Todella hyvin nuo muodot siirtyivät tuotantoon. V8 olisi kyllä ollut hyvä optio. Hiilikuitukori ja lambo-ovet olisivat ehkä olleet overkill massatuotantoautossa.
Brera on kyllä yksi parhaiten aikaa kestäneistä autoista. Ja siinäkin mielessä onnistunut, että se on yhtä hyvän näköinen kovakattoisena kuin spiderinä.
Konseptit ovat lähes aina nätimpiä kuin tuotantokappaleet mutta kun vertaa Breran metamorfoosia suurimpaan osaan muihin vastaaviin niin ero on mielestäni kuitenkin vielä melko pieni.
Mutta kuten sanoit, onhan se konsepti nätimpi ja vähemmän läski.
Profiili on korkeintaan vähän sinne päin, kun vertaa konsepti vs. tuotantomalli. Keulan pituus, ikkunalinja.. ja oikeastaan kaikki on erilaista.
Anyways.. hyvältä näyttää Brera, kun sellaisen sattuu joskus näkemään. Erityisesti tien päällä kun tulee vastaan, niin sitä saattaa kauempaa luulla hyvinkin kalliiksi ja eksoottiseksi autoksi.
Tuotantoversion Brerasta muutama mielipide.
- hieman isommat vanteet + pieni madallus tekee hyvää, Brera S miellyttää itseäni visuaalisestikin, mutta ei ole saatavissa vasemmanpuoleisella ohjauksella.
- suora sivuprofiili ei ole optimaalinen mutta kameroiden optiikka saa usein kuvat näyttämään todellisuuttakin huonommille
- Brera näyttää parhaalle kun katselukorkeus on sama kuin katselisi toisesta henkilöautosta. Yläviistosta ei muodot tule parhaiten esiin.