Minun alfa romeo mito ei lähde käyntiin seistyään yhden yön pihassa asteita -1 joten ei kylmästäkään voi johtua. Auto ei käynnisty, keskuslukitus ei toimi kuin vaan manualisesti, ikkunat eivät mene kiinni asti mutta sisävalot toimii? Autoa yritetty käynnistää kaapeleiden avulla mutta ei reagoi mitenkään. Osaako joku sanoa lieneekö vain uuden akun osto vai onko isommista vioista kyse..?!
Help!!! Mito ei käynnisty
Valvoja: Moderators
Help!!! Mito ei käynnisty
Apua kaipailisin ja kipeästi!!
Minun alfa romeo mito ei lähde käyntiin seistyään yhden yön pihassa asteita -1 joten ei kylmästäkään voi johtua. Auto ei käynnisty, keskuslukitus ei toimi kuin vaan manualisesti, ikkunat eivät mene kiinni asti mutta sisävalot toimii? Autoa yritetty käynnistää kaapeleiden avulla mutta ei reagoi mitenkään. Osaako joku sanoa lieneekö vain uuden akun osto vai onko isommista vioista kyse..?!
-
Bebbu
Re: Help!!!
Mulla ainakin korjaantui samantapainen vika ihan uudella akulla. Tosin ei ollut Alfa, mutta kuitenkin.
- Kaalipata
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
Re: Help!!!
Ääni akulle.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
- Polforea
- Car(s): XF
159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Help!!! Mito ei käynnisty
Akkua veikkaan minäkin - sekä huonoa kontaktia apukaapeleissa. Jännitemittari esiin ja katsomaan mitä siellä akussa majailee.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
- matti_vuorio
- Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Help!!! Mito ei käynnisty
Akku. Itellä meni kans edellisessä autossa mykäksi syksyn ensimmäisenä hallayönä.
http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm
http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm