"Asiattomat kommentit Alfasta"

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
senor_cit
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Huhti 2005, 21:01

"Asiattomat kommentit Alfasta"

Viesti Kirjoittaja senor_cit »

Tuli luettua Tuulilasi.fin palstoja, jossa kävijät saavat jättää mielipiteitään automalleista. Osui silmiin yksi alfistin kommentti, joka listasi 156:n miinuspuoleksi "asiattomat kommentit kanssaihmisltä silloin tällöin".

Mit vit? Oikeastiko? Onko teille tullut vastaan? En kyllä tollaista tajua, mitä järkeä on mennä ihmisille kuittailemaan niiden autoista... ainakaan päin naamaa :)

.

Janica
Viestit: 113
Liittynyt: 27 Touko 2005, 12:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Janica »

Kyllä kuulee turhankin usein että pommin ostit.. Noh enpä korvaani heilauta luulkoot mitä luulevat :wink:
Ja aina sitä kuulee Alfan sähkövioista, ja kun kysyy, että montakos sun tuttua on omistanut Alfan vastaus on ei ykskään ja kun kysyy mistä tiedät sitten sähkövioista niin vastaus on että oon kuullut.. jep jep. Luuloja on tietoa ei :-D

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

..hm, no jotkut ilmeisen kateelliset ja/tai pässit nyt voi heittää mitä tahansa..

Minä olen päin vastoin saanut enimmäkseen positiivisia kommentteja muotoilusta, yksityiskohdista, suorituskyvystä, ajo-ominaisuuksista etc. :P

Terv. CC
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Janica
Viestit: 113
Liittynyt: 27 Touko 2005, 12:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Janica »

Nii kateellisten panettelua :wink: kyllä tuo Alfa saa multa kaiken kunnian niin upea on.. Onneksi taloon tuli Alfa eikä joku muu...

Avatar
tsav
Viestit: 674
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

Kyllähän noita pommiksi haukkuja on tullut lähes pääsääntöisesti. Harva on vielä tallilla kävijöistä oikeasti kehunut. Katsotaan sitten kun saan valmiiksi....

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Tottahan toki.. Alfaa kommentoidaan aina.. Etenkin kateellisten riisikuppikuskejen suusta, opel kuskejen suusta sekä BMW tussuttajien montuista.. "Joo vittu toi on varmaan paska auto talvella, naapurissa oli Hiltiäisen Sikulla kanssa alffa vuonna 67 ja jokainen valo vilkku talvella ja ei lähteny käyntiin" tai: "ei mitään alfoja, noi oli ihan paskoja sillon 80 luvullakin kun hiltäisen siku osti sen 164:sen tossa naapurissa, kaikki paikat nitisi ja natisi ja osia ei saa"
Mä oon ajanu tolla 25 asteen pakkasessa ongelmitta nyytit nahkaan jäätyneenä ja hyvin toimi ja vain kerran ei lähtenyt aamulla käyntiin kun joku valo oli jäänyt päälle eli repikööt siitä!
Eli totuutta ei noi lauonnat ikinä sisällä..
Ja sitten tietysti laatua kuittaillaan sillä että "Hieno auto mutta joka paikka paukkuu ja kitisee"
Ja selitetään siitä että kohta laukeaa alfa.jne
Vaikka kuinka suorituskykyä haukutaan niin totuus on että aika moni amisbemari sun muu wannabe f1 runkku näkee meidän alfojen perät sitten totuus tulee eteen :D
Tottahan se on että harvinaisempiin alfoihin ainakin osia saa metsästää ihan eläimenä, ja kaikki pienimmätkin nippelit maksaa 740 tuhatta euroa, mutta elämä on!

Mutta ei, hajotkoot jengi kateellisena niihin typerän näköisiin luonteettomiin koteloihinsa, me nautitaan elämästä ja ajetaan ylpeinä ALFOILLA, makso mitä makso!

Avatar
tsav
Viestit: 674
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

Hämmästyttävää kyllä, '57 Alfaan saa helpommin uusia osia kuin '62 Fordiin. Ainakin koristeosia ja erinäisiä nippeleitä.

Osien kalleus on taas suhteellista. Riippuu mihin vertaa.

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no vajaan kymmenenvuotta on saanut kuunnella kuittailua/vittuilua eli siitä lähtien kun eka alfan hommasin, se on niin pitkä aika etteipä enään nykypäivänä jaksa korvaansa lotkauttaa..tänäpäivänä lähinnä huvittaa moiset kommentit.. :wink:

Kurvailija
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Kesä 2004, 22:48

Suhde autoon...

