Tilannekatsaus operaatio 75:een.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Kurvailija
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Kesä 2004, 22:48

Tilannekatsaus operaatio 75:een.

Viesti Kirjoittaja Kurvailija »

Jaahans. Vetokoukun äärimmäisen ruma rautaviritys on saanut lähtöpassit. Näemmä runkonumerokin löytyy sieltä alta (en ole vielä ollut paikanpäällä todistamassa)

Kertokaapa, onko tällaisen - vähemmän taitavan remonttireiskan - viisasta yrittää itse takapään laakerivaihtoja? Mitä tulee huomioida? Mikä voi mennä pahimmillaan vikaan? Mitä muuta liittyy aiheeseen kiroilun lisäksi? :) Niin ja jos melu ylipäänsä liittyy laakereihin, niin millaista elinikää on odotettavissa ennenkuin pääsee vaihtamaan?

Onko kennelläkään tietoa valkoisista mittaritaulunpohjista? Löytyykö netistä esim. printtiä tms.? Miten vaikea homma on purkaa taulu ja mennä ujuttamaan niitä taustoja sinne? Onkohan hommassa ylipäänsä mitään mieltä... Kannustuksia tai kieltoja otetaan vastaan :)

Joku puhui taannoin sellaisista alumiinilevyistä, joihin voi laserilla kaiverrella Alfa Romeo -tekstit tms. ja kiinnittää ne esim. astinlautaan. Missä tällaisia tehdään ja ovatko hinnalla pilattuja?

Phuuh... Oishan tuota asiaa vaikka kuinka ALOITTELEVANA Alfistina mutta jätettäköön seuraavaan kertaan :)

Kiitokset kärsivällisyydestänne.

Vastaa Viestiin