Uutisia Alfa Romeosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

syön sanani, noi talavalot ja muutenkin perän muotoilu tossa kuva kulmassa vaikuttaa vähän... epäonnistuneelta :shock:
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
juhala
Viestit: 688
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

DaViega kirjoitti:syön sanani, noi talavalot ja muutenkin perän muotoilu tossa kuva kulmassa vaikuttaa vähän... epäonnistuneelta :shock:
samaa mieltä. Jotenkin sellainen raatipäätöksellä tehdyn oloinen. Vähän vanhaa "viirumallia" (159) ja uutta pyöreää (MiTo) yhdistetty samaan takavaloon. Näyttää ihan Audilta.
Mutta tuo poislukien ihan maukkaan oloinen.
Automuotoilijoilla on aika haastavaa nykyään, kun ihan perusjapsitkin on aika linjakkaita, esmex joku Mazda 6.

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »


Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

kannataako sitä enään maskeerata? :-D

Hyvä että ledit tekee tuloaan
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
155156
Viestit: 2086
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Vähän viimeistelemättömän näköinen..

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

hmm 2.0 perus 170hv mjet diesel
ja ja .. mihinkähän hintaan jäisi 210-220hv tuplaturbo versio 8)
tai tuskin tuovat sitä edes suomeen..

ilmeisesti toi on suoraan jatkojalostettu 1mm pidemmällä iskulla 1.9 versiosta - ja suuremmilla ahtimilla - tai sitten vaan isompaa hiukan modattu.

jos edes tulee tuotantoon, mutta kovasti tota "infoa" tommosesta levitetään.
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

niin noihan on ilmeisesti noita uuden sukupolven Multijet 2 dieseleitä


"Multijet 2 now represents the next leap forward in refinement of the fuel delivery process. It consists of a brand-new system of injection pump and solenoid injectors, which will be supplemented in time with a further twin-piston pump development. The main improvement over existing Multijet injectors is in the system’s further improvement in the ability to finely control the fuel flow, to the notable benefit of emissions and low-mid-range torque."
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Kuva

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

lisää, taitaa olla vielä jonkinlaisia photoshoppeja...

Kuva
Kuva
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
hjpp
Viestit: 1926
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hjpp »

No voi ny farkkuaudi...

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Yhdennäköisyys Audin tai muiden wag vehkeiden kanssa on kasvanut sen jälkeen kun Walter de Silva siirtyi Alfan muotoiluosastolta kilpailijan leiriin. Walter vain käyttää samoja muotoiluideoita kuin aiemmassakin työpaikassa.

Alfan pitäisi vain olla nopeampi malliuudistuksissaan! Nyt mennään niin hissuksiin, ettei meinaa tulla mistään mitään.

Minusta tuo peräkuva on paras, jonka olen 149:stä nähnyt.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

toi perä on tosi hankala! se pitää nähdä luonossa, nyt se taas näyttää ihan kohtuulliselta... Hienot vanteet joka tapauksessa!
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

jarppa
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Syys 2006, 20:50
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja jarppa »

UUSI ALFA 159 ONKIN GIULIA
Oheisesta linkistä uutta tietoa,mutta niukasti 159 korvaajasta vai olisko kuitenkin kysymys faceliftistä??? Tulee annettujen tietojen mukaan myyntiin 2011 ja on suunnattu erikoisesti Pohjois-Amerikan markkinoille.Erityisesti kiinnostaisi uuden mallin tekniikka.Jos joku saa kaivettua jostain vaikka ihan perusmittoja pituus-leveys-paino ,muista puhumattakaan ,eikun tänne foorumille.Niin ja uudet kuvatkin kelpaa tottakai.

http://carscoop.blogspot.com/2008/08/20 ... e-and.html
Jarppa ja ALFA

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

No tuossa linkissä oleva kuva on ainakin järkyttävän ruma.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Eipä tuohon melkein vuoden vanhaan artikkeliin ole juurikaan lisättävää. Eli Giulia tulee rakentumaan samalle pohjalevylle (C-Evo) kuin Milano, mikä tarkoittanee etuvetoa mahdollisella Q4-optiolla. Moottorit lienevät uutta 1.8 turbobenzina-sarjaa ja uudistettuja dieseleitä. Uusista V6-koneista (diesel ja bensa) on liikkunut huhuja jo pitkään. Aika näyttänee, miten Chryslerin mukaantulo vaikuttaa. Jos vaikuttaa.

Missään tapauksessa kyseessä ei ole 159:n facelift, sillä premium-pohjalevy kuopataan 159:n mukana raskautensa takia.

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Kun pelkkä teho ei riitä!


Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »


Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Voisi kai tuota synttärijuhlaa huomioida myös tuomalla uusia malleja meille tavallisillekin auton ostajille?

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Lisää kuvia
Liitteet
alfa-romeo-149-1.jpg
alfa-romeo-149-1.jpg (23.69 KiB) Katsottu 10365 kertaa

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Mistä kyseinen kuva löytyi? Koitin googletella mutta en löytänyt kuin ne samat vanhat kuvat tuotantolinjalta.

Ihan komea!

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »


Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

Alfa 169:stä taas jotain arveluja heitetty nettiin:

http://www.eurocarblog.com/post/2391/alfa-169-render

Takavetoa huhuillaan takaisin, mikä on tietysti odotettu asia. Rakenne vaan olisi sama kuin tulevassa Chrysler 300C-mallissa. No, kai alustaratkaisut voidaan virittää Alfisteille sopiviksi.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Voihan jaguar...

TM;n jutun perusteella vielä ei ole tulossa dodge-alfa roomeoita...

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/chry ... -uudelleen
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Farina kirjoitti:Alfa 169:stä taas jotain arveluja heitetty nettiin:

http://www.eurocarblog.com/post/2391/alfa-169-render

Takavetoa huhuillaan takaisin, mikä on tietysti odotettu asia. Rakenne vaan olisi sama kuin tulevassa Chrysler 300C-mallissa. No, kai alustaratkaisut voidaan virittää Alfisteille sopiviksi.
Toivottavasti päätyy tuotantolinjalle. On se sen verran makeen näköinen.
Voisin harkita.

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Farina kirjoitti:Alfa 169:stä taas jotain arveluja heitetty nettiin:

http://www.eurocarblog.com/post/2391/alfa-169-render

Takavetoa huhuillaan takaisin, mikä on tietysti odotettu asia. Rakenne vaan olisi sama kuin tulevassa Chrysler 300C-mallissa. No, kai alustaratkaisut voidaan virittää Alfisteille sopiviksi.
yleensähän käytetään vain valmista pohjalevyä tuotannollisista ja kustannussyistä ja ehkä joitain alustan peruskomponentteja kuten esim tukivarsia..
alustan voi sitten jokainen automerkki viritellä oman tarpeen mukaan..

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Multiairista lisää tietoa:

"The 1.4-litre (1368 cc) naturally aspirated engine gets a power boost to 105 bhp (77 kW) at 6,500 rpm at 130 Mn (13.2 kgm) at 4,000 rpm. The 1.4 turbo version will have 135 bhp (99 kW) at 5,000 rpm in "Normal" mode or have its maximum power delivered 250 rpm higher at 5,250 rpm when the "Sport" button is activated while it will offer torque of 180 Nm (18.3 kgm) at 1,750 rpm in "Normal" mode or boosted to 206 Nm (21 kgm) at 1,750 rpm when running in "Sport" mode. The second, and top specification, version of the turbo engine boasts 170 bhp (125 kW) at 5,500 rpm in both models and peak torque of 230 Nm (23.4 kgm) at 2,500 rpm running in "Normal" model or 250 bhp (25.5 kgm) at 2,500 rpm when the "Sport" button is pressed."

Lähde: www.italiaspeed.com

Mielenkiintoinen osa tuossa lopussa. 170heppaa 2500rpm ja 250heppaa! kun Sport nappi on pohjassa ;)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^U wish.. :)

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

170 bhp (125 kW) - ymmärrän.

250 bhp (25.5 kgm) - kirjoitusvirhe? 250 Nm

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Kyllähän toi on selkeä kirjotusvirhe. 25,5kgm = 250Nm.
-Matti-

Avatar
Alfieri
Viestit: 638
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

Farina kirjoitti:Alfa 169:stä taas jotain arveluja heitetty nettiin:

http://www.eurocarblog.com/post/2391/alfa-169-render
.
Minultahan ei kukaan kysy, mutta jos kysyisi, niin etuviistosta lupaava, mutta perä on ihan perseestä. Tuosta aihiosta saisi todella tyylikkään 2-ovisen coupén...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Alfieri kirjoitti: perä on ihan perseestä
Eikös näillä joku yhteys ole?

Itse pidän tästäkin perästä. Takapyörän päällä kulkeva linja tuo Quattroporten mieleen.

Avatar
Alfieri
Viestit: 638
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

No tarkennetaan nyt muodon vuoksi, kun kerrankin päästään puhumaan suurista linjoista.

Sivuprofiilikin siis vielä menettelee ja pullistumat takana on ihan missiluokkaa. Quattroporten klassikkokaunotartaso jää savuttamatto jo noiden yliterävien helmapokkausten takia. Ongelmallisinta minun silmiini on kuitenkin "sportback" tai "combicoupe" -linja takalasista taaksepäin - normaali takaluukku ilman ilmeisestikin mukana aukeavaa takalasia olisi parempi lähtökohta - kun tämä nyt ei kuitenkaan ole varsinaisesti urheiluauto. Kun yritetään yhdistää reilut takatilat ja suuri tavarankuljetuskapasiteetti spoilermuotoiltuun takaluukkuun, niin tulos on tällainen, mitä kutsuisin Aku Ankan nokaksi.

Yleisemminkin: kilpailu takakontin suuruudesta on ymmärrettävä, sillä voidaan voittaa muutamia potentiaalisia ostajia, mutta monen monta autoa näyttäisi niin paljon linjakkaammalta, jos niihin olisi uskallettu muotoilla vähänkin matalampi peräpeili!

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Ihan menevän näköinen, jyystää vaan vähä tuo hirveä nenäupotus. Siis keulamerkille pitänyt tehdä noin syvä upotus, ja muutenkin kromikarmiton nenukkeli ei oikein iske.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Milano (149)

Bensa
120bhp 1.4 Turbo manual
170bhp 1.4 MultiAir Turbo manual/DDCT
235bhp 1,75 Tbi manual

Diesel
105bhp 1.6-litre MultiJet manual
140bhp 2.0 MultiJet, manual
170bhp 2.0 MultiJet, manual/DDCT


http://www.italiaspeed.com/2009/cars/al ... /3010.html
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

^Saisivat pikkuhiljaa julkaista tän Milanon, kun alkaa noita "kuumeen" oireita tuntumaan. Tuo 1750TBi-kone yhdistettynä kohtuullisen kokoiseen koriin :twisted: Vaikka ei toi 170-heppainen diisselikään kaksoiskytkentävaihteistolla kuulosta pahalta. Bensaturbo ehkä kuitenkin... Ulkomuotokin näyttää kokoajan paremmalta ja paremmalta, varsinkin toi sileä kojelauta..

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

outoa jos laittavat 1.6 dieselin tehoksi pienemmän, kuin mitä mitossa ..

120hv --> 160hv ohjelmalla 8)

pettynyt olen myös jos kauan jo puhuttu 2.0 versio 1.9tt koneesta ei tulekkaan..

170hv gtb1549v ahdin versio ainoastaan... plääh :x

210-220hv on kauan jo hehkutettu, siihen start&stop yms säästökeinot..

tosin taitaa liikkua ihan ripsakkaa kyllä 170hv:kin, kun bravossa vastaavalla
koneella on mitattu 0-100 8,0sec
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

170hv automaatti diesel kyllä kuulostaa ihan hyvältä..

myöhemmin tuleva 140hv versio varmasti vaan ohjelmassa eroa, joten
siinä saisi halvemmalla saman auton.. hmm :roll:

mitä veikkaatte alkaen hinnoiksi suomessa ?

1.4 tjet 120 / 1.6 diesel ?

omat villit veikkaukset : 1.4 tjet = 25590e ja 1.6d = 25990e
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »


Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

169 rakennetaan 300c:n pohjalle ja tulee näin ollen olemaan taka/nelivetoinen. Myös Lancia Thesiksen seuraaja kokee saman kohtalon. Lancia tullaan valmistamaan fiatin juuri ostamassa vanhassa bertonen tehtaassa, kun taas näillä näkymin 169 tullaan valmistamaan usassa. (bertonen väki on lomautettu reiluksi kahdeksi vuodeksi, eli 2011-2012 alkaa thesiksen ja 169 valmistus)

149:n kuvat julkistetaan kuukauden sisään ja italian hinnastot tulevat joulukuussa.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

gfj-365 kirjoitti:outoa jos laittavat 1.6 dieselin tehoksi pienemmän, kuin
toi taitaa olla vain alhaisia co2 päästöjä varten tehty eco versio
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Lisää vakoilukuvia Milanosta.

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Mirafiori kirjoitti:169 rakennetaan 300c:n pohjalle ja tulee näin ollen olemaan taka/nelivetoinen. Myös Lancia Thesiksen seuraaja kokee saman kohtalon. Lancia tullaan valmistamaan fiatin juuri ostamassa vanhassa bertonen tehtaassa, kun taas näillä näkymin 169 tullaan valmistamaan usassa. (bertonen väki on lomautettu reiluksi kahdeksi vuodeksi, eli 2011-2012 alkaa thesiksen ja 169 valmistus)

149:n kuvat julkistetaan kuukauden sisään ja italian hinnastot tulevat joulukuussa.
Onhan toi nyt vaan niin veemäisen hieno. Taidanpa ottaa "asuntolainaa".
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

>>Kaitsu kirjoitti:Lisää vakoilukuvia Milanosta.
Italiaspeedin mukaan ensi viikolla on jo luvassa virallisiakin kuvia:
Italiaspeed.com kirjoitti:Of course, though, the really big news for Alfa Romeo in South Africa during 2010 will be the arrival of the much-anticipated Milano. On 4th December the first official pictures of the Milano will be unveiled. This Golf-sized, five-door will set the proverbial cat amongst the hatchback pigeons thanks to its exquisite architecture and Multiair-based engine line-up. The SA line-up is not yet finalised but will most likely include two models at launch - the 127 kW 1.4 Turbo version and a range-topping 170 kW 1.8 Turbo Multiair (likely to be badged Quadrifoglio Verde). Arrival in South Africa is expected between the third and fourth quarter, around October.
Linkki

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Sommitelmia Alfa Romeo Giuliasta, eli 159 faceliftistä. Epäilevät, että aloittaa USA:n markkinoilta.

http://www.allaguida.it/foto/nuova-alfa-romeo-giulia/

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »


Avatar
155156
Viestit: 2086
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

^ 3-sarjan Bemarin lamput 159:n keulaan. No thanks.

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

"159 fl" on kyllä aivan kuin 3-sarja pnv. Hirveetä. Ei tollasta. :crazyeyes:
UliUli

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Huonompaan suuntaan menee jos tuommonen facelift tulee. Allekirjoitan bemarikommentin täysin. Toi mito on puolestaan aika hauskan näkönen :)

Avatar
HopeinenQ
Viestit: 439
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta

Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »

Parhaimman näkönen tuo uusi mahdollinen Giulia oli kuvassa 2/6.. :lol:

Vastaa Viestiin