156:n kytkin levisi

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
AKaT
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 15:19
Car(s): Alfa 156 sportwagon super, GTV TS, 166 TS
Exiä Alfa 75 TS ja 1.6, 164 TS, 155 TS, 2000 berlina,
Fiat 125 S, 132, Argenta...
Paikkakunta: Espoo

156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja AKaT »

No niin palstan viisaat, neuvoja kaivattaisiin. Eli ajelin viime maanantaina kohti Myyrmannia, kun näyttö rupesi huutamaan käsijarrua/nesteitä. Pääsin parkkihalliin, kunnes kytkinpoljin lävähti pohjaan ja sinne myös jäi. Katsoin nestesäiliötä, joka oli lähes tyhjä. Hain lisää nestettä, täytin säiliön, nostin polkimen ylös ja kokeilin varovasti pumpata poljinta käsin. Polkimessa ei tuntoa eikä vastetta, ja nesteet valuivat pitkin parkkihallin lattiaa, eli tulivat samantien ulos jostain.

Auto hinattiin pois ja tänään ajattelin lisätä nestettä ja tutkailla mistä vuotavat ulos. No, eivät vuotaneet mistään. Kytkinpoljin pysyy pohjassa edelleen. Onko työsylinteri mennyttä kalua? Ainakin kuskin jalkatila on kuiva.

Selostus voi olla vähän epäselvä, mutta kysykää ihmeessä lisää.

Ai niin, kyseessä siis 1.8 TS.

Juise
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Syys 2016, 06:59
Car(s): 159 Ti Q4 2.4JTDm 2008
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Juise »

AKaT kirjoitti:No niin palstan viisaat, neuvoja kaivattaisiin. Eli ajelin viime maanantaina kohti Myyrmannia, kun näyttö rupesi huutamaan käsijarrua/nesteitä. Pääsin parkkihalliin, kunnes kytkinpoljin lävähti pohjaan ja sinne myös jäi. Katsoin nestesäiliötä, joka oli lähes tyhjä. Hain lisää nestettä, täytin säiliön, nostin polkimen ylös ja kokeilin varovasti pumpata poljinta käsin. Polkimessa ei tuntoa eikä vastetta, ja nesteet valuivat pitkin parkkihallin lattiaa, eli tulivat samantien ulos jostain.

Auto hinattiin pois ja tänään ajattelin lisätä nestettä ja tutkailla mistä vuotavat ulos. No, eivät vuotaneet mistään. Kytkinpoljin pysyy pohjassa edelleen. Onko työsylinteri mennyttä kalua? Ainakin kuskin jalkatila on kuiva.

Selostus voi olla vähän epäselvä, mutta kysykää ihmeessä lisää.

Ai niin, kyseessä siis 1.8 TS.
Kyllä se varmaan on se ainoa konsti mennä sinne auton alle tutkailemaan mistä se märkä jälki löytyy, ei sitä täältäkäsin telepatialla osanne kertoa kukaan :D

EDIT: sain näyn (joku lausui irkissä näin) että työsylinteri kuulemma sijaitsee kytkinkopassa ja se on tiedetty vika että voi hajota. Joten ne nesteetkin lie siellä lainehtimassa.

EDIT 2: ei pitäisi kaikkiin näkyihin luottaa, edellinen oli siis sittenkin vain irvailevaa arvailua että alfamaisesti se voisi sijaita siellä kytkinkopassa. Mutta tosiaan se märkä jälki pitäisi kyllä jostain löytyä, jos sitä on ihan maahan asti valunut.

kurppa
Viestit: 736
Liittynyt: 18 Elo 2010, 21:47

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja kurppa »

Työsylinteri morjens, laatikko pois ja uusi tilalle.

AKaT
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 15:19
Car(s): Alfa 156 sportwagon super, GTV TS, 166 TS
Exiä Alfa 75 TS ja 1.6, 164 TS, 155 TS, 2000 berlina,
Fiat 125 S, 132, Argenta...
Paikkakunta: Espoo

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja AKaT »

Juise kirjoitti:
AKaT kirjoitti:No niin palstan viisaat, neuvoja kaivattaisiin. Eli ajelin viime maanantaina kohti Myyrmannia, kun näyttö rupesi huutamaan käsijarrua/nesteitä. Pääsin parkkihalliin, kunnes kytkinpoljin lävähti pohjaan ja sinne myös jäi. Katsoin nestesäiliötä, joka oli lähes tyhjä. Hain lisää nestettä, täytin säiliön, nostin polkimen ylös ja kokeilin varovasti pumpata poljinta käsin. Polkimessa ei tuntoa eikä vastetta, ja nesteet valuivat pitkin parkkihallin lattiaa, eli tulivat samantien ulos jostain.

Auto hinattiin pois ja tänään ajattelin lisätä nestettä ja tutkailla mistä vuotavat ulos. No, eivät vuotaneet mistään. Kytkinpoljin pysyy pohjassa edelleen. Onko työsylinteri mennyttä kalua? Ainakin kuskin jalkatila on kuiva.

Selostus voi olla vähän epäselvä, mutta kysykää ihmeessä lisää.

Ai niin, kyseessä siis 1.8 TS.
Kyllä se varmaan on se ainoa konsti mennä sinne auton alle tutkailemaan mistä se märkä jälki löytyy, ei sitä täältäkäsin telepatialla osanne kertoa kukaan :D

EDIT: sain näyn (joku lausui irkissä näin) että työsylinteri kuulemma sijaitsee kytkinkopassa ja se on tiedetty vika että voi hajota. Joten ne nesteetkin lie siellä lainehtimassa.

EDIT 2: ei pitäisi kaikkiin näkyihin luottaa, edellinen oli siis sittenkin vain irvailevaa arvailua että alfamaisesti se voisi sijaita siellä kytkinkopassa. Mutta tosiaan se märkä jälki pitäisi kyllä jostain löytyä, jos sitä on ihan maahan asti valunut.
En odottanutkaan, että sitä joku telepatialla osaisi kertoa. Jos olisin näin uskonut, olisin soittanut Astral-TV:n "asiantuntijoille".
Pointti oli se, kun en itse tuosta tekniikasta tiedä, niin joku viisaampi ja saman kokenut voisi kertoa mitkä ovat vaihtoehdot.

Ja ihmettelin sitä, kun nesteet eivät enää tulleet pihalle. Mistä tuo johtuu? Jos joku kytkimen toiminnasta ja sielunelämästä enemmän tietävä sen kertoisi, niin olisin kiitollinen ja taas hieman viisaampi.

Desmoquattromaschio
Viestit: 568
Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38

Viesti Kirjoittaja Desmoquattromaschio »

Eikse tessussa oo siel kytkinkopan sisällä. Bussos ja jtd:ssä vaihteiston päällä.
Ei muuta ku lootaa irrottamaa jollei vuoto oo näkyvissä osissa.

Desmoquattromaschio
Viestit: 568
Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Desmoquattromaschio »

kurppa kirjoitti:Työsylinteri morjens, laatikko pois ja uusi tilalle.
No ei se ny sentää uutta laatikkoo vaadi :-D

kurppa
Viestit: 736
Liittynyt: 18 Elo 2010, 21:47

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja kurppa »

^
Aivan. Ei laatikkoa, mutta irti joutuu ottaan silti.

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Mikähän on syynä erilaiseen työsylinteriin, mulle tuli JTS koneen kyljessä laatikko jossa ollut ulkoinen työsylinteri, joten ilmeisesti laatikot kuitenkin käy fyysisesti keskenään? (paitti busson lodju mutta tuo lienee sitten jtd?)

Avatar
toolman
Viestit: 1486
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja toolman »

Hyvällä tuurilla pääsylinteri tai sylttyjen välinen putki vuotaa, ne on helppoja vaihtaa! Selviää kun kömpii alle tutkimaan, putkea varten pitää irrottaa akkuteline.

Desmoquattromaschio
Viestit: 568
Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Desmoquattromaschio »

sämpy kirjoitti:mulle tuli JTS koneen kyljessä laatikko jossa ollut ulkoinen työsylinteri, joten ilmeisesti laatikot kuitenkin käy fyysisesti keskenään? (paitti busson lodju mutta tuo lienee sitten jtd?)
Ainakin 24V bussossa sekä 16V 1,9 JTD:ssä on sama 6 pykäläinen laatikko C630 jossa siis työsylinteri lootan päällä ulkona. Eiks JTS:t oo 5 pykäläisel lootal?
http://www.autolusso.co.uk/gearbox-rebuilds.html
Liitteet
V6/JTD
V6/JTD
v6.jpg (16.46 KiB) Katsottu 6491 kertaa
TS työsylkkä
TS työsylkkä
TS.jpg (17.09 KiB) Katsottu 6491 kertaa

Avatar
Garmund
Viestit: 2137
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): 508 RXH
Crosswagon Q4
Gtv 3.0 ja pari muuta

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Garmund »

^Sama laatikko? Välitys kuitenkin aivan eri, kun 1,9 jtd:n nelonen on suunnilleen 2,5 v6 6 vaihde? :D


Joo jts 5 vaihteisella lootalla.
Suoraan vaan suoraa

Desmoquattromaschio
Viestit: 568
Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Desmoquattromaschio »

^Niin siis samat kuoret ja sama kytkinmekanismi. Täs jutzkattii nyt kytkimen rakenteest eikä välityxist :lol:
Viimeksi muokannut Desmoquattromaschio, 14 Helmi 2017, 12:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Janne
Viestit: 2119
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Janne »

Jos kyseessä on tuo 1.8 koneinen 156:n, niin tarviiko siinä edes laatikkoa ottaa irti työsylinterin vaihtoa varten?
Alfa Romeo 155 V6 1992

Desmoquattromaschio
Viestit: 568
Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Desmoquattromaschio »

^Bussossa ja JTD:ssä ei tartte eli kun on 6 lovinen.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15033
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

1.8,2.0 bensat samalla laatikolla. En tiedä 1.6sta. Sit JTD ja v6 2.5 samalla. Viimeisimmän iteraation 20v laatikosta en tiedä, onko sama - mut samoissa kuorissa tosiaan 5- ja 6-lovista, tai näin mut on opetettu (c630).

JTS ei kyllä omaa laatikkoa ulkoisella sylinterillä?

Avatar
jyrkip
Viestit: 821
Liittynyt: 03 Helmi 2014, 20:51
Car(s): Ex. Alfat: Giulia super 1300
156 Sportwagon 2,0 JTS 16v -03
156 Sportwagon 2,4 JTDm 20v -05
166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04
Paikkakunta: Nummela

jyrkip

Viesti Kirjoittaja jyrkip »

Aquatica kirjoitti:Sit JTD ja v6 2.5 samalla. Viimeisimmän iteraation 20v laatikosta en tiedä, onko sama
156 JTD 20V on F40 askilla.
Ex. 166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04
Ex. 156 2,4 JTDm 20V Sportwagon -05
Ex. Giulia 1300 -72

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Aquatica kirjoitti: Sit JTD ja v6 2.5 samalla.
Ei ainakaan JTD 10V ja V6.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Jiitee
Viestit: 4325
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

Alfissimo kirjoitti:
Aquatica kirjoitti: Sit JTD ja v6 2.5 samalla.
Ei ainakaan JTD 10V ja V6.
JTD 16 V ja V6 samalla C630 -laatikolla :

kappas siihen saa tuollaisen vaihdevälin lyhentäjänkin ...
http://www.ebay.co.uk/itm/Mtech-C630-Sh ... 1924163589
Tuollainen mulla oli Kupla-VW:ssa kiinni... napakoitti mukavasti hurjaan noin 50 hp:n tehon siirtämistä... :mrgreen:
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Desmoquattromaschio kirjoitti:^Bussossa ja JTD:ssä ei tartte eli kun on 6 lovinen.
Tähänkin on poikkeuksena tuo jyrkip:n mainitsema F40 (156 2.4 JTD 20V) jossa työsylinteri on kytkinkopan sisällä.
"No smoke => no power => no hope"

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja sämpy »

No sitten tuo on varmaan C630 mikä tuli purku-JTS-koneen kyljessä. Kai se samoille paikoille sopii jos kerran samat kuoretkin, liekö muuta eroa kuin kytkin, onkohan vaihdevivusto erilainen. On se ainakin JTS alfassa ollut kiinni.

Jos kuoret on samat, niin mikähän oli se kuningasajatus tehdä 2 erilaista kytkinratkaisua?

Desmoquattromaschio
Viestit: 568
Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Desmoquattromaschio »

^Niin siis tossa C630 lootassa on erilaisia välityssuhteita (24V V6 vs 1,9JTDm) mutta aina sama kytkinmekanismi.

Avatar
Garmund
Viestit: 2137
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): 508 RXH
Crosswagon Q4
Gtv 3.0 ja pari muuta

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Garmund »

Desmoquattromaschio kirjoitti:^Niin siis samat kuoret ja sama kytkinmekanismi. Täs jutzkattii nyt kytkimen rakenteest eikä välityxist :lol:
Niinpä tietysti, oletin jotenkin että olisi oma mallinimi aina välitystenkin mukaan. :)
Suoraan vaan suoraa

Avatar
Aquatica
Viestit: 15033
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Alfissimo kirjoitti:
Aquatica kirjoitti: Sit JTD ja v6 2.5 samalla.
Ei ainakaan JTD 10V ja V6.
No kärmeskele? No, en tietenkään elearnista tarkastanut - pitäs asentaa se eka...
Muistelen vaan mitä nimimerkki seppo täällä kertoili. Tietty jos muistan väärin... Hän muistaakseni sano, että ihan on sama laatikko - toisissa 5v ja toisissa 6.
Tietty en tiijä, oliko mallimerkinnässä eroa? Tai sit mä vaan muistan ihan ketuiks.

@tuosta 20v JTD:stä - epäilinkin, että se vois olla F40, mut sit tuli heti tenkkapöö ja mietin et eihän se tossa 129kW koneessa ois ollu? Mut jos oli ni hyvä sillä :)

AKaT
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 15:19
Car(s): Alfa 156 sportwagon super, GTV TS, 166 TS
Exiä Alfa 75 TS ja 1.6, 164 TS, 155 TS, 2000 berlina,
Fiat 125 S, 132, Argenta...
Paikkakunta: Espoo

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja AKaT »

toolman kirjoitti:Hyvällä tuurilla pääsylinteri tai sylttyjen välinen putki vuotaa, ne on helppoja vaihtaa! Selviää kun kömpii alle tutkimaan, putkea varten pitää irrottaa akkuteline.
Jostain muistan lukeneeni, että pääsylinterin vuoto näkyisi jalkatilassa, onko näin? Siellä ei ainakaan mitään nestettä näy ja konehuoneen puolelta katsoin ja kopeloin, mutta en mitään vuotokohtaa nähnyt/tuntenut. En jaksanut vielä mennä märkään lumeen möyryämään. Pyysin Autojerryn kautta jo valmiiksi tarjousta kytkin+ jakohihna rempasta, ja tarjoukset olivat 1700-1800 euroa. Taitaapi mennä auto vaihtoon.

Avatar
-HH-
Viestit: 660
Liittynyt: 01 Elo 2006, 17:47
Paikkakunta: Nuovo capitale

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja -HH- »

sämpy kirjoitti:No sitten tuo on varmaan C630 mikä tuli purku-JTS-koneen kyljessä. Kai se samoille paikoille sopii jos kerran samat kuoretkin, liekö muuta eroa kuin kytkin, onkohan vaihdevivusto erilainen. On se ainakin JTS alfassa ollut kiinni.

Jos kuoret on samat, niin mikähän oli se kuningasajatus tehdä 2 erilaista kytkinratkaisua?
C530/630 laatikossa on taaksepäin purkautuva tasauspyörästö, siitä sen erottaa helposti. Eli tuohan perustuu Betan askiin, joita on ollut vuosien saatossa esmes Tipo-nelosissa (näissähän se oli C503-koodilla, taisi muuttua kun vitosen rattaiden pääty muuttui kiinteäksi?). Ja eikö tosiaan näistä uudemmista askeista 5-pykäläinen ole C530, 6-pykäläinen taas C630?

Tuo C530/C630 -laatikko on ihan eri kuin se normisti nelosbensan kaverina oleva eli tosiaankaan kuoret ei ole samat. Eikös se "pikkuaski" ole C510? Ero ei siis tosiaankaan ole vain kytkinsysteemissä.

Avatar
palkus
Viestit: 5470
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja palkus »

En tiedä miten nää menee historiallisesti, mutta mulla on tossa c522 loota.
"puhun niin totta kuin osaan"

AKaT
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 15:19
Car(s): Alfa 156 sportwagon super, GTV TS, 166 TS
Exiä Alfa 75 TS ja 1.6, 164 TS, 155 TS, 2000 berlina,
Fiat 125 S, 132, Argenta...
Paikkakunta: Espoo

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja AKaT »

toolman kirjoitti:Hyvällä tuurilla pääsylinteri tai sylttyjen välinen putki vuotaa, ne on helppoja vaihtaa! Selviää kun kömpii alle tutkimaan, putkea varten pitää irrottaa akkuteline.
Eipä ollut hyvää tuuria matkassa. Tänään vihdoinkin jaksoin kaverin kanssa kunnolla vikaa etsiä. En viitsinyt auton alle ryömiä, joten peilin kanssa etsiskeltiin. Sieltähän se laatikosta neste tuli. Kiitos kaikille vinkeistä.

Nyt pitäisi enää löytää pääkaupunkiseudun nurkilta joku innokas korjaaja, joka tekisi kytkinrempan ja samalla jakohihnan vaihdon. Ei muuta kuin tarjouksia tulemaan :-D

vesamaan
Viestit: 1781
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 20:03
Car(s): 159 2,4 JTDm yleiskulkineena
2,0 Spider kesähupina (hallituksen niin salliessa)

useita 156 matkalla lusikoiksi
Paikkakunta: Orimattila

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

AKaT kirjoitti:
toolman kirjoitti:Hyvällä tuurilla pääsylinteri tai sylttyjen välinen putki vuotaa, ne on helppoja vaihtaa! Selviää kun kömpii alle tutkimaan, putkea varten pitää irrottaa akkuteline.
Eipä ollut hyvää tuuria matkassa. Tänään vihdoinkin jaksoin kaverin kanssa kunnolla vikaa etsiä. En viitsinyt auton alle ryömiä, joten peilin kanssa etsiskeltiin. Sieltähän se laatikosta neste tuli. Kiitos kaikille vinkeistä.

Nyt pitäisi enää löytää pääkaupunkiseudun nurkilta joku innokas korjaaja, joka tekisi kytkinrempan ja samalla jakohihnan vaihdon. Ei muuta kuin tarjouksia tulemaan :-D
Orimattilassa onnistuu... Onko liian kaukana?

antti

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Jokohan tähän löyty paja?

Oma mysteerilaatikko selvis sen verran, että tyypiltään on C510 tai sinnepäin, mutta ulkoinen kytkimen käyttövipu ja työsylinteri. Onkohan tuo sitten 115 Marean tms aski. Näyttää siis päälle muuten samalta kuin 156 nelosbensojen askit. Ehkä sisuskalut on samat.

AKaT
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 15:19
Car(s): Alfa 156 sportwagon super, GTV TS, 166 TS
Exiä Alfa 75 TS ja 1.6, 164 TS, 155 TS, 2000 berlina,
Fiat 125 S, 132, Argenta...
Paikkakunta: Espoo

Re: 156:n kytkin levisi

Viesti Kirjoittaja AKaT »

sämpy kirjoitti:Jokohan tähän löyty paja?

Oma mysteerilaatikko selvis sen verran, että tyypiltään on C510 tai sinnepäin, mutta ulkoinen kytkimen käyttövipu ja työsylinteri. Onkohan tuo sitten 115 Marean tms aski. Näyttää siis päälle muuten samalta kuin 156 nelosbensojen askit. Ehkä sisuskalut on samat.
Juu, paja löytyi. Varaosia odotellaan.

Vastaa Viestiin