gtv:n madallus
Valvoja: Moderators
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
gtv:n madallus
Terve.Auto menossa talviunien jälkeen jakopäänhihnan vaihtoon ja samalla onnistuisi alustan madallus edullisesti.Uusiin iskareihin ei oikein löydy nyt rahaa Kannattaako pelkkiä jousia vaihtaa?Onko enemmän haittaa kuin hyötyä?jouset tulis olemaan novitecin-40mm.Laskeekohan liikaa,kun toi pakosarja on turbossa aika alhaalla vakionakin Alkuperäiset iskarit on hyvässä iskussa,ja uusi kevät ilme tekisi terää getvoselle
brittifoorumia joskus lueskelleena, eivät ainakaan siellä suositelleet juuri v6tb:lle kovin suurta madallusta (ilmeisesti pakosarja alempana kuin v6 3.0 vaparissa?)
tuolta löytynee lisää infoa: http://www.sportsalfa.com/
(entinen http://www.gtvv6.com/)
tuolta löytynee lisää infoa: http://www.sportsalfa.com/
(entinen http://www.gtvv6.com/)
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4138
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- alfa 156 v6
- Viestit: 5374
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Mulla on itsellä juuri tuollainen kombinaatio vakioiskarit/Novitec -40mm.Wile E. Coyote kirjoitti:Voi olla ajo-ominaisuudet muuten kohdillaan
Ei valittamista.
Vakioiskarit tuntuvat oikein hyviltä myös noille vietereille, alustan "kovuudessa" en huomannut juurikaan eroa jousien vaihdon jälkeen. ainoastaan maavara pieneni noin 30mm, eli ei ihan 40mm:ää pudonnut.
GTV:ssä ei vakioalustakaan ole todellakaan mikään lulla joten saattaa vakioiskaritkin ehkä hieman myöntesemmin suhtautua madallusjousiin kuin vaikka 156:ssa.
Mutta, silti samaa mieltä muiden kanssa. Parempi se todennäköisesti on täydellä sarjalla, mutta ei se huono pelkillä jousilla ja vakiotolpilla ole...