Viesti Kirjoittaja Kurvailija »

Minulla on varmaan niin syvä suhde tuohon omaan vanhaan 75:een, että ei juuri purista vaikka vikaakin olisi. Rauhallisesti, ajan kanssa korjaillaan ja sitten taas ajellaan ja nautitaan menosta.
Totuus on se, että Alfa on paljon ilmeikkäämpi kuin mikä tahansa riisikuppi, mikä on juuri hilattu liukuhihnalta. Alfa on ajajan auto.
Nyt puhuin siis ikänestori autoni suulla. Näistä uusista ei ole kokemusta...

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mulle ei vittuilla 8)

Yleensä jos istahdan pöytään jossa on ilmiselvä autokeskustelu meneillään, niin porukka hiljenee ja aloittaa keskustelun säästä :lol:

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

on tainnut alfista väitellä ns alfa-asiantuntijat pöydänalle kun puheenaihe vaihtuu noin helposti.. :lol:

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

MarcusV kirjoitti:nippelit maksaa 740 tuhatta euroa, mutta elämä on!
Niin on, mutta eipähän kukaan pääse toteamaan: "laatuunsa nähden melko kallista" :mrgreen:
156 2.0 TS ['98]

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Niin ja jos joku alkaa aukomaan että alfalla ajaminen olisi kallista niin ei muuta kuin: "köyhästä se voi vaikuttaa siltä" :mrgreen:
Kukas sen jutun nyt kertoikaan...en muista.

Saattaa saada useimmat hiljaiseksi. :)

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Just ni. Tai sitten voi sanoa: "Niin, se voi tuntua kalliilta, jos ei ole tottunut käsittelemään rahaa.." :mrgreen:


Terv. CC
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Alussa tulee poikkeuksetta vittuilua jos ei juttele oikeasti automiehen kanssa. Kun ei ole moksiskaan niin seuraavana päivänä ollaankin vähän jo kehumassa.. "on ihan hienon näköinen..varmaan kulkee hyvin.." :mrgreen:

Kyllä saa aika taliaivo olla jos luulee että joku tietoisesti olisi paskaa ostanut tai ajaisi Alfalla vuosia jos ne on ihan surkeita..

Avatar
Esko
Viestit: 224
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 06:35
Car(s): CR-V
Paikkakunta: Helsinki Torpparinmäki

Re: "Asiattomat kommentit Alfasta"

Viesti Kirjoittaja Esko »

Mit vit? Oikeastiko? Onko teille tullut vastaan? En kyllä tollaista tajua, mitä järkeä on mennä ihmisille kuittailemaan niiden autoista... ainakaan päin naamaa
Juuri tuli töissä kommentti että Alfa oli taas voittanut jonkun testin. Kyse oli kuulema eniten tielle jättäneestä automerkistä :-\

Kyseessä oli kyllä hyväntahoinen naljailu jonka itse aiemmin aloitin hehkuttamalla Puskuri ohjelman Alfa /Audi quattro ratatestiä. Meillä kun töissä nokivasarakuskit intoutuivat kehumaan koneidensa väännöllä.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Re: "Asiattomat kommentit Alfasta"

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Pääasiassa kehuja tulee varsinkin ulkonäöstä. Viime viikolla sattui parin päivän sisällä neljä eri ihmistä ihastelemaan linjoja ja joku kertoi kaveriltaan kuullensa että nuohan kulkee hienosti. Ihan kiva kun yli viis vuotta vanhan auton kuskina saa tuollaista kuulla. Yleensä olen olut samaa mieltä enkä niin kauheesti väitä vastaan. :-D
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Samanlaisia kommentteja minäkin olen kuullut, ja näinhän se on.

Avatar
atti
Viestit: 593
Liittynyt: 05 Huhti 2005, 20:36
Car(s): Brera 2.4 JTD, QP 4.2 Sport GT S, ex-156 1.9 JTD, 03, ex-156 2.5 V6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja atti »

Henkilökohtaisesti on jäänyt mieleen tuttujen ensimmäinen kysymys uuden auton hankinnan jälkeen: "miten päädyt alfaan?". Kyseinen kysymys on ollut ensimmäinen kommentti noin 80%:ssa tutuista. Minkään muun automerkin kohdalla en ole joutunut vastaamaan moiseen kysymykseen.

Toisaalta ilollahan minä moiseen kysymykseen vastaan.. Pääsempähän markkinoimaan positiivista alfa asennetta :wink:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Aika vähissä on kuitit olleet. Pientä piruilua silloin tällöin mutta sehän kuuluu asiaan ja samaa kauraa on kyllä tarjolla muidenkin automerkkien omistajille.

Asia voisi olla eri jos näihin kulkimiin tulisi suhtauduttua haudanvakavasti. Mutta miksi pitäisi?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

MarcusV kirjoitti:naapurissa oli Hiltiäisen Sikulla kanssa alffa vuonna 67 ja jokainen valo vilkku talvella ja ei lähteny käyntiin" tai: "ei mitään alfoja, noi oli ihan paskoja sillon 80 luvullakin kun hiltäisen siku osti sen 164:sen tossa naapurissa, kaikki paikat nitisi ja natisi ja osia ei saa"
Alfaa kun olin ostamassa, isä sitten oli puhunut töissä kavereilleen, että poeka on alfaa ostamassa. Kommentit oli ihan arvattavissa. Pojat sano töissä, että älä mee alfaa ostaan, sillä ei tee yhtään mitään ja ainakaan talvella. Sepollakin oli joskus vuonna kivi ja sota alfa eikä sekään toiminut :lol: Niinpä niin, oma autohan on tietysti aina se paras. Samaa sanottiin myös edeltävästä Meganestani, ettei silläkään mitään tee. Vaan eipä mitään vikaa ollut sinä aikana, kun se mulla oli. :wink: Opinnut tässä, jo ettei kannata kyllä tutuilta/sukulaisilta kysellä, että mikähän mahtaisi olla hyvä auto. Todennäköisesti ooppeli olisi vahvoilla. But how boring car is that ??? :lol:

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Mulla vaihtui ex-TS V6:seen viikko sitten ja naapuri oli heti nohevana, että kun en kerrasta uskonut ym.. Mies hiljeni nopeasti kun muistelin hänellä olleen Audi A6 2.5 V6 TDI:n leikanneen kiinni 10tkm ajettuna...

Ja mun mielestä hyvä asennoituminen on kun suhtautuu Alfaan harrastuksena. Ajelee Alfalla vain pyhäisin (jos ei sada) ja kaikki työmatkat ym. muut pakolliset ajot vaikka 15v. vanhalla golfilla, jota ei tarvi edes pestä, saati vahata.
Abarth 500 Esseesse

Janica
Viestit: 113
Liittynyt: 27 Touko 2005, 12:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Janica »

Hmmh unohdinpa mainita, että kyllä kehujakin on tullut. Muutaman tuttava perheen isät ovat kateellisina ja kiinnostuneina auton ympärillä pyörineet ja päivitelleet et kyl se on komia. Itsekkin kuitenkin omistavat uudet farkkuvolvot :D

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Joo meikä täällä hulluna Britti friikinä taas et kyllä mulle kaikki vidduilee nuista lucas jutuista mut ei ole ongelmaa ollu saariston sähöjen kanssa ollenkaan vain skemanni releiden kanssa ja sakujen abs jarrujen kanssa on ollu riesaa :evil: se siitä!Mut tämähän on harrastusta ollu jo 13 vuotta ainaki mulle?Tuntuis Alfa porukalla olevan samat jutut koskien ulkopuolisten suusta?

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Kerran kun soitin musiikkia aika kovalla niin yks äijä tuli sanomaan, että alfassa pitää olla hyvät soittimet ettei kuule laakereiden valitusta.. "noista alfojen koneista tuntuu laakerit hajoavan" Mikä asiantuntija :D
Autot

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Tuoreena alffistina olen saanut kuulla seuraavanlaisia kommentteja:

"ostaisit vaikka Volvon mieluummin" -Appiukko ennen ostoa..

"miksi Alfa?" -Eipä ole näihin ennen tarvinnut vastailla..

"varmaan mielenkiintoinen ajaa..talvella!(räkänaurua)" -Toimitusjohtaja. Muistaa myös edelleen kysyä: "Onko Alfa toiminut, vaikka sataa vettä?".

"missä Alfa?" -työntekijät, jos olen tullut kilometrin matkan pyörällä töihin.

"joko valot vilkkuu kuin joulukuusessa" jne..

Lisäksi firman ilmoitustaululle on ilmestynyt ns. autohaukku, jossa alfaa verrataan pendoliinoihin ja muihin laatutuotteisiin. Saan myös kuunnella vertailuja mikä muu auto kulkisi paremmin. No, joo, ostin tietoisesti 2.0 litraisen auton sen järkevän kulutuksen vuoksi.. Minkä muun merkin omistajat joutuvat kuuntelemaan samaa?
Pitää yrittää ymmärtää. Onhan se järkytys almeracorollien seassa..
"drive corolla or die, mieluummin die"
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

"Sinäkö se ajat tuolla kauniilla autolla." :-D
VMP

Avatar
Vito
Viestit: 754
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05x2,156 SW 2.0 JTS-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja Vito »

60v työkaveritäti sanoi taannoin aamupalaverissa SW:sta:
"Menkääs nyt äijät kattoo minkänäkönen sen auton pitää olla!" :mrgreen:

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Siinä vaiheessa, kun mainitsin joillekin kavereilleni katselevani Alfaa, löytyi oikeastaan jokaiseselta joku tuttava, jolla on/on ollut Alfa ja niissä vaikka mitä murheita. "Ei ne italialaiset oikein sovi Suomen talveen..." Totesin vaan, että minulla oli melkein kymmenen vuotta Fiat Croma päivittäisessä käytössä, eikä suurempia ongelmia ollut kuskin oven lukituksen lisäksi. BTW - vastaavia ongelmia oli myös muutamien tuttujeni Passateissa.

Nyt kun Alfa on ostettu, ei ihan yhtä suoria kommentteja ole tullut, mutta joillakin pienestä virnistyksestä on aistittavissa päässä pyörivät ajatukset. Pahinta on nyt oikeastaan se, että olen pariin kertaan yllättänyt itseni selittelemästä valintaani jo ennen kuin mitään kommentteja on edes tullut. Nyt olen kyllä päättänyt lopettaa sellaiset ja olla vaan terveesti ylpeä Alfastani.

Yleisin ensikommentti on kyllä ollut (viimeksi eilen) tyyliin "onpas se hyvännäköinen/komea/nätti/kaunis/hieno" ja sitten "taitaa liikahtaakin mukavasti". Rekkaria kommentoidaan myös usein, kun se on yksinumeroinen.

Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

Naapurin mummo talvella, kun kaivoin ex alfaani hangesta: "Ai se on sun, hieno auto!". Kävelin nykyisen Alfani luokse hakemaan lapiota: "Ai sekin on sun, taidat olla oikein PORVARI, kun on oikein kaksi Alfaa".

Naapurin mummo ajelee itse aina kiiltävällä uudella pikkufiiatilla..
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Aika hyvä :-D mummolla on arvot kohillaan :wink:

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Naapurin isännät ovat meillä päin hitaasti lämpenevää sorttia. Meni jokunen kuukausi, kun eräs heistä avasi autokeskustelun. "On se alfa näemmä melkoisen valmis ratautoksi jäykkyytensä puolesta, jos esim golffiin vertaa .., nopeakin..." Tiedä sitten mistä moisen kommentin oli keksinyt, pitääkö edes paikkaansa. Kärttiköhän hän koeajoa ?

Vaimolla menee leasing-auto vaihtoon kahden vuoden päästä. Olen jo pikkuhiljaa hivutellut hänen korteksiin ajatusta leasing-Alfasta. Idea näytti ottavan meinaan yhtä paljon tuulta purjeisiinsa kuin ehdotukseni moottoripyörän, veneen tai ihan minkä tahansa härvelin hankkimisesta. Jyrkkä EI, EI, EI, EI !!!! Missä vika ?

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

JiiPee kirjoitti:On se alfa näemmä melkoisen valmis ratautoksi jäykkyytensä puolesta, jos esim golffiin vertaa .., nopeakin..." Tiedä sitten mistä moisen kommentin oli keksinyt, pitääkö edes paikkaansa. Kärttiköhän hän koeajoa ?
Joskus vuonna kuokka oli vähän selittämistä kun joku faijan työkaveri oli heittänyt:

- "sääkin oon raipe löytänyt korollasta sen keskikahvan, en oo hetkeen niin tyylikästä pitkää liukua nähnyt ärrän risteyksessä"

- "täh, en mä.. mitvit.. poekaaa!"
156 2.0 TS ['98]

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

..no tarviiko sitä sitten aina kysyä kaikkeen mamman lupaa..osta pois vaan, ja katso mitä tapahtuu :mrgreen:

Terv. CC

Edit: niin siis kommentoin tuota JiiPee:n kirjoitusta..
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

hagger16 kirjoitti: "ostaisit vaikka Volvon mieluummin"
Erään foorumilaisen allekirjoitusta lainatakaseni: " Life is too short for boring cars " Pitää Vulvan kohdalla erittäin hyvin paikkansa, on sitten autojen tylsimmästä päästä. Ja niitä näkee sitä paitsi joka mutkassa.

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

No, joo. Seksikkäintä ja repäsevintä mitä opelisti keksii on ostaa volvo..

Appiukkoa pitää aina järkyttää. Eipähän ukkoudu..
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Anthon
Viestit: 538
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Appivanhemmatpa osti Alfan kun meilläkin oli. Ja rahoittivatpa meidän ekan 156:n ostoa vielä...

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Ciancarlo kirjoitti:..no tarviiko sitä sitten aina kysyä kaikkeen mamman lupaa..osta pois vaan, ja katso mitä tapahtuu :mrgreen:
Vuonna 1989 ostin moottoripyörän kyselemättä, ja silloinen mamma lähti 2 viikon kuluttua, liekö tarkoituksenikin ? Nykyisestä "rahoittajastani" haluan pitää kiinni kynsin ja hampain ;-).

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

..noo, siinä tapauksessa kysy vaan ensin! :mrgreen:

Terv. CC
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Vastaa Viestiin