Hip hei. 159 2.4 JTD Polttoainepumppu!!
Valvoja: Moderators
Hip hei. 159 2.4 JTD Polttoainepumppu!!
Morjesta onko jollakin kokemuksia naftapumppu remonteista?? Itellä vaihettu uusi pumppu ja paineensäätöanturi,koska auto rupesi nykimään eikä enään saanut polttoainetta ja lopulta sammui. Remontin jälkeen toimi kaksi päivää ja taas samat oireet tuli. Tankin pumpusta kuulee ettei välillä pumppaa. saattaa pumpata 2-3 sekuntia ja sitte pikku tauko ja taas. Auto ei käynnisty enään ollenkkaan koska pumppu pätkii niin kovasti.
- hjpp
- Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
Re: Hip hei. 159 2.4 JTD Polttoainepumppu!!
Ei ole kuin Rellun siirtopumpun hyytymisestä. Boschin tekele kesti aina 100 tkm ja maksoi satasen. Pumppu lopahti kerralla ja matka jäi siihen.
Samankaltaisesta laitteesta jos puhutaan, niin uuden hankinta ja asennus vaan työn alle.
Samankaltaisesta laitteesta jos puhutaan, niin uuden hankinta ja asennus vaan työn alle.
- Maunu
- Car(s): Junior Speziale Electrica 2025, Stelvio 2,2 JTDM 210hv 2018, 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, Subaru Forester 2.0X 2006
Kannattaa ottaa takapenkki irti ja avata siirtopumpun luukku. Sieltä voit mitata tuleeko pumpulle tasainen jännite vai pätkiikö se. Luulisi pumpulle olevan joku rele, joka voi olla viallinen. Uusi pumppukin on helppo itse vaihtaa samasta luukusta.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- Jakke
- Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Itse oon joskus vetässy akulta suoraan piuhan bensapumpulle, kun on ollut syytä epäillä vikaa. Siis en ole ajanut niin, mutta kokeillut, käynnistyykö. Ei kait sitä suositella kuitenkaan voi, siinä vois olla pieni tulipalon vaarakin olemassa... Mutta useammin olen törmännyt vikaan kaapeloinnissa/releessä/maadoituksessa kuin vialliseen bensapumppuun.
Turbo Unossa kärähti joskus juhannuksena 300km:n päässä kotoa pumppu. Onneks sattui ystävällinen herra 75 Americallaan kohdalle ja hinasi Unon Oulusta Kuopioon
Turbo Unossa kärähti joskus juhannuksena 300km:n päässä kotoa pumppu. Onneks sattui ystävällinen herra 75 Americallaan kohdalle ja hinasi Unon Oulusta Kuopioon

facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo
ooo--v--ooo