Takaisin Alfakantaan

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Takaisin Alfakantaan

Viesti Kirjoittaja niki »

Jaahas. Armeijat on käyty ja Nokiakin meni meikäläisen vakinaistamaan joten paluumatka Oikean Auton rattiin on käynnistynyt. Nälkähän kasvaa syödessä ja edellisen 2.0 litraisen 156:n tilalle olen nyt katsellut 2.5 V6:a. VV-autostahan sitten tarttui viikonlopuksi käyttöön juuri tällainen, 107000 ajettu 98 mallinen yksilö, THE-1. Turkulaiset varmaan auton rekkarin perusteella tunnistanevatkin. Varusteina on suurinpiirtein kaikki tarpeellinen ja varsin paljon muutakin. Jälkikäteen on laitettu mm. äänentoisto uusiksi, lastu, alustasarja, helmat, matala spoileri, hälytin sekä kaukokäyttöinen webasto. Huollot ovat suurimmaksi osaksi Deltan käsialaa, kytkinkin on vaihdettu 100tkm:ssä. Liike lupasi vaihdattaa jakopään hihnan ja syylärin (kuulemma vuoto), sekä kaikki mahdolliset viat mitä koeajojen perusteella autosta löydän. Välirahaksi taikoivat 9000 euroa kun annan Fiat Mareani vaihdossa (1.8 ELX sedan, vm. 98, ajettu 155000). Tänä aamuna ruiskun merkkivalo paloi hetken, samoin airbagin, mutta kun hetken ajelin, molemmat sammuivat. Lämmöt eivät juuri moottoritieajossa nousseet vajaan 10 asteen pakkasella, joten edessä on varmaankin termarin vaihto?

Nyt siis 2.5V6 omistajien (ja miksei muidenkin) tuntoja tiedustelen, että kannattaako ostaa, kuinka "hyvään" kulutukseen on tyytyminen ja kuinka paljon muutenkin ko. auton ylläpito kustantaa (vakuutukset yms?) Eli käytännössä mikä 2.5 V6:n kanssa on kalliimpaa / voisi mennä enemmän vikaan kuin pienempimoottoristen Twin Sparkien kanssa...

Kiitoksia kaikille jo etukäteen! :)
Ammattina autokauppa

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5375
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

kovalta tuntuu väliraha kun noita alkaa saada tuon ikäisenä tolla 9000€:lla ilman vaihtoautoakin.... tosin onhan tuota varusteltu aika hyvin..

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

joo aika kova väliraha, deltassa näytti olevan tollasella marealla. n 7te pyyntiä. 98sin V6sen pyynnit on noin 13te Dassa. Mutta mikäs siinä jos se on täysin ehjä ja laittavat kaikki asiat kuntoon. Termari on varmaan vaihtokunnossa jos ei lämmöt nouse
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Toi THE-1 on sitten Turun kovin 2.5 V6 ! Sitä on viritelty jonniin verran...

Niki on hyvä ja kysäsee Kososelta.

Avatar
155156
Viestit: 2099
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Kolmas Alfa Romeoni on 156 V6 2.5 ja se on ollut ehdottomasti paras. Ainoat huonot puolet ovat runsaahko kulutus* ja vakuutuksen hinta myös pompsahtaa verrattuna 2-litraiseen.

Omalla kinnerillä ajettu nyt 78 tkm ja ainoat osat mitä on vaihdettu on yksi ylempi tukivarsi eteen ja ILMI. Tykkään autosta kuin hullu puurosta ja V6:n kanssa on Alfa-omistaminen ollut halpaa edelliseen Roomeoon verrattuna (155 2.0 TS 16V), koska ei ole tarvinnut korjailla. Alfan V6:sta on reilun 20 vuoden aikana lastentaudit onnistuneesti korjattu.

Nyt pitää tietenkin koputtaa puuta, kun menin taas noin kehumaan...


*viimeisimmän tankkauksen jälkeen keskikulutus 10.00 l/100km - pienin 8,91 - suurin 11,53.

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

puuha kirjoitti:Toi THE-1 on sitten Turun kovin 2.5 V6 ! Sitä on viritelty jonniin verran...

Niki on hyvä ja kysäsee Kososelta.
Juu, onhan siihen kaikkea pientä tehty (mutta mistä ihmeestä sinäkin sen tiedät? :wink: )

Sain vanhan omistajan kännykän päähän ja täytyy sanoa että tarkka on ollut kun kuuntelin kaikkea miten autoa on pidetty, korjattu ja laitettu. 12900 näyttää enimmäkseen olevan pyynnit tuollaisesta, joten tuntuu tuo hinta jokseenkin linjassaan olevan. Delta sattui tarjoamaan 5000 euroa Fiatista vaihdossa, mutta eipä niillä tähän hätään oikein sopivaa vaihdokkiakaan ole.

Pitäisikö muuten V6:een tankata 98 oktaanista vai riittääkö 95:nen?

Ja tältähän se yksilö näyttää:

http://www.kilvet.com/resize.cgi?image= ... &width=640
Ammattina autokauppa

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja italia »

Kaverillani on vuoden -99 veekutonen eikä se ole ikinä sinne muuta laittanut kun ysivitosta ja hyvinhän tuo on rokannut.

Olettaisin että itäbensa on sitten jo eri juttu mutta siihenhän nyt ei kannata muutenkaan sekaantua :mrgreen:
QUORTHON 1966-2004

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Mitäs mieltä olette näistä vioista:

- Tyhjäkäynnillä moottori värisee
- Tyhjäkäynti seilaa ajoittain n. 500-1000 kierroksen välillä
- Ruiskun merkkivalo syttynyt pariinkin otteeseen, kun kone on ollut kylmä. Sammunut hetkeä myöhemmin
- Airbagin merkkivalo syttyi pakkasella, mutta sammui hetken ajon jälkeen.

Eli mihin erityisesti tuo värinä ja ruiskutuksen merkkivalo voisi liittyä? Tyhjäkäynnin seilauksesta on ollut paljon puhetta ennenkin ja monen mielestä kyseessä on ollut ominaisuus...
Ammattina autokauppa

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

En osaa tuosta värinästä kyllä mitään sanoa, ei omani kyllä mitenkään erityisemmin värise. Mutta tuo tyhjäkäynnin seilaaminen ei ole ominaisuus vaan jonkin sortin vika. Mullakin seilasi mutta kaasuläpän puhdistus auttoi siihen. Ruiskun merkkivalo on joillakin vissiin syttynyt jos lohkolämppäri on ollut käytössä.

Avatar
fahlsjy
Viestit: 1731
Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
Car(s): Ei Alfaa tällä hetkellä...
Mini Cooper Electric Maximise/XL
Jaguar XKRR convertible
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja fahlsjy »

Sillon kun v6 on kunnossa niin:ei tärise tyhjäkäynnillä, ei seilaa kierrokset, ei pala eikä vilku ruiskun merkkivalo ja syö mukisematta 95:sta.
Viritetyt sitten ihan eri juttu...

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

niki kirjoitti:
Eli mihin erityisesti tuo värinä ja ruiskutuksen merkkivalo voisi liittyä? Tyhjäkäynnin seilauksesta on ollut paljon puhetta ennenkin ja monen mielestä kyseessä on ollut ominaisuus...
Jos tyhjäkäynti seilaa niin voihan se kone väristä. V6sen tyhjäkäynnin ei kuulu seilata. Värinää voi aiheuttaa esim. moottorintukikumien väljistyminen jne. Ruiskunmerkkivaloon voi sitten olla monta syytä. Ehkä kannattaisi ajaa konee testeriin ja kattoa mitä näyttää
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Viesti Kirjoittaja Mika »

Niki ja sen koneen lämpeneminen kestää kauemmin kuin neloskoneen totu vaan siihen ;-) . Täällä ainakin kierokset pysyy ihan nätisti tyhjäkäynnillä, ja matkustajan turvatyyny vilkahtaa kun siihen penkille istuu joku xD
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

puuha kirjoitti:Toi THE-1 on sitten Turun kovin 2.5 V6 ! Sitä on viritelty jonniin verran...
Kerrohan nyt ihmeessä, mitä kaikkea sille on tehty 8)
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Saa uusi omistaja ottaa selvää ja kertoa itse.
En kuitenkaan luota puheisiin. Kylmä fakta voittaa paskapuheet. Aina.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Auto testeriin ja vikaa tutkimaan, ei se täällä arpomalla selviä. Oma päälimmäinen veikkaus on lambdavika tai jossain sylinterissä huono tulppa / puola.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Niki kirjoitti:Liike lupasi vaihdattaa jakopään hihnan ja syylärin (kuulemma vuoto), sekä kaikki mahdolliset viat mitä koeajojen perusteella autosta löydän.
No nih, mitäs sitä arpomaan. Tuohan on helvetin hyvä kauppa. Auto testeriin, viat kuntoon ja rahat kouraan.

Hieno yksilö kuvan perusteella.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Joko kaupat tehty?

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Heitetään yksi veikkaus vioista... :-D

Tyhjäkäynnillä moottori värisee
- Tyhjäkäynti seilaa ajoittain n. 500-1000 kierroksen välillä
- Ruiskun merkkivalo syttynyt pariinkin otteeseen, kun kone on ollut kylmä. Sammunut hetkeä myöhemmin
- Airbagin merkkivalo syttyi pakkasella, mutta sammui hetken ajon jälkeen.


Fiksari on pessyt painepesurilla moottorin ja saanut vettä menemään tulpanreikiin...

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Jeps. Alkaa valkeamaan. Juttelin taas vaihteeksi entisen omistajan kanssa ja tässä tuloksia...

1. Ruiskun merkkivalo: Lastutettu kone vaatii 98 oktaanisen polttoaineen. Liian alhainen polttoaineen oktaaniluku aiheuttaa häiriön. (Käytin 95:ä...)

2. Airbagin merkkivalo: Ominaisuus. Kaikki airbagiin liittyvät vermeet on vaihdettu useaan otteeseen, eikä vikaa ole koskaan saatu pois. Aina, alusta asti on valo syttynyt käynnistettäessä kylmää moottoria ja sammunut hetken ajon jälkeen.

Tulpista sen verran että niitä ei ole vaihdettu, vaihtovälihän on 100tkm joka meni jonkin aikaa sitten. VV-auto vaihtaa hihnanvaihtoremontin yhteydessä myös uudet platinatulpat omaan laskuunsa ja kyllä, auto on viettänyt aikaansa fiksarilla omistajansa lomapäivinä jolloin auto on pesty niin sisältä kuin päältäkin, sekä myös vahattu. VV-auto tekee käytännössä kaikki huolto/korjaustyöt Alfaan Delta-Autossa sekä Auto-Salo:lla. Hihnan + tulppien lisäksi korjataan sulakeboksin kannen kiinnitys, tarkistetaan Airbag sekä ruiskun häiriöt ja korjataan tarvittaessa. Lisäksi termari vaihdetaan (koska nykyisellään lämmöt ei nouse) ja syyläri myös mikäli epäilty vuoto osoittautuu todeksi. Lisäksi akku on vaihdettu uuteen liikkeen kustannuksella ja polttimot myös uusitaan.


LOPPUTULOS: Ostin auton!! :) Välirahaksi jäi lopulta kiivaan kädenväännon jälkeen mielestäni kohtuullinen 8300 euroa, varsinkin kun autossa on n. 40.000 vanhan markan edestä varusteita asennettuna jälkikäteen. (saan listan / hinnat varusteista vanhalta omistajalta) Sain auton sikäli kivaan hintaan, että vaihdossa entiselle omistajalle Alfasta maksettiin todella reippaasti enemmän mitä siitä itse nyt maksoin.

Tehoja tuossa laitoksessa on entisen omistajansa mukaan 230-240 hv (en tiedä pitääkö oikeasti paikkaansa) ja mittariin kulkee 260km/h. Alusta on nähtävästi Konin käsialaa, novitecin tehoputkisto sekä ehkä turhankin paljon levikettä ja lintulautaa -nekin Deltassa asennettu. Jarrupalat on jotain kisaversioita ja levyjäkin on vaihdettu. Äänentoistopuolella on CD-soitin, erillissarja edessä ja koksut takana. Niitä ajamassa on sitten 4-kanavainen vahvari takakontissa. Mukaan tuli 2 kpl n. vuoden vanhoja rengassatseja, joista kesäkumeina tuossa kuvassa näkyvät muistaakseni Continentalit 17" aluilla ja talvisatsina Continentalin WinterVikingit Alfan omilla 15" aluilla.

Että sellainen tällä kertaa! Nähdään taas tapaamisissa ja ratapäivillä, nyt kun on taas oikea auto alla. (tai no ei ihan vielä, sillä auto viettää aikaansa Deltan hoivissa ensi viikkoon asti).
Viimeksi muokannut niki, 20 Maalis 2006, 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ammattina autokauppa

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

niki kirjoitti: Tehoja tuossa laitoksessa on entisen omistajansa mukaan 230-240 hv (en tiedä pitääkö oikeasti paikkaansa) ja mittariin kulkee 260km/h. Alusta on nähtävästi Konin käsialaa, novitecin tehoputkisto sekä ehkä turhankin paljon levikettä ja lintulautaa -nekin Deltassa asennettu. Jarrupalat on jotain kisaversioita ja levyjäkin on vaihdettu. Äänentoistopuolella on CD-soitin, erillissarja edessä ja koksut takana. Niitä ajamassa on sitten 4-kanavainen vahvari takakontissa.
Ensimmäisenä onnittelut autosta! =)
Toisena mulla heräs suuri uteliaisuus tuota konetta kohtaan, että mitä kaikkia muutoksia siihen oikein on tehty, kun tehoja on noinkin paljon?
Arvio oman tehoista on jossain 210 ja 220hv välissä, mutta penkkiin pääsen vasta lumien sulettua =) Jos pystyt, niin ois kiva saada vähän listaa noista muutoksista =)

Tuuppas sitten käymään Turussa Artukaisilla Radalle.comin kauden avajaisissa sitten joskus kun ne pidetään, niin tuun vilkasemaan tota sun kulkupeliä =)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

niki kirjoitti:Tehoja tuossa laitoksessa on entisen omistajansa mukaan 230-240 hv...
No ensi miitissä se testataan 8)
Piti eräässä GTA:ssakin olla 260 hv:tä, mut Alastaron pääsuoralla jäi... (kai se jarrutteli tai jotain :wink: )
Mulla kuitenkin todistetusti lapuilla vain vähän vakiota enemmän... :shock:

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

niki kirjoitti:Tehoja tuossa laitoksessa on entisen omistajansa mukaan 230-240 hv...
Jooh, puheet on aina puheita =) Itsekin uskon vasta, kun näen dynopaperit =) Eli en noista omankaan auton tehoista sano mitään varmaa, ennenkuin sen penkkiin saan.
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

..ja sen jälkeen aletaan spekuloimaan penkin tarkkuudella :lol:

Samaa mieltä Nikin kanssa muovin määrästä mutta varmaan hieno peli!

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Onnittelut, siisti peli.
Ei kannata viedä penkkiin, petyt pahasti. :mrgreen:
Vakiokin 156 2,5 kelaa tuon 260km/h mittariin, jos löytyy sopiva suora.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Cuore Sportivo kirjoitti:Onnittelut, siisti peli.
Ei kannata viedä penkkiin, petyt pahasti. :mrgreen:
Vakiokin 156 2,5 kelaa tuon 260km/h mittariin, jos löytyy sopiva suora.
En ole hetkeäkään epäillytkään etteikö näin olisi, ensimmäiseksi ajattelin itsekin ihan samaa, että ei se virittelykään ihmeitä tee... Mutta aina on hyvä uskoa jossain mielen syövereissä siihen edellisen omistajan 230-240 heppaan, vaikka siinäkin on varmaan tuollaiset 30 heppaa yläkanttiin. Mitäpä tuosta, sen verran hyvin se nyt kuitenkin kulkee, ettei sillä missään jalkoihin jää. :mrgreen:
Ammattina autokauppa

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Onnittelut uuden hankinnasta!

terv, Nikin vanhan AUTON tyytyväinen omistaja!

EDITTIÄ
Viimeksi muokannut jaskas, 21 Maalis 2006, 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

jaskas kirjoitti:nikin vanhan vehkeen tyytyväinen omistaja!
:shock:

---

Hieno peli varmaan, tervetuloa takaisin! Kannattanee käydä penkittämässä, niin loppuvat ne tehospekulaatiot.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

joo onnea vaan auton johdosta, prk että alko naurattaa toi Janon "kommentti" :lol:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Viesti Kirjoittaja Mika »

Loistavaa niki , onnea "uudesta" lelusta ja huoltovapaita kilometrejä xDD
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

jaskas kirjoitti:Onnittelut uuden hankinnasta!

terv, Nikin vanhan AUTON tyytyväinen omistaja!

EDITTIÄ
Ai että sinulla on vielä tuo minun vanha Autoni... Sepä oli mukava kuulla :) Ajattelin jo yhdessä vaiheessa soittaa ja yrittää ostaa sen takaisin :wink:

Jos jaksat niin saat kernaasti jossain vaiheessa kertoa minulle tarkemmin, miten Alfa on pelannut... (harmittaa edelleen, kun joutusin siitä aikoinaan luopumaan) Hieno yksilöhän se on, vaikka pientä laitettavaa riitti aina ajoittain...
Ammattina autokauppa

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Juu, vielähän se palvelee. Suomea sille on kyllä esitelty ihan mukavasti. n. 70tkm olen sillä ajellut oston jälkeen.
Ihan alfamaisesti se on toiminut ;) Pientä laittoo silloin tällöin. Ei mitään vakavampaa.
Olisit soittanut, niin olisit saanut halvalla :)

Vastaa Viestiin