GTV 3.2

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja PRO »

Nyt on kyllä oudoimpia avauksia. Työkaveri toivoo vastausta...

Hänellä on yhteisomistuksessa v. 2005 3.2 GTV ja huollossa oli sanottu, että jakohihnaa pitäisi kiristellä.

Kaveri on ymmällään, että mitäs tuommonen tarkoittaa ja kannattaako kiristellä vai vaihtaa kokonaan uusi. Seuraavaan vaihtoon olisi 10000km.

Kiitos ja anteeksi. Lupasin sille foorumilta kysellä...

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Vaihtoon vain hihna + kiristinrullat ja äkkiä. Väärä tapa säästää ja pelata uhkapeliä.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Miuta kiinnostaa tuo GTV. Onko sininen?

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja PRO »

Kiitti. Tilaus lähti hihnanvaihtoon.

Tilanne on se, että kaveri on hankkimassa autoa itselleen ja halus selvittää parhaan ratkaisun tilanteeseen.

Auto on punainen.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

^ Okei. Kiinnosti vain koska noita ei liikaa täällä ole. Kaksi tiedän, punaisen ja sinisen. Tuollaisen minäkin haluaisin.

Avatar
toolman
Viestit: 1486
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja toolman »

No jos kilsat ja vuodet ei oo täynnä (60tkm/3v) niin eipä sitä hihnaa mikään pakko ole vaihtaa, aika nopeastihan sen varmistaa onko se todella liian löysällä ja kiristäminen onnistuu aika pienellä purkamisella (vrt. koko hihnaremppa).

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

^aivan, mutta jos ei ole tietoa, milloin viimeksi on vaihdettu, niin silloin kyllä parempi olla leikkimättä tuurin kanssa.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja PRO »

Cuore Sportivo kirjoitti:^ Okei. Kiinnosti vain koska noita ei liikaa täällä ole. Kaksi tiedän, punaisen ja sinisen. Tuollaisen minäkin haluaisin.
Tässä itekki oottelee kauppojen toteutumista kun on luvattu rattivuoroa...

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja mml »

Jos ei vaihtoon ole kuin 10 tkm jäljellä niin ehdottomasti laittaisin uudet kilkkeet samantien. Vesipumpunkin vaihtaisin metalliseen jos se itselle olis tulossa.

On muuten harvinainen herkku toi 3.2 GTV. Ei löydy mobilestakaan kuin 2 kpl tällä hetkellä. 8.500 ja 10.800 on pyynnit. CO2 on maltiiliset 315g/km...
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Jeps. Tuollaisen kun löytäisi GT:n tilalle...

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

^Siis mitä-mitä? Aiotko hankkiutua eroon geeteestä? Eikös se ole vähän sama asia kuin sahaisit jalkasi irti..?

Sorry ot.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

En oo ikuna moista nähnyt. En täällä enkä Kuubassa :) Mut mitenkäs niitä rattivuoroja sais varattua 8)

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

Jos hihna on useamman tonnin lepattanu löysällä, niin eipä sitä vanhaa enää kannata paljon kiristellä. Uutta tilalle.

Käkisalmen Carrera
Viestit: 189
Liittynyt: 20 Elo 2011, 08:37
Car(s): 916 Spider 3.0 V6
Lada 1200L 1.6
ex GTV6, 33 1.7QV 8V
Paikkakunta: Kotka

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Käkisalmen Carrera »

Mulle ja kolmekakkonen kiits.
Mikään ei ole niin turhaa kuin hyvät neuvot - niitä ei viisat kaipaa eikä tyhmät kuuntele.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja mml »

Cuore Sportivo kirjoitti:Jeps. Tuollaisen kun löytäisi GT:n tilalle...
Ei kai siinä sen kummempaa tarvitse löytöretkeillä kun varaat vaan vähän aikaa, riittävästi rahnaa ja lennon Keski-Eurooppaan. ;)
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
gtvaj
Viestit: 1323
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Tommosta olin toissakesänä hakemassa, oman sain myytyä ja lennon varattua niin ainoa tarjolla oleva 3.2 poistui myynnistä, joku ehti siis ensin. Tilalle tuli sit tessu spideri, aika kaukana siitä 1 vaihtoehdosta :?

sen koommin ei ole tarjolla ollut kuin pari mustaa jotka ei kelpaa....
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Ciancarlo kirjoitti:^Siis mitä-mitä? Aiotko hankkiutua eroon geeteestä? Eikös se ole vähän sama asia kuin sahaisit jalkasi irti..?
Kyllä se periaatteessa on ihan sama asia. :mrgreen:

916 on tavattoman hieno koppa ja 3.2-litrasella pannulla über-siisti. Lisäksi vielä erittäin harvinainen, kuten varmasti kaikki tietävät. Se onkin ainoa "nyky-Alfa" johon GT:n kehtaisi vaihtaa. Toisena vaihtoehtona olisi vaihtaa vanhempaan ja halvempaan klassikkoon ja jättää pätäkkää perstaskuun. Ei siis kuitenkaan ole mikään hinku hankkiutua GT:stä eroon.
mml kirjoitti:Ei kai siinä sen kummempaa tarvitse löytöretkeillä kun varaat vaan vähän aikaa, riittävästi rahnaa ja lennon Keski-Eurooppaan.
No perkele. Ai se on noin helppoa. Mä soittelen sulle, kun lähdetään reissuun. Saat tulla mukaan ryyppykav.. siis tulkiksi.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja mml »

^Kiinni veti. Viinaa siinä tarvitaankin ennekuin meikäläinen tulee Lapinpolttajan kanssa juttuun sen omalla kielellä.. Achtung!
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Cuore Sportivo kirjoitti:[916 on tavattoman hieno koppa ja 3.2-litrasella pannulla über-siisti. Lisäksi vielä erittäin harvinainen, kuten varmasti kaikki tietävät. Se onkin ainoa "nyky-Alfa" johon GT:n kehtaisi vaihtaa. .
Aamen.

Tuossa Cuorelle seuraava auto, vassokuu.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja PRO »

Mites kun itse olen ainakin ollut sellaisessa käsityksessä, että tuo uusi nokka ei ole foorumilaisten suosiossa? Ilmeisesti kuitenkin on...

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Uusi nokka on hieno! Onnistunut feislift.

Kuva

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

PRO kirjoitti:Mites kun itse olen ainakin ollut sellaisessa käsityksessä, että tuo uusi nokka ei ole foorumilaisten suosiossa? Ilmeisesti kuitenkin on...
Veikkaan, että käsitys juontuu siitä korisarjasta, jolla jäljitellään tuota FL-keulaa. Tuo alkup. FL-keula on luonnossa vielä hienompi, kuin kuvissa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ihan hieno keula. Valitettavasti vain väärässä autossa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
h_lauri
Viestit: 6675
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Rasvis kirjoitti:Ihan hieno keula. Valitettavasti vain väärässä autossa.
Niin, primeraan se ehkä sopisi, muttei alfaan. :wink:

Alkuperäinen on munkin (ja minunkin) mielestä parempi.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Joku tuossa faceliftissa tosiaan tökkii. Puskurin ja konepellin liian terävät kulmat? Maskikaan ei jotenkin istu tuohon konepellin V muotoon. emt.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Rasvis kirjoitti:Valitettavasti vain väärässä autossa.
Nyt naama umpeen. Rasvista komppaavat myös.

Avatar
VMTD
Viestit: 3336
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Kyllä tämä viimeisin versio on paras, niin se tuppaa olemaan.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja V6 »

on se ruma, ei voi mitään.. vois varmaan laittaa äänestyksen niin ei tarvii jokaisen tähän kirjoittaa.

156 originaali
166 facelift
GTV originaali
147 facelift

noinhan nuo menee....
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

V6 kirjoitti:on se ruma, ei voi mitään.. vois varmaan laittaa äänestyksen niin ei tarvii jokaisen tähän kirjoittaa.

156 originaali
166 facelift
GTV originaali
147 facelift

noinhan nuo menee....
Ikävä kyllä tähän ei ole kuin yksi totuus.

156 originaali
166 originaali
GTV originaali
147 originaali

155 on ainut missä päivitys on mennyt parempaan suuntaan. 156 ja 147 menettelee.

Avatar
Jiitee
Viestit: 4325
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

Cuore Sportivo kirjoitti:Uusi nokka on hieno! Onnistunut feislift.

Kuva
Komppaan tätä , kaikissa näissä 147, 156, 166 ja tämä FL parempi
IMO , mutta turhaahan näistä on jauhaa, makuja on monia sano .... :-D

JT
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Cuore Sportivo kirjoitti:Nyt naama umpeen.
:fist:
Jalamari kirjoitti:155 on ainut missä päivitys on mennyt parempaan suuntaan.
Niin on, ja 75, vaikkei listalla olekaan. Paitsi America, mutta sen syntyyn onkin muut syyt.

Kun ne linjat on kerran piirretty niin harvoin se kokonaisuus puskureita ja valoja vaihtelemalla paranee.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja 90 »

en tiedä mitä noilla muilla syillä rasvis meinaat mutta oma mielipiteeni on se että america ei ole mikään varsinainen päivitys vaan ihan jenkkimilanon johdannainen euromarkkinoille.. muut mallithan jatkoivat normiluukilla turboa lukuunottamatta..

