Alfoista
Valvoja: Moderators
silverine
Viestit: 2492 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 12 Loka 2013, 16:07
Starttasin auton tallissa kahden päivän seisotuksen jälkeen. Kärry ei ottanut kierroksia
enempää kuin 1000rpm... sammutin virrat ja uudestaan käyntiin -> vika poistui.
Mikäs siellä oikuttelee?
Viimeksi muokannut
silverine , 12 Loka 2013, 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jkk
Viestit: 6037 Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22 ex-Tesla Model 3 LR -21 ex-Tesla Model 3 SR+ -20 ex-VW ID3 Pro Performance ex-VW Golf GTE PLUG-IN ex-MB A180 business premium FL ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT ex-Jeep Renegade 1.4 MA ex-Scirocco 1.4 TSI ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2 ex-Alfa 159 2,2 jts ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik
Viesti
Kirjoittaja jkk » 12 Loka 2013, 16:27
^kaasupolkimen asentoanturin hetkellinen häiriö? tuliks ruiskun valo näkyville?
silverine
Viestit: 2492 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 12 Loka 2013, 17:13
^
Ei tullut ruiskun valoa.
Epezi
Viestit: 7544 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 12 Loka 2013, 20:23
Ilman vikakoodia on aika arpapeliä, mutta tuo kaasupolkimen asentotunnistin oli aika hyvä veikkaus.