Uutisia Alfa Romeosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Mielenkiintoinen hinnoittelu jälleen kerran Breran kohdalla (hinnat maahantuojien nettisivuilta 24.8.2006 tilanteessa):

159 2.2 JTS hinta suomessa 35% kalliimpi kuin saksassa (saksan hinta Progression-varustelulla)
159 3.2 Q4 hinta suomessa 43% kalliimpi kuin saksassa (vs. Progression)
Brera 2.2 JTS hinta suomessa 62% kalliimpi
Brera 3.2 Q4 hinta suomessa 63% kalliimpi

Hieman taas erikoismalleilla rahastetaan. Tosin tuohon Boxsteriin verrattuna hintasuhde Saksan ja Suomen välillä samaa luokkaa kuin Breralla.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Kyllä HAVE asia ymmärtää. GT:lla on aikamoinen kone alkuperäinen Alfa 6 pyttynen voimanlähde, kun taas Breralla on saatanan Ooppelin Saabiin ja Holdeniin perustuva kone ja vielä se Sumo paino... Mä olisin ostanut 166 3.2 manuaalia, mutta kun se on poistunut myynti listalta, niin nimenomaan GT 3.2, ja Breralla voi ajella sitten kaunis Viivi...ei aito Alfisti
Nothing beats cubic inch

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Nii Portti on aivan oikeassa! Ne, jotka haluavat ruokitaa Deltaa voivat tehdä näin, mä mielummin jatkaan matkani mun uutta vastaavalla ja aidolla 33:lla
Nothing beats cubic inch

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

No haloo.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Vituikshan se meni taas :roll:
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Officer Cartman
Viestit: 139
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Officer Cartman »

Portti kirjoitti:Mielenkiintoinen hinnoittelu jälleen kerran Breran kohdalla (hinnat maahantuojien nettisivuilta 24.8.2006 tilanteessa):

159 2.2 JTS hinta suomessa 35% kalliimpi kuin saksassa (saksan hinta Progression-varustelulla)
159 3.2 Q4 hinta suomessa 43% kalliimpi kuin saksassa (vs. Progression)
Brera 2.2 JTS hinta suomessa 62% kalliimpi
Brera 3.2 Q4 hinta suomessa 63% kalliimpi

Hieman taas erikoismalleilla rahastetaan. Tosin tuohon Boxsteriin verrattuna hintasuhde Saksan ja Suomen välillä samaa luokkaa kuin Breralla.
Menee hiusten halkomiseksi, mutta Suomen hinnat ovat SkyView-panoraamakatollisille autoille (vakiovarusteena täällä kummallakin moottorivaihtoehdolla). Hintaerot ovat vastaaviin Saksan hintoihin verrattuna seuraavat:

2.2 JTS Suomessa 54% kalliimpi
3.2 Q4 Suomessa 58% kalliimpi

Ei sillä, että tällä olisi juurikaan merkitystä itse asian kannalta...

EDIT: Tosin 3.2-litraisessa näyttäisi olevan Suomessa parempi vakiovarustelu (mm. nahkasisustus ja 18-tuumaiset vanteet) kuin Saksassa, joten hinnanero on todellisuudessa (olennaisestikin?) ylle laskettua pienempi.

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Elämä on? Hmm, tai ehkäpä Suomi on.. :roll:

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

No joo, minä en tosiaankaan ottanut omissa laskelmissani varuste-eroja huomioon. Onkohan 159:ssäkin sama asia, että Saksan Progression on köyhempi kuin Suomen varustelu? Mikäli näin on, niin se puolestaan pienentäisi 159-hintaeroa eli Brera-159-akselilla Suomen Brera-hinta olisi kuitenkin suhteessa selvästi kovempi kuin 159:llä. Asian voisi tutkailla tarkemmin jos aikaa ja kiinnostusta olisi.

Olisin siis edelleenkin sitä mieltä, että Brera on suhteessa kallis Suomessa. Mikäli itse olisin Breran ostoa miettimässä, niin taitaisin hommata sellaisen Saksasta. Vaihtoehtona olisi käytetty, joita siellä on jo tarjolla ja hinta hiukan jo pudonnut, tai uusi, jonka kohdalla hintaero Suomesta hankittuun jäisi verojenkin jälkeen kohtuulliseksi.

Tuo varuste-erojuttukin on ihan mielenkiintoinen asia, mutta se lienee ihan oma keskustelunsa. GT:n varustelutasoja kun vertaili Saksan ja Suomen välillä, niin eroja ei paljon ollut. Suomen GT:n varustelu (2.0 JTS-mallissa) oli suurinpiirtein Saksan Progression-varustelu + talvipaketti (=lämmitettävät istuimet + muuta pientä). Onko nyt tilanne muuttunut niin, että Suomeen tulevat autot onkin paremmin varusteltuja kuin aiemmin?
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

TestarosaFinland kirjoitti:PASKA HOMMA! Hyvin kallis toi Brera on, kun otetaan huomioon, että se on rakenettu Oopelin pohjalle, kuka ostais se perkele, kun voi osta uus Porsche Boxteri? Voi jumalauta mitkä hinnat! :evil:
Tää hemmo joko vedättää meitä väittelyyn, tai on täysi idiootti..
Veikkaan molempia :roll:
- Alfaholic -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Harmi ettei kellään ollut munaa tuoda Breraa Saksasta ennenkuin se hinnoiteltiin Suomeen, olisi voinut tulla aika asialliset verot..

Ja TestarosaFinland voi mennä lääkärille jos on tuollaisia traumoja, tai sitten vain ostaa se GT ja ajella sillä tyytyväisenä. Ei tässä tarvitse joka ketjussa samasta aiheesta vinkua.

Avatar
juhala
Viestit: 688
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

--------------------------------------------------------------------------------
PASKA HOMMA! Hyvin kallis toi Brera on, kun otetaan huomioon, että se on rakenettu Oopelin pohjalle, kuka ostais se perkele, kun voi osta uus Porsche Boxteri? Voi jumalauta mitkä hinnat!
se on kallis vaan niille jotka ei ole tottuneet käyttämään rahaa. :P

oikeesti elämässä ei juuri ole turhempaa puuhaa kun asioiden hinnoista valittaminen. Joko niihin on varaa (tai tarpeeksi halua) tai ei ole.

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Nimenomaan.
- Alfaholic -

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Joo.. kyl muakin vituttas jos joutus 159.llä, tai Breralla ajaa.. ooppeleita ku ovat :lol:

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Rolle kirjoitti:Harmi ettei kellään ollut munaa tuoda Breraa Saksasta ennenkuin se hinnoiteltiin Suomeen, olisi voinut tulla aika asialliset verot..

Ja TestarosaFinland voi mennä lääkärille jos on tuollaisia traumoja, tai sitten vain ostaa se GT ja ajella sillä tyytyväisenä. Ei tässä tarvitse joka ketjussa samasta aiheesta vinkua.
Jep,

eiköhän tämä kuulu maahantuojien strategiaan. Myyntimallien lisäksi tuodut marginaalimallit hinnoitellaan ylös estämään yksityinen maahantuonti ennen kun euroopasta alkaa saamaan käytettyjä kohtuullisesti. Ei muutu tämä skeida ennen kun verotus muuttuu.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Tämä ei kai ole ooppeli?

Niin, ja tällaisella liitelemme sitten vuonna 2000! Vai joko se meni?

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Vittorio Jano kirjoitti:Tämä ei kai ole ooppeli?
Tänään oli tuolla kylänraitilla parkissa vanha Opel GT, Kieltämättä muistutti hieman tuota 8C:tä, joten ilmiselvä ooppelin kopio :wink:
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Silmaauki
Viestit: 13
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 16:10

Viesti Kirjoittaja Silmaauki »

Milloin nuo 159 dieselien hinnat nousi? Nehän oli pari tonnia halvempia aluksi. :( Hinnankorotus vain noin 5%. Pirskatti, täytynee kohta tyytyä Skodaan.

Entä mikä tuo Qtronic on?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Silmaauki kirjoitti:Milloin nuo 159 dieselien hinnat nousi?
Huomasin saman edellisessä TM:ssä, siinä mun mielestä puhuttiin tonnin korotuksesta. Myynee liian hyvin :-D

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Silmaauki kirjoitti:
Entä mikä tuo Qtronic on?
automaatti
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alfalla kehitetty Torsen lukko etuvetoisiin. Tuotenimi Q2.

http://www.italiaspeed.com/2006/motor_s ... /1209.html

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

8C tuulilasi http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=132649

Fiat Presssistä ensimmäinen virallinen ilmoitus? että se oikeasti tulee tuotantoon:

The absolute star of the stand is the Alfa 8C Competizione, an exclusive Gran Turismo model that will be produced in limited numbers.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tuulilasin mukaan hinta olisi 100 000€, jos tuo pitää paikkaansa niin saattaa nuo 500kappaletta mennä aikas vauhdilla. Mielestäni ei paha hinta (paitsi jos tuo suomeen).

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Epezi kirjoitti:ei paha hinta (paitsi jos tuo suomeen).


Ja paitsi jos joutuu itse ostamaan.

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Autodeltan kompressori-Brera. Taitaa tehdä GTA:sta turhan jo ennen markkinoille tuloaan...

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kaalipata kirjoitti:Autodeltan kompressori-Brera. Taitaa tehdä GTA:sta turhan jo ennen markkinoille tuloaan...
Kuinkahan nuo rekisteröityy suomeen... jos vaikka kävisi siellä ensi kesänä Superin kanssa.

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

alfista kirjoitti: Kuinkahan nuo rekisteröityy suomeen...
Samaa olen itsekin miettinyt.

Autodeltan autot ovat varmaan britanniassa ihan laillisia ja katsastuskelpoisia. Luulisi niiden papereiden käyvän täälläkin.

Ja kumpi olisi järkevämpää, viedä Autodeltalle täältä alfa muunneltavaksi deltalle vai ostaa sieltä valmis. Toisessa tapauksessa vittuilis katsastusetä ja toisessa verottaja, mutta kumpi enemmän?

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Lisää AR 147 spekulaatioita

http://www.infomotori.com/a_4_IT_17436_1.html

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Saamari on kyllä hieno, varsinkin ohjaamolle monta peukkua! Kasvaisikohan tuo 156SW-kokoluokkaan...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Edelleen jäätävät etuvalot.

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

tämä uusi

Viesti Kirjoittaja virtti »

alfista kirjoitti:Lisää AR 147 spekulaatioita

http://www.infomotori.com/a_4_IT_17436_1.html
micralta näyttää

takapuoli vanhalta golffilta, ei hyvä
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja virtti »

Kaalipata kirjoitti:Autodeltan kompressori-Brera. Taitaa tehdä GTA:sta turhan jo ennen markkinoille tuloaan...
tosiaan tuo kompura olis ihan "brillante" mutta breraa kun en ole ajanut niin.... GTA 156 paras apparecchio
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Officer Cartman
Viestit: 139
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Officer Cartman »

Kalbfell poistui konsernin palveluksesta.

Avatar
Tazio
Viestit: 3393
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Buon di,

Hmm, taisin jossain jo aiemmin ennustaa,
että iso K on ulkona kun konsernin johtopaikkoja
ryhdyttään seuraavan kerran jakamaan.

Ikävää sinänsä, olen edelleen sitä mieltä,
että miehen osaamisella olisi ollut käyttöä

-Tazio

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

niimpä. mutta eri linjoilla marchionnen kanssa. ja siitä ei ole epäilystäkään että kummalla oli paremmat näytöt viimeaikaisista töistä...

Avatar
Tazio
Viestit: 3393
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Mirafiori kirjoitti:niimpä. mutta eri linjoilla marchionnen kanssa. ja siitä ei ole epäilystäkään että kummalla oli paremmat näytöt viimeaikaisista töistä...
Buon di,

Tiedätkö/onko sinulla aavistusta siitä missä nuo linjaerimielisyydet
tai näkemyserot ilmenevät? Lehdistön kautta seurattuna kun tuo linja oli aika nätisti Grande M:n strategian mukaista. Ainut mieleentuleva poikkeus on tuo 159:n laatuun puuttuminen joka muistaakseni siirsi tuotannon aloittamista jonkin aikaa.

-Tazio

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alfa 8C tuotantoversio esitellään tänään Pariisissa. Poimintoja ennakkotiedoista 450hv, 470Nm. Hiilikuituja koripaneleissa ulkona ja sisällä. Maserati GT paino on 1670kg, josta pitäisi tippua hiilikuiduilla jotain, eli lopputulos pitäisi olla Breraa (1630kg) kevyempi.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Tazio kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti:niimpä. mutta eri linjoilla marchionnen kanssa. ja siitä ei ole epäilystäkään että kummalla oli paremmat näytöt viimeaikaisista töistä...
Buon di,

Tiedätkö/onko sinulla aavistusta siitä missä nuo linjaerimielisyydet
tai näkemyserot ilmenevät? Lehdistön kautta seurattuna kun tuo linja oli aika nätisti Grande M:n strategian mukaista. Ainut mieleentuleva poikkeus on tuo 159:n laatuun puuttuminen joka muistaakseni siirsi tuotannon aloittamista jonkin aikaa.

-Tazio
Buon di :-D

en tiedä sen tarkemmin kuin että marchionne ei ollut tyytyväinen siihen miten 159 lanseerattiin ja välittömiin myynti/tilauslukuihin

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

8C suoraan pariisin autonäyttelystä, en löytänyt sopivampaakaan topikkia
Kuva
Kuva
Kuva

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

On meinaan helkkarin hienot nettisivut, ja toi video 8)

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Jaaha, eipä tarvitsisi paljoa miettiä mitä tekisi lottovoitolla...

edit:
Jumaliste siinähän on transaxlet ja kaikki niinkuin muissakin "kunnon" Alfoissa :wink: .
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

God damn tuota videota!!! :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

Aivan törkeän hieno auto ja video :)

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

jeb! :shock:

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Voi jumalauta, mikä MIMMI! :lol: :crazyeyes:
Nothing beats cubic inch

Avatar
Janne
Viestit: 2119
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Eisssaaatana mikä pirssi. Komia peli!

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Lisää 8C videoita:

http://www.youtube.com/watch?v=BDO4GECA00I

Pistän tämän saman myös tuonne videoclippi-threadiin.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

:crazyeyes: Tulis nyt edes yksi suomeen niin pääsis ehkä kokeileen......-kuolaa- :crazyeyes: :crazyeyes:

PSS
Viestit: 426
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Mä ajattelin tilata semmoisen mutta sitten tajusin että se ei varmaan pääse meidän hidastekorotteista läpi ja saakeli kuluttaakin liikaa.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

PSS kirjoitti:Mä ajattelin tilata semmoisen mutta sitten tajusin että se ei varmaan pääse meidän hidastekorotteista läpi ja saakeli kuluttaakin liikaa.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Näitä asioita ei siis missään nimessä saa ajatella kun autoo on ostamas.

Vastaa Viestiin