gtv:n madallus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

gtv:n madallus

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Terve.Auto menossa talviunien jälkeen jakopäänhihnan vaihtoon ja samalla onnistuisi alustan madallus edullisesti.Uusiin iskareihin ei oikein löydy nyt rahaa :( Kannattaako pelkkiä jousia vaihtaa?Onko enemmän haittaa kuin hyötyä?jouset tulis olemaan novitecin-40mm.Laskeekohan liikaa,kun toi pakosarja on turbossa aika alhaalla vakionakin :? Alkuperäiset iskarit on hyvässä iskussa,ja uusi kevät ilme tekisi terää getvoselle :roll:

Avatar
j.kuutti
Viestit: 71
Liittynyt: 09 Loka 2004, 09:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja j.kuutti »

Itse en kyllä vaihtais pelkkiä jousia. Taitaa ajo-ominaisuudet mennä aika pieleen. Ja muutenkin toi -40mm madallus tuntuu ehkä hieman suurelta kun maavara on jo vakiona aika pieni.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

ei muuta kuin siitä vaan... tulee ainakin räyheen oloinen peli :mrgreen: mutta siitä en tiedä kannattaako laittaa vanhoille iskareille, voipi olla iskunvaimentajat ihmeissään :roll:
Life is too short to drive boring cars.

turtzik
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Heinä 2005, 20:13

Viesti Kirjoittaja turtzik »

brittifoorumia joskus lueskelleena, eivät ainakaan siellä suositelleet juuri v6tb:lle kovin suurta madallusta (ilmeisesti pakosarja alempana kuin v6 3.0 vaparissa?)

tuolta löytynee lisää infoa: http://www.sportsalfa.com/
(entinen http://www.gtvv6.com/)

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Jättäisin sinuna väliin ja sitten myöhemmin mahd. jouset ja iskarit uusiksi esim korkeus säädöllä niin voi sitten laittaa sopivaksi 8) Se on hiukka teini meininkiä laittaa pelkät jouset. Voi olla ajo-ominaisuudet muuten kohdillaan :oops:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Wile puhuu pelkkää asiaa.
- Alfaholic -

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Joo jätetään väliin toi madallus,ja odotellaan parempia aikoja :wink: Joo pakosarja on todella alhaalla vakiona.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Wile E. Coyote kirjoitti:Voi olla ajo-ominaisuudet muuten kohdillaan :oops:
Mulla on itsellä juuri tuollainen kombinaatio vakioiskarit/Novitec -40mm.

Ei valittamista.

Vakioiskarit tuntuvat oikein hyviltä myös noille vietereille, alustan "kovuudessa" en huomannut juurikaan eroa jousien vaihdon jälkeen. ainoastaan maavara pieneni noin 30mm, eli ei ihan 40mm:ää pudonnut.

GTV:ssä ei vakioalustakaan ole todellakaan mikään lulla joten saattaa vakioiskaritkin ehkä hieman myöntesemmin suhtautua madallusjousiin kuin vaikka 156:ssa.

Mutta, silti samaa mieltä muiden kanssa. Parempi se todennäköisesti on täydellä sarjalla, mutta ei se huono pelkillä jousilla ja vakiotolpilla ole...

Vastaa Viestiin