Nyt sattunut parin vuoden aikana talvella 3 eri asiaa kun penkinlämmitin ollut päällä ajellessa Mitolla. Viime talvena penkinlämmitin päällä sammutin auton liikennevaloihin. Silloin tuli ABC/DVC failure,poistui kun käynnisti uudestaa. Tänä talvena lähdin ajelemaan lämmitin päällä niin sisäilmapuhallin sammui. Kun auton käynnisti uudestaan ja sammutti penkinlämmittimen alkoi toimia ja nyt toiminut monta kuukautta.
VIimeisin ongelma mikä sattui viikonloppuna. Ajoin Kuopiosta Joensuuhun, perillä olin parin tuntia ja lähden ajamaan takaisin. Laitoin lämmittimen päälle niin minuutissa autosta hävisi tehot ja moottorin vikavalo syttyi. Pysäkillä käynnistin uudestaan ja ajelin auton Kuopioon. Auto toiminut normaalisti taas. Bilteman koodinlukijalla tuli p1064 koodi. Penkilämmitintä harvakseen käytän yleensä.
Öljyillä ajeltu, 9500km olisi menossa tässä kuussa vaihtoon. Akku 2021 alussa ostettu. Tosin paljon pätkäajoa + webastoa talvella. Britti foorumilla joku oli saanut tuon p1064 multiair koodin kun unohtanut autoon kattovalon päälle yöksi. 2010 vuoden 160.000 ajettu QV Mito. Latailla tuo akku ja vaihtaa öljyt alkuun Onko muilla ollut tuota p1064 koodia näissä alkupään multiaireisssa? Haulla ei mitosta löydy.
Miton penkinlämmitin ongelma vai multiair? p1064 koodi.
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 629
- Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:27
- Car(s): Ex 156 ja 147 Selespeed, MiTo
Nyt alla Wrangler JKU 3.6 Backcountry ja MiTo TCT - Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Miton penkinlämmitin ongelma vai multiair? p1064 koodi.
Yleisin syy tosiaan näissä noihin mystisiin kiukutteluihin on väsähtänyt akku. Lyhyt kaupunkiajelu ei varsinkaan talvella jaksa ladata akkua tarpeeksi.
Kannattaa myös tsekata latausjännite, että on asiallisesti siellä 14.5 voltin tuntumassa.
Kannattaa myös tsekata latausjännite, että on asiallisesti siellä 14.5 voltin tuntumassa.
932 937 955 955