Avatar
gtvaj
Viestit: 1323
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

166 facelift
gtv/spider facelift

muilla ei mitään väliä, yhtä rumia kaikki ;)
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Jes, tästähän saatiin oikein kunnon ottelu aikaan tyyliin lumiharja-case. :lol:

Pistänpä oman lusikkani uudestaan soppaan sanomalla, että tuo FL gayteevee on ihan hemmetin hieno, keulaa myöten.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

90 kirjoitti:en tiedä mitä noilla muilla syillä rasvis meinaat mutta oma mielipiteeni on se että america ei ole mikään varsinainen päivitys vaan ihan jenkkimilanon johdannainen euromarkkinoille..
Just tätä tarkoitin, eli USA:n määräysten vuoksihan ne ryppypuskurit autoon leivottiin. Muuten tykkään enemmän noista uudemmista piirteistä kuten pullistuneesta konepellistä, joka tosin taisi V6:ssa olla alusta asti.

Ja sitten takaisin otsikon aiheeseen. Noita kolmossarjan GTV/Spidereitä ei virallinen maahantuoja tainnut tuoda ollenkaan vaan myivät myöhemminkin jotain erää kakkossarjalaisia? Itse en ole tainnut nähdä kuin sen punaisen Spider Twinsparkin joka majailee Klaukkalassa. Paljonkohan noita Suomessa on?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Punainen kolmossarjan spider JTS-koneella oli joskus viitisen vuotta sitten myynnissä Kouvolassa. Muuten en olisi kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta sama auto oli Kotkan Deltassa huollossa, kun oman 147 sieltä ostin. Tuolloin oli vuosi 2006.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tämä on jo hetken nettiautossa roikkunut:

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/5057385" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ Näyttää olevan se sama kampe joka aiemmin asusti Klaukkalassa. Ai niin ne kolmossarjalaiset olikin Jiiteeässiä eikä Sparkkeja.
- Epäkelpokeräilijä -

Käkisalmen Carrera
Viestit: 189
Liittynyt: 20 Elo 2011, 08:37
Car(s): 916 Spider 3.0 V6
Lada 1200L 1.6
ex GTV6, 33 1.7QV 8V
Paikkakunta: Kotka

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Käkisalmen Carrera »

Niin se vaan on että vanha keula on niin pal hienompi. Uus keula vaatis uuden peräpään kaveriksi. Vaan toki motti antaa anteeks "rumaa" keulaa...
Mikään ei ole niin turhaa kuin hyvät neuvot - niitä ei viisat kaipaa eikä tyhmät kuuntele.

Ensio
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Tammi 2013, 23:53

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ensio »

Hihna on vaihdettu ja vähän muutakin samalla kertaa.
Sitten seuraavaan typerään kysymykseen. Laskettelu kelit paranee, joten kysymykseni kuuluu: Saakohan näihin jonkun valmistajan kattotelineitä? Kävin kyselemässä Alfoja myyvässä liikkeessä, mutta heillä ei ollut tarjota mitään.

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Voi olla hankalaa, mutta vetokoukkuhan noihin oli alunperinkin tarjolla, joten semmonen vaan ja kärri perään :mrgreen:

Ensio
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Tammi 2013, 23:53

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ensio »

routasydän kirjoitti:Voi olla hankalaa, mutta vetokoukkuhan noihin oli alunperinkin tarjolla, joten semmonen vaan ja kärri perään :mrgreen:
Vaihtoehtohan sekin, mutta sitten peruuttaminen muuttuu niin älyttömän vaikeaksi. :-D

Avatar
hjpp
Viestit: 1926
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
Paikkakunta: Espoo

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja hjpp »

Italian suunnalla pitävät innokkaasti magneettikiinnitteisiä telineitä katolla. Passaisiko sellainen?

pjotrthegreat
Viestit: 828
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false; onhan näitä
saatavilla jos tämmösen haluaa. Eikä erityisen kalliita edes jos tällainen on niinku pakko saada...

JHel
Viestit: 147
Liittynyt: 05 Elo 2012, 12:51
Paikkakunta: Vantaa

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja JHel »

^ me want, me need, me love, long time. yes, no?

Ensio
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Tammi 2013, 23:53

Re: GTV 3.2

Viesti Kirjoittaja Ensio »

hjpp kirjoitti:Italian suunnalla pitävät innokkaasti magneettikiinnitteisiä telineitä katolla. Passaisiko sellainen?
Kiitos vinkistä, pitää tutustua tuotteeseen. Ajattelin kuitenkin sellaista versiota jolla saisi boksin kiinni.

Vastaa Viestiin