Nordin kiertokanget TS:ään

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
ristojärvelä
Viestit: 569
Liittynyt: 14 Loka 2011, 18:44
Car(s): Alfa Romeo GTV6

Nordin kiertokanget TS:ään

Viesti Kirjoittaja ristojärvelä »

Jos haluaa TS:ään korkempaa puristussuhdetta käyttäen Nordin kiertokankia, tarvitseeko mäntien yläreunaa muotoilla mitenkään, ettei tule osumaa kanteen? Joku lienee kokeillut? Kyseessä on siis 75 TS moottori.

Avatar
Gasolina
Viestit: 4860
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Re: Nordin kiertokanget TS:ään

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Ainakaan tuossa minun projekti Tessussa ei ottanut männät kanteen Nordin kiertokangilla.
Giulia Super -69

ristojärvelä
Viestit: 569
Liittynyt: 14 Loka 2011, 18:44
Car(s): Alfa Romeo GTV6

Re: Nordin kiertokanget TS:ään

Viesti Kirjoittaja ristojärvelä »

KIITOS vastauksista! Tiesin, että vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2390
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Nordin kiertokanget TS:ään

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Tarkkana sitten polttoaineen kanssa. Ainakaan mitään virilastua moottori ei tuon jälkeen siedä ja 98 asetuksillakin nakutusvaara on olemassa.
Kimmo

Avatar
Eero
Viestit: 2893
Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Paikkakunta: Janakkala

Re: Nordin kiertokanget TS:ään

Viesti Kirjoittaja Eero »

^^ Olisiko re85 tms. ratkaisu?
Alfa Romeo 75: it may look like a brick, but drives like a ballerina.

Avatar
Grendel
Viestit: 606
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nordin kiertokanget TS:ään

Viesti Kirjoittaja Grendel »

E85 on sopivasti lisää oktaaneja mutta edellyttää sitten lisää syöttöä.
Tessun motronic ei tuota kompesoi automaattisesti

Vastaa Viestiin