
Korjausmanuaalissa oli maininta että moottori pitää nostaa pois, no sitä nyt ei tarvitse todellakaan tehdä vaan öljypohjan saa kyllä irrotettua Q4:sta ilman sitä, selvästi haasteellisempi kuin 2.2:nen mutta tehtävissä, stuffia joutuu irroittaman vastaavasti enemmän.
Mulla on teoria siitä miksi ne kulahtaa, luulen että osasyy on pakoputken veto anturin läheltä, ajan myötä lämpö "tappaa" anturin, omassa oli muoviosa irti kuoresta ja sitä renklaamalla sai eloa anturiin väliaikaisesti.
Nyt vedin sitten eristenauhaa röörin ympäri jotta saa lämpörasituksen vähennettyä, nyt on sitten mielenkiintoista seurata seuraavat 70 tkm. miten teoria toimii...

On tuo neliveto aika peto liukkaalla aivan tautinen pito, tämä on ensimmäinen neliveto-käyttöauto mikä minulla on...tuskinpa viimeinen...