin asetelmineen ja laakereineen.
Onko siinä laatikon päällä haarukka, joka ois voinut olla kulunut jotenkin vai oireileeko pää- tai työsylinteri jotenkin tuolleen rutisemalla? Viiskutosessa minulla aikoinaan poljin alkoi valua lattiaa kohti kun pääsylinterin jousi meni poikki ja poljin naksui painettaessa. Vastaavaa valumisongelmaa ei ole tässä.
Alfa Romeo 155 V6 1992

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

^ Haluatko tarkistaa yhden jutun. Pitää vähän purkaa siitä kytkimentyösylinterin päältä osia pois. Eli ota akku ja akun kotelo pois, sitten irroitat kytkimentyösylinterin, ei tarvi ottaa letkua irti. Nyt pääset koittamaan kytkin vipua käsin ja jos on piukka niin vika on niissä sen akselitapin yläpuslassa ja mah.ala puslassa. Mutta siihen ylimmäiseen pääset suihkuttamaan esim. WD 40: ä. Omaassa kun oli just laatikko irti, niin se vipu ei liikkunut käsin oikein hyvin, sai käyttää voimaa kovin paljon. Sen pitää liikkua aivan kevyesti.

Helposti voi jäädä kytkimen painelaakeri hankaamaan koko ajan paineasetelmaa, jos se ei kunnolla sieltä palauta.
Se nyt eka kannattaa tarkistaa, eikä vie loppujen lopuksi aikaa kauaa.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Kuva

Onko ajatuksia että mikä johto tämä kuvassa (toivottavasti kuva näkyy) näkyvä mahtaisi olla? Sijaitsee kontissa ja on kiinni hattuhyllyn alapuolella olevassa verhoilussa. Päässä tuollainen valkoinen liitin.
Alfa Romeo 155 V6 1992

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Se on lisävarusteena ollut antennivahvistimen liitin (N49)
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Ok, ratiohan on alkanut suhista joten siihen voisi liittyä. Kiitos!
Ei oo tullunna toosaa tosin kuunneltua, koska Busso :)
Onko vahvistin tuo harmaa loota hattuhyllyn alla? Kyllähän liittimelle pitäs paikka löytää.
Alfa Romeo 155 V6 1992

rautu
Viestit: 394
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:55
Paikkakunta: Sastamala

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja rautu »

Joo sehän se on antennivahvistin.
Katselin niin mun johdot tulee vahvistimelle yläkautta, en tiedä onko joku vaihtanut johdon kulkureittiä joskus. Sitten mun autossa oli musta liitin jossa kaksi johtoa.

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

No jos tuo vahvistin löytyy, minulla ei sitä ole omassa 155:ssa.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Johto taitaakin ollakin takalasinlämmittimen. Ratio pelittää taas bueno, mutta lasi ei lämpene. Pitää kaivella manuskoista että missä liitos piileskelee.
Alfa Romeo 155 V6 1992

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

Eipä oo joutanut ajan kanssa tuota takalasin lämmityksen liitosta kaivamaan. Tehtaan manuskaa selasin ja en senkään myötä viisastunut.

Toisaalta uusikin vika/ominaisuus on ilmennyt, joka voipi olla aiempien omistajien aikaansaannosta, tai sitten ei. Kojelautahan on ollut atomeina jossain vaiheessa.
Nimittäin lämmityslaitteen puhallin ei ota lisäkierroksia ilmastoinnin manuaalisäädöllä. Säädin menee kyllä manual-moodiin ja näytön mukaan kierrosten pitäisi nousta, mutta käytännössä mitään ei tapahdu. Onneksi aivan wörmykkänä puhallin ei ole, mutta varsin hengetön se on maksimissaan. Tuulilasin huurteen poisto kestää kauan.

Onko siellä jokin säädin, vastus, tms. joka ohjaa puhallinta, joka voisi olla sökönä? Kesähelteillä kun laitoin asteet alas, niin puhallin otti hemmetisti jenkaa ja kierrossäätö toimi - ehkä vähän pätkien, mutta toimi kuitenkin. Auto-asetus myös alensi kierroksia kun lämpötila oli laskenut riittävästi.

Olisiko kellään ideaa mistä "ominaisuutta" alkaisi tutkimaan?
Alfa Romeo 155 V6 1992

Avatar
Albertolli
Viestit: 4202
Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Albertolli »

Olisko puhaltajan esivastus entinen vai mikä se nyt olikaan?
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!

Xef
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Marras 2013, 04:53
Car(s): 155 2.0 TS 8v

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Xef »

Itsellä tuli vastaan hyvinkin mystinen ongelma (ainakin mulle mystinen) oman -92 vuoden 155 kanssa (kasitappinen 2litranen).

Ajoin auton viime viikolla parkkiin ja olin tossa muutama päivä sitten lähössä taas ajamaan niin startti ei lähtenyt lainkaan pyörimään, muutaman yrityksen jälkeen ilmastointikonsolin valot alottivat vilkkumaan holtittomasti. En myöskään saanut takaluukkua auki hansikaslokeron napista.

Onko kyseessä joku ajonestoon liittyvä vika? vai mistähän mahtaisi johtua?

Avatar
TeroV.
Viestit: 533
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:47
Car(s): Giulietta T-JET 2012
156 SW 2.4 JTDm 20V 2005
GT 1.9 JTDm 16V 2007
Lancia Delta 2.0 Multijet 2008
Aprilia RST 1000 Futura 2004
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja TeroV. »

Ei kai vm. 92:ssa ole vielä ajonestoa ollenkaan? Kuulostaisi maavialta, jos kovin monenlaisia sähkövaivoja ilmenee yhtäaikaa. Ensiksi kannattaa katsoa, ovatko johdot kunnolla akun navoissa kiinni ja akun maajohto ehjä/hyvin rungossa kiinni. Ehkä virtalukon pohjakin voisi hajotessaan aiheuttaa mielenkiintoisia ilmiöitä? Fiat Tipon/Tempran virtalukon pohja muistaakseni sopii 155:een. Takaluukussa ilmenevät sähköhäiriöt johtuvat usein luukkuun nivelen yli menevien johtojen katkeilemisesta, johdot kätkevän haitarikumin sisällekin kannattaa vilkaista heti aluksi.

Avatar
Janne
Viestit: 2117
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: Viisaita kysymyksiä 155:stä

Viesti Kirjoittaja Janne »

155:een olen kuumeisesti etsiskellyt astetta asiallisempia vanteita kuin nuo nykyiset Azevin superpainavat möhkäleet.
En tunnu oikein ulkomaillakaan olevan hinkua myydä vanteita, liekö korona vienyt myyntihalut. Myöskään mitään tarviketinoja en enää autoon haluaisi laittaa.

Tämmöinen paikka käveli armottomalla googlauksella vastaan: https://www.deltaintegrale.com/catalogu ... C1=1&C2=40
Mites arvon tietäjät arvioi, että istuuko tuollainen Speedline Corse 17 tuumaisena alle? Ei anna tuo sivu ET-lukuja ollenkaan. Mikä mahtanee olla? Nykyiset vanteet on 16 tuumaiset, ET30 ja leveys 7,5 ja istuu aika hyvin alle. Yhtään pienempää ei taida olla mahdollista laittaa sillä edestä vanne menee ihan reunalle. Takanahan perinteiseen tyyliin vanne istuu aika sisässä.
Myös tuo Evo Style4 4-pulttisena 16-tuumaisena kiinnostaisi erittäin paljon.
Alfa Romeo 155 V6 1992

Vastaa Viestiin