Alfa huoltoa Jyväskylän alueella

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Esapit
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Maalis 2021, 13:38

Alfa huoltoa Jyväskylän alueella

Viesti Kirjoittaja Esapit »

Moi. Tietääkö kukaan onko Jyväskylän alueella autokorjaamoa/huoltoa joka on erikoistunut Alfoihin?

jkf
Viestit: 95
Liittynyt: 30 Loka 2009, 18:48
Car(s): Giulia Veloce 2.2 jTDM, ex. Giulietta 2.0 jTDM, ex. MiTo 1.6 jTDM
Paikkakunta: Kuukkajärvi 62.500766;25.438650

Re: Alfa huoltoa Jyväskylän alueella

Viesti Kirjoittaja jkf »

Delta-Autolla on Alfan huolto nykyään (taas kerran), mutta erikoistumisesta en olisi varma muutoin kuin puheissa. Omat kokemukset Delta-Autosta ovat yksinkertaisesti huonot, toki tästä on jo toistakymmentä vuotta aikaa. Itse olen huollattanut Atoy Oy:llä Keljossa viime vuodet. Homma toimii ok, hintataso ei liian karvas, mutta eivät varsin ole erikoistuneet Alfaan. Esim. TCT-laatikon öljynvaihto ei onnistunut.

Avatar
MKT
Viestit: 680
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): Stelvio Veloce+
Giulietta QV TCT
147 2.0 T.Spark
ex. 156/159/164/166
Paikkakunta: Muurame

Re: Alfa huoltoa Jyväskylän alueella

Viesti Kirjoittaja MKT »

Tästä viestistä ei nyt varsinaisesti ole apua ongelmaasi joka on meidän kaikkien yhteinen tällä seudulla. Mutta yleisenä kommenttina: Itse en ole Alfoihin onnistuneesti erikoistunutta pajaa onnistunut löytämään vaikka parikymmentä vuotta näillä seuduilla Alfaa olen huoltanut. Useasta korjaamosta on kokemusta, mutta en kyllä mitään halua suositella. Eipä mikään ole myös toista kurjempi. Työstä osataan kyllä laskuttaa ("jos jollain on varaa ostaa Alfa niin siltä voi laskuttaa enemmän tunteja") mutta laatu on useimmiten surkeaa. Jos Delta-Autoon tulee myynnin lisäksi huoltokin niin tässä olisi heille erinomainen tilaisuus ottaa seutukunnan Alfat siipien alle. Hyvällä ja asiantuntevalla palvelulla pääsisi jo tosi pitkälle.

eicas
Viestit: 174
Liittynyt: 17 Helmi 2011, 17:46
Car(s): 159 TBi SW

Ex: 156 2.0 TS
Paikkakunta: Tampere

Re: Alfa huoltoa Jyväskylän alueella

Viesti Kirjoittaja eicas »

Maakuntamatka Pirkanmaalle ja F40 Teamille tai ET-Autotechille

Vastaa Viestiin