nykii , pätkii ja muuta mukavaa...

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
niko76
Viestit: 92
Liittynyt: 29 Marras 2004, 09:09
Paikkakunta: kaarina

nykii , pätkii ja muuta mukavaa...

Viesti Kirjoittaja niko76 »

Nyt olis apu tarpeen. Kun pakkanen loppui ja tuli kosteus alkoi pätkiminen . Ikäänkuin "tukehtuu" kun matalilla kierroksilla painaa kaasun pohjaan :oops: . Värisee ja nykii. Olisiko kosteus??
156 Super 1.8 vm.2000
Kona 2005

Black Label
Viestit: 75
Liittynyt: 28 Huhti 2005, 21:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Black Label »

ILMI

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Jaa'a, en tiedä miten ILMI oireilee 1,8:ssa, mutta ei ainakaan kuutosessa tolla tavalla vittuillut. :roll:

niko76
Viestit: 92
Liittynyt: 29 Marras 2004, 09:09
Paikkakunta: kaarina

Viesti Kirjoittaja niko76 »

Jakohihna ok... kerrokset antaa nostaa rajoittimeen asti. Tehot tallella . Ja pakkasella ei nyi... :? tasa kaasulla ei nyi.... mitäs vielä ???
156 Super 1.8 vm.2000
Kona 2005

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Paha kyllä sanoa. :shock: Varmasti joku viisas osaa kertoa, mutta ILMI:n voi kyllä melkein rajata pois vaihtoehdoista.

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Mulla käyttäytyi 164 TS noin, kun moottoripesun yhteydessä meni vettä ILMIn sähköliittimeen. Liittimen avauksen yhteydessä tuli sieltä "teelusikallinen" vettä. Kuivauksen jälkeen pelas taas hienosti. Tehoja ei kuitenkaan ollut juuri tallella ongelman aikana, mutta olipa piuhat moisen vesimäärän takia ihan oikosessakin.

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Tarjotaan vielä vettä tulpankolo(i)ssa.
VMP

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Laita nyt ainakin kontakti spraytä kaikkiin konehuoneen liittimiin. Ei ainakaan haittaa. Ja jos vielä avaat, suihkutat, suljet-avaat-suljet. On ainakin suljettu pois se vaihtoehto. Samalla huomaat jos jostain liitimestä on piuha löystynyt. Kuulostaa kovasti kosteudelta kuten itsekin sanoit. ILMIä ei ehkä täysin voi pois sulkea, mut olis kyllä sitten hajonnut aika kummallisella tavalla. Missäs ne aivot sijaitsee 1.8? Konehuoneessa vai sisällä?
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
mchammeri
Viestit: 126
Liittynyt: 16 Kesä 2005, 12:18
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja mchammeri »

Voisko olla kondensoitunut vettä bensatankkiin..?

Tuon pitäisi kyllä kai korjaantua itsestään... (jos siis on tuosta kyse)

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

mattijus kirjoitti:Tarjotaan vielä vettä tulpankolo(i)ssa.
Samaa mieltä!

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Olli79 kirjoitti:
mattijus kirjoitti:Tarjotaan vielä vettä tulpankolo(i)ssa.
Samaa mieltä!
Ääni tälle myös. Samat oireet oli aikanaan mulla.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Tai vielä parempaa, öljyä tulpankoloissa.
Mulla oli 156 ykköspytyn molemmat kolot täynnä öljyä.
Ja nykyisessä 147 oli 1- ja 2-pytyn kolot (4kpl) täynnä öljyä. Syynä venakopan tiiviste.

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

puuha kirjoitti:Tai vielä parempaa, öljyä tulpankoloissa.
Mulla oli 156 ykköspytyn molemmat kolot täynnä öljyä.
Syynä venakopan tiiviste.
Kuten myös!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11233
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sytkämurheilta se minustakin kuulostaa. Tutki ne ehdotetut tulpankolot ja lisäksi tulpanhattujen eristeet.